Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Травень » 05

Англійська мова

Тема: «Youth in Mind. Emotions”

 

Today we continue speaking about youth, and at this lesson we are going to focus on such points as: what does it mean for young people to be good citizens, on discussing some problems which teenagers face nowadays and making some necessary decisions and drawing conclusions.

 

1. Введення в іншомовне середовище

Read the poem “YOUTH” by Samuel Ullman

Youth is not a time of life; it is a state of mind; it is not a matter of rosy cheeks, red lips and supple knees; it is a matter of the will, a quality of the imagination, a vigor of the emotions; it is the freshness of the deep springs of life.

Youth means a temperamental predominance of courage over timidity of the appetite, for adventure over the love of ease. This often exists in a man of sixty more than a boy of twenty. Nobody grows old merely by a number of years. We grow old by deserting our ideals.

Years may wrinkle the skin, but to give up enthusiasm wrinkles the soul. Worry, fear, self-distrust bows the heart and turns the spirit back to dust.

Whether sixty or sixteen, there is in every human being’s heart the lure of wonder, the unfailing child-like appetite of what’s next, and the joy of the game of living. In the center of your heart and my heart there is a wireless station; so long as it receives messages of beauty, hope, cheer, courage and power from men and from the infinite, so long are you young.

When the aerials are down, and your spirit is covered with snows of cynicism and the ice of pessimism, then you are grown old, even at twenty, but as long as your aerials are up, to catch the waves of optimism, there is hope you may die young at eighty.

-How does the author define youth?

-What does the author say about growing old?

-What “bows the heart and turn the growing spirit back to dust”?

-What is there in “every being’s heart whether they are sixty or sixteen”?

-How long does a man stay young according to the author?

 

2. Утворіть прислів’я

1.Action speak                                                     a)than done

2.Treat others as you want                                    b)kindness

3.Don’t forget to do good and                               c)second nature

4.Kindness gives birth to                                      d)sweet

5.Evil comes                                                         e)louder than words

6.Every family has                                                f)to be treated

7.Fordidden fruit is                                               g)share what you have

8.Good can never                                                 h)a black sheep

9.Easier said                                                         i)grow out of evil

10.Habit is a                                                         j)from evil

 

 

3. Доповніть речення виділеними словами та словосполученнями

Fill in words which are given: youth organizations, members, to aim, to share, ties, to maintain, interests.

1.There are many ------ in our town.

2.----- of these organizations are people of different ---- but they ---- the views of their organizations. They---- at solving different problems.

3.They also ---- friendly----with organizations of many countries.

 

4. Тестування

1.When I saw this movie, I was ... because I thought it  would be much better.

•  disappointed   • grateful •  nervous

 

2. My wife and I are very ... that you could  come.

•  ashamed        • unhappy  • pleased

 

3. Linda became ... to  her new classmate David, a very handsome young man.

•  attracted      • shocked    •  happy

 

4. They were ... when they heard that no one was hurt in the accident.

•  lonely         • relieved   •  ashamed

 

5. Victoria has no friends in this city. She feels very ... .

•  surprised      • lonely  •  great

 

6. Where were you? I was ... that something bad happened.

•  worried        • furious  •  pleased

 

7. When my brother found out that they treated his girlfriend so badly, he was ... .

• convinced      • merry • furious

 

8. They were both very sad, so they had a ... goodbye at the airport.

• bored          • amazed • tearful

 

9.І was very ... with my test results.

• jealous        • disappointed  •  sympathetic

 

10.І am 100 % ... that he will find another job.

•  enthusiastic   • surprised   *   convinced

 

Шановні учні 11 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706 ... Читати далі »

Переглядів: 45 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. А) Виконати письмово завдання  «Тренажер з правопису української мови»

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/orthography_words_with_piv-poly.html?fbclid=IwAR2nrqBJuYOwkLvwidBxLxmPJ7nF2EVKKZELeamKrYGmW_Zc6mu97NuZStM

Б) Записати речення, вставити пропущені орфограми, надписати частини мови, зробити синтаксичний розбір. Накреслити схему речення.

   В Україні одвічно існував звичай у будні чи св..ята на столі застел..ному домоткан..ою скатертиною завжди л..жала паляниця пр..крита вишитим рушником.

  1. А) Виконати письмово завдання «Тренажер з правопису української мови»

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/separation_nouns-declination.html

Б) Утворити  від іменникових основ прикметники, записати їх, запам’ятати наявність чи відсутність апострофа.

            Дух, мед, соловей, дерево, солома, морква, олово, торф, тьма, різьба

  1. А) Виконати письмово завдання «Тренажер з правопису української мови»

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/case_endings_of_nouns.html

Б) Виконати тестові завдання:

1. Префікс пре- пишеться в усіх словах рядка.

а) пр..чудовий, пр..єднання, пр..лаштувати;

б) пр..кумедний, пр..забутий, пр..мазаний;

в) пр..стол, пр..чистий, пр..зирство.

2. Апостроф треба писати в усіх словах рядка.

а) бур..як, без..ядерний, роз..яснити;

б) під..їжджати, зів..ялий, р..ясний;

в) дит..ясла, черв..як, п..ятдесят.

3. Літеру з треба писати в усіх словах рядка.

а) бе..турботний, ..хаменутися, бе..шумно;

б) ро..питати, ..садити, ..шити;

в) ро..сохся, ..формований, бе..чесний.

4. Префікс прі- пишеться у слові.

а) пр…звище;                                                           

б) пр…дністровський;

в) пр…бережний;                                                                   

5. Із м’яким знаком пишуться усі слова в рядку.

а) нян..чити, воротар.., молот..ба;

б) ніч.., козац..кий, т..мяний;

в) різ..бяр, кізон..ці, біл..ший.

6. Подвоєння приголосних відбувається в усіх словах рядка.

а) священ..ий, безімен..ий, зіл..я;

б) област..ю, спросон..я, жит..я;

в) бездоріж..я, молодіст..ю, ро..зброїти.

7. Кількість звуків і букв збігається в усіх словах рядка:

а) кінь, матір’ю, бджола;

б) сум’яття, доїжджати, куйовдити;

в) морщитися, сусідка, день.

8. Буква е пишеться в усіх словах рядка:

а) дж..рельний, т..мніти, вер..сень;

б) пр..бережний, л..гкий, тр..вога;

в) кач..ня, пр..кручений, мороз..во.

9. Усі слова пишуться з двома буквами нн у рядку.

а) туман..ий, згуртован..ий, зран..я;

б) туман..ість, безсон.ий, прохан..я;

в) знан..я, юн..ат, гречан..ий.

10. Префікс при- треба писати в усіх словах рядка.

а) пр..глушити, пр..м’ятий, пр..мудрість;

б) пр..вчити, пр..морозок, пр..кордонний;

в) пр..гарний, Пр..дніпров’я, пр..пишний.

 

Українська література

1.Виконати  завдання:

А) Законспектувати  поданий нижче матеріал про Володимира  Діброву

Володимир Діброва, представник «задушеного покоління», той, чия молодість припала на період брежневського застою, той, хто, наспівуючи пісні «Бітлз», висміював комуністичну ідеологію й плекав замість совєтського колективізму індивідуалізм, до пенсії таки дожив.

Народився 11 серпня 1951, у місті Донецьку. Батько — Георгій Савич Діброва, мати Нона Дмитрівна.

Вчився у Київському університеті імені Тараса Шевченка, на факультеті романо-германської філології, відділ перекладачів (1968—1973).

У 1985—1988 — аспірант Інституту літератури ім. Т.Шевченка АНУ.

Яскравий представник «андеґраундної альтернативи» 1970 — 1980-х років, що творилася паралельно до радянського офіціозу — у самвидаві.

Дебютувавши наприкінці «перестройки» двома книжками в офіційному друці («Тексти з назвами і без назв», 1990; «Пісні Бітлз», 1991), він одразу став одним із найпопулярніших українських прозаїків, перекладеним у Німеччині, Польщі, Угорщині, Шотландії, США, Канаді.

1996 року перекладався в американському видавництві «Northwestern University Press»

Нагороджений премією ім. Миколи Лукаша.

Від 1994 року живе й працює в США, викладає в Українському науковому інституті Гарвардського університету.

2007 року - роман «Андріївський узвіз» переміг на третьому конкурсі «Книга року Бі-Бі-Сі».

Б) Опрацювати статтю

http://litakcent.com/2007/12/25/roksana-harchuk-smert-ce-ne-najhirshe-scho-mozhe-trapytysja-z-namy-v-zhytti/

2.Прочитати роман-подорож  Володимира Діброви «Андріївський узвіз»

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram  lesja-gordej  або 2) viber 380967547602

Фізика

Для тих, хто не виконав Контрольну роботу!

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ:Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=322059

або за кодом доступу 322059, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Астрономія

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=424859

або Код доступу 424859,  використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Завдання необхідно виконати до  13 травня 21:00, до цього часу воно активоване.

Географія

Опрацювати текст § 31, стр. 157-164

Технології

Здійснити пошук моделів аналогів сучасного одягу за допомогою інтернет ресурсів. Створити банк ідей виконати моделювання обраного об'єкту проєктування

... Читати далі »

Переглядів: 76 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.А) Виконати письмово завдання  «Тренажер з правопису української мови»

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/groups_nouns.html

Б) Виконати вправу з ключем

Записати  поданi слова у двi колонки: 1) запозичені; 2) українськi.

Ключ. З останнiх літер записаних слiв запишіть українське прислiв’я та зробити синтаксичний розбір.

Зупинка, iнтермецо, механiк, кiно, столяр, вiкно, рогiз, масштаб, внизу, вiньєтка, матч, канiкули, грiм, снiг, кабiнет, штепсель, стiл, сутiнки, бутерброд, хлiб, абревiатура, iнтеграл, комюнiке, високо, каучук, нетто, щоденник, око.

 

2.А) Виконати письмово завдання  «Тренажер з правопису української мови»

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/creation_surname.html

Б) Слова у фонетичній транскрипції записати буквами, вказати орфограму.

[к̕ інчиͤ к], [духмʼаниͤ й],  [пеͧ реͧ дйувʼілейниͤ й],  [бур'а], [с'іл':у], [рад'іс'т'у], [годин:иͤ к], [йун:ат], [беͧ з:вучниͤ й], [колос':а],     [мален'киͤ й], [суспʼіл'ство], [йаблун'ц'і],  [неͧ доторкан:иͤ й]

3. А) Поставити  іменники в потрібному відмінку, розкривши дужки, виділити відмінкові закінчення.

Формула (успіх), сила (характер), каністра (бензин), двері (кабінет), кілограм (цукор),знання (учень), краса (людина), хвала (жито), доля (людство).

Б)  Переписати, визначити тип речення, зробити синтаксичний розбір 3 речень (на вибір).

           Найдорожча пісня, з якою мати колисала.

     Пригадай голос матері, як хочеш почути совість.

     Там земля мила, де мати народила.

      Нема того краму, щоб купити маму.

      У кого є ненька, у того голова гладенька.

 

Українська література

1.Опрацювати життєпис Миколи Вороного і законспектувати найцікавіші факти про нього с.229-236, виписати  у літературознавчий словник і вивчити значення терміну символізм та його ознаки, вивчити напам’ять вірш «Блакитна Панна».

2.Опрацювати матеріал підручника про поезію «Інфанта» с.237, підготуватися до виразного читання цього вірша та відповісти на запитання с.238-239.

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram  lesja-gordej  або 2) viber 380967547602

Історія України

1.Вивчити  §38-39 (с. 271-280). Заповнити таблицю «Основні реформи Марії-Терези та Йосифа ІІ(с. 278)».

Всесвітня історія

1. Вивчити § 38 (с. 145-149). Виписати основні поняття теми.

Громадянська освіта.

Тема «Виклики сучасного світу» (с. 167-171). Заповнити таблицю «Глобальні проблеми сучасності».

Фізика

1 Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал.. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §42 с.245 – 250.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=880867

або код доступу 880867 використати цей код, відкривши посилання   join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  10 травня 21:00, , до цього часу воно активоване.

3. Провідники та діелектрики в електричному полі. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §43 с.251 – 256.

Географія

Опрацювати текст § 37-38, стр. 224-232 ... Читати далі »

Переглядів: 49 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема: «Ukraine. Great Britain

1. Введення в іншомовне середовище. Тестування

1 The capital of England is

a) Cardiff     b) London    c) Belfast

2 Great Britain is an … country

a) lake    b) channel    c) island

3 Westminster Abbey was founded as…

a) cathedral           b) navel battle    c) monastery

4 You can see the largest bell in the…

a) palace    b) tower    c) cathedral

5 Nelson Column is in…

a) Trafalgar Square    b) Buckingham Palace     c) Clock Tower

6 Hyde Park is in…

a) London     b) Spain     c) Paris

7 You can see swans in…

a) Green Park    b) Hyde Park    c) St. James’s   Park

8 Lake District is in…

a) Snowdonia     b) Wales     c) England

9 In the Lake District there are …

a) rivers     b) rocks      c) lakes

10 Snowdon is in…

a) Lake District     b) Paris     c) Snowdonia

11 In the Snowdonia there are …

a) rocks      b) rivers      c) people

12 There is no… in the village

a) shop    b) school        c) pub

13 What do pupils in English school have?

a) uniform      b) ribbons      c) toys

14 There are usually… floors in the English houses

a) 2            b) 3          c) 4

15 During the day people have… meals

a) 2            b) 3         c) 4

16 «Trick or treat» is

a) May Day        b) Halloween          c) Easter

 

2.Лексика (запишіть слова у словник, вивчіть напам’ять)

Independent- незалежна країна

Generous - щедрий

Hard-working  - працьовитий

Rich country - багата країна

Beautiful steppes - красиві степи

Mountains - гори

Rivers - річки

Lakes - озера

Keep - берегти

Great honour - велика шана

 

3. Доповніть речення

This country is a part of another country……………….

This country is situated on big island……………………

This country is washed by the ocean…………………….

You are right. This is Great Britain……………………….

4. Граматика (вживання артиклів з географічними назвами, повторіть правила)

I hope, you remember when you should use the definite article the  with geographical names (oceans, seas, rivers, mountain ranges, island groups).

 

Remember to use the article where necessary. If the name of the state consists of several words, it is used with the article “the”: The United Kingdom.  Great Britain is the name of an island, that’s why it is used without an article.

So, we use the article ‘the’ with:

the chains of mountains;

the channels, rivers, seas, oceans;

We do not use the article with:

the names of the mountains;

the names of the lakes;

the names of the islands.

5. Знайдіть пару

1) independent                     a)nature

2) rich                                  b)country

3) love                                 c)people

4) beautiful                          d)their traditions

5) hard-working                  e) state

6) wonderful                       f) soil, country

 

6. Читання (Прочитайте текст та дайте відповіді на питання)

The United Kingdom, the British Isles and England

The United Kingdom (or Great Britain) is situated on the British Isles. The British Isles consist of two large islands, Great Britain and Ireland, and about five thousand small islands. Their total area is over 244.000 square kilometres.

The United Kingdom is made up of four countries: England, Wales, Scotland (on the island of Great Britain), and Northern Ireland (on the island of Ireland). Their capitals are London, Cardiff, Edinburgh, and Belfast respectively. The capital of the UK is London.

The British Isles are separated from the European continent by the North Sea and the English Channel. The western coast of Great Britain is washed by the Atlantic Ocean and the Irish Sea.

The surface of the British Isles varies very much. The north of Scotland is mountainous and is called the Highlands, while the south, which has beautiful valleys and plains, is called the Lowlands. The north and west of England are mountainous, but all the rest cast, centre, and south-east — is a vast plain. Mountains are not \ ei \ high. Ben Nevis in Scotland is the highest mountain (1.343 m).

There are a lot of rivers in Great Britain, hut they are not very long. The Severn is the longest river, while the Thames is the deepest one.

The mountains, the Atlantic Ocean, and the warm waters of Gulf Stream influence on the climate of the British Isles. It is mild the whole year round.

The UK is one of the world's smallest countries. Its population is over 57 million. About 80 % of the population is urban.

The UK is a highly developed industrial country. It is known as one of the world's largest producers and exporters of machinery, electronics, textile, aircraft, and navigation equipment. One of the chief industries of the country is shipbuilding.

The UK is a constitutional monarchy. In law, Head of the State is Queen. In practice, Queen reigns, but does not rule. The country is ruled by the elected government with the Prime Minister at the head. The British Parliament consists of two chambers: the House of Lords and the House of Commons.

There are three main political parties in Great Britain: the Labour, the Conservative, and the Liberal parties.

  

Questions:

1. The UK is an island state, isn't it? Where is it situated?
2. What countries is the UK made up of? What are their capitals?
3 What channel separates the British Isles from the European continent?
4. The surface of the British Isles varies very much, doesn't it?
5. How is the north of Scotland called? How is the south of Scotland called?
6. What's the highest mountain in Scotland
?
7. Are there a lot of long and deep rivers in Great Britain?
8. Why is the climate of the British Isles mild?
9. Is the UK a large country?
10. What's the UK's population?
11. The UK is a highly developed industrial country. What does it produce and export?
12. The UK is a constitutional monarchy. What does it mean?

 

Шановні учні 11 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

... Читати далі »

Переглядів: 40 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

 1. Повторити §35.  Виконати вправу 432, усно опрацювати запитання і завдання для самоперевірки на с. 200.   

Українська література

1. Скласти усний твір-характеристику одного з персонажів роману П. Куліша «Чорна рада» за самостійно складеним планом.

2.З інтернет-джерел ознайомитися з біографією Віталія  Колодія, прочитати його твір «На весіллі», письмово пояснити зміст назви.

Англійська мова

Тема: «The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland”

 

1. Вставте пропущені слова в текст

 

countries, Channel, longest, Europe, economy,

foggy, England, highest, hot, Sea

 

Great Britain is situated on the British Isles. It consists of_____ (1) , Wales, Scotland and Northern Ireland, and is one thirtieth the size of Europe. Great Britain is surrounded by seas on all sides and is separated from the continent by the North _____ (2) and the English ______ (3).

There are many rivers in Britain. They are not long but some of them are deep. The _______ (4)  river is the Severn. There are many mountains in the north of England and in Scotland but they are not very high. The _____ (5)  mountain in Great Britain is Ben Nevis. There are many lakes in Scotland. The most beautiful is Loch Lomond.

Great Britain has a very good position as it lies on the crossways of the sea routes from ______ (6) to the other parts of the world. There are many ______ (7) which are connected with Great Britain by sea. Thanks to Gulf Stream the climate of Great Britain is mild. It is often _____ (8)  and rainy. The summer is not very _____ (9)  and the winter is not very cold.

Great Britain is a highly developed industrial country. It lives by manufacture and trade. Its agriculture provides only half the food it needs, the other half of its food has to be imported. Britain is one of the most highly industrialised countries in the world: for every person employed in agriculture, eleven are employed in mining, manufacturing and building. The main branches of British ______ (10)  are engineering, mining, ship-building, motor vehicle manufacturing, textile, chemistry, electronics, fishing and food processing. The industrial centres of Great Britain are London, Manchester, Leeds, Liverpool, Sheffield and others.

 

2. Прочитайте текст та дай відповіді на запитання

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland is situated on the British Isles. The British Isles consist of two large islands, Great Britain and Ireland, and about five thousand small islands. Their total area is over 244,000 square kilometres. 

The United Kingdom is made up of four countries: England, Wales, Scotland and Northern Ireland. Their capitals are London, Cardiff, Edinburgh and Belfast respectively. Great Britain consists of England, Scotland and Wales and does not include Northern Ireland. But in everyday speech "Great Britain" is used to mean the United Kingdom. The capital of the UK is London. The British Isles are separated from the continent by the North Sea and the English Channel. The western coast of Great Britain is washed by the Atlantic Ocean and the Irish Sea.

Shakespeare called Britain a "precious stone set in the silver sea" because of its natural beauty. It has a varied countryside where you can find mountains, plains, valleys and sandy beaches. Ben Nevis in Scotland is the highest mountain, but it is only 1343 metres high. 

There are a lot of rivers in Great Britain, but they are not very long. The Severn is the longest river, while the Thames is the deepest and the most important one. The mountains, the Atlantic Ocean and the warm waters of Gulf Stream influence the climate of the British Isles. It is mild the whole year round. The UK is one of the world's smaller countries. Its population is over 58 million. About 80% of the population live in cities. The UK is a highly developed industrial country. It is known as one of the world's largest producers and exporters of machinery, electronics, textile, aircraft and navigation equipment. One of the chief industries of the country is shipbuilding. 

The UK is a constitutional monarchy. In law, the Head of State is the Queen. In practice, the Queen reigns, but does not rule. The country is ruled by the elected government with the Prime Minister at the head. The British Parliament consists of two chambers: the House of Lords and the House of Commons. There are three main political parties in Great Britain: the Labour, the Conservative and the Liberal parties.

 

Where is the UK situated?

What is the capital of the UK?

What is the highest mountain in Scotland?

Are there a lot of rivers in GB?

The UK is one of the smaller or bigger country in the World?

Who is Queen?

How many main political parties in GB?

 

3. Тестування

Name all 4 countries that are part of the United Kingdom.

What is the longest river in the UK?

River Severn

River Thames

River Shannon

Delaware River

True or false

The UK is in the top 10 largest countries by land area in Europe.

Which of these countries has a smaller population than the UK?

Turkey

Mexico

South Korea

Germany

The 10 tallest mountains in the UK are found in which region?

England

Scotland

Wales

Northern Ireland

What is the highest peak in the UK?

Croagh Partick

Snowdon

Scafell Pike

Ben Nevis

What is the name of the Tunnel that links the UK with France?

 

4. Перекладіть речення на англійську мову

 

Об'єднане Королівство — країна з високорозвиненою промисловістю.

Моря навколо Британії створюють виняткові умови для рибного промислу.

Об'єднане Королівство — країна з конституційною монархією.

Англія — центральна частина — займає велику частину острова Великобританія.

Великобританія — країна лісів і рівнин.

Великобританія — прекрасна країна з давніми традиціями і гарними людьми.

 

Шановні учні 9 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або 2) viber 380971264706

 

Правознавство

Вивчити § 28 (с. 190-197). Скласти за зразком (с.195) заяву про кримінальне або адміністративне правопорушення.

Фізика

1 Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»..

Контрольна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=496644  

або Код доступу 496644,  використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Завдання необхідно виконати до  10 травня 21:00, , до цього часу воно активоване.

Трудове навчання 9 клас

Виготовити корисні речі для інтер'єра школи, помешкання. Застосувати основні технології обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Практична робота

Виконати технологічні операції обробки деталей задуманого виробу. (панно, серветка, вироби з бісеру...)

... Читати далі »

Переглядів: 50 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1) Виконати контрольну роботу за варіантами:

 

Контрольна робота

Речення з однорідними членами реченнями. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)

І варіант

І. Речення з вибором однієї правильної відповіді (Кожна правильна відповідь = 0,5 б).

1. Однорідні члени речення – це такі члени речення, які:

а) залежать одне від одного, але відносяться до різних слів у реченні;

б) поєднуються між собою сурядним і підрядним зв’язком;

в) відповідають на одне і теж питання, виконують одну синтаксичну роль, відносяться до одного й того самого члена речення і поєднуються між собою сурядним зв'язком;

г) супроводжуються лише узагальнюючими словами.

2. Узагальнювальні слова можуть стояти:

а) перед однорідними членами речення або після них;

б) лише перед однорідними членами;

в) лише після однорідних членів речення;

г) при однорідних членах речення узагальнювальні слова не вживаються.

3. Звертання вживаються у реченні:

а) лише на початку речення;

б) можуть займати будь-яке місце у реченні;

в) лише в кінці речення;

г) таких речень в українській мові дуже мало.

4. Такі вставні слова як: безумовно, мабуть, здається – відносяться до груп, які:

а) виражають задоволення чи радість;

б) виражають упевненість, невпевненість, сумнів;

в) указують на джерело повідомлення;

г) привертають увагу співрозмовника.

5. Якщо вставлене речення вимовляється підвищеним тоном, то воно виділяється з обох боків:

а) тире;

б) дужками;

в) комами;

г) тире та двокрапкою.

6. Вкажіть речення з поширеним звертанням:

а) Будь щаслива та здорова, чорноброва! (М. Вороний).

б) Ох, пісне, чому, як той птах, не летиш? (М. Рильський).

в)  Бажаний гість, тебе я бачить рада, Геральде, син Сігурда, сміливий князь. (І. Кочерга.)

г) У нас, панове, поки козак не випишеться з коша чи з куреня, то слухай січової старшини…(П. Куліш).

ІІ. Перепишіть речення, розставивши розділові знаки: (3 б.)

7. Не знаю діти куди ви рветесь куди поспішаєте. Звісно ніхто не каже що треба сидіти на місці…Треба берегти природу землю і кожну деревину і птицю в небі і звірину в лісі і рибу в річці (За І. Цюпою).

8. Перебудуйте прості речення на речення зі звертаннями або вставними словами (3 б.)

Цього року зима буде непередбачуваною.

Я не зможу піти з тобою в кіно, бо застудився.

Відпустіть Марка зі мною погуляти!

9. Напишіть твір-роздум на тему: «Чи може штучний інтелект повністю замінити людину?», використовуючи слова з довідки: (3 б.).

Довідка: чесно кажучи, напевне, на жаль, по-моєму, зверніть увагу.

Доповніть текст звертаннями та однорідними членами речення.

 

ІІ варіант

І. Речення з вибором однієї правильної відповіді (Кожна правильна відповідь = 0,5 б).

1. Вставними словами є слова, які:

а) граматично пов’язані з членами речення;

б) граматично не пов’язані з членами речення і виражають ставлення мовця до висловленого;

в) несуть нову інформацію у реченні;

г) вимовляються підвищеним тоном, у повільному темпі.

2. Знайдіть речення з однорідними членами речення:

а) Ми маємо право на сум і любов, на щастя, на сонце і трави (В. Симоненко)

б) Ніч. Тиша. Біле поле…(В. Сосюра)

в) То музика нагадує про Вас, то раптом ця осіння хуртовина… (Л. Костенко)

г) Тут почув я голос брата: «Щось ти носом став клювати!» (Г. Бойко)

3. Звертання виражається у реченні:

а) іменником у кличному відмінку або в називному в значенні кличного;

б) дієсловом;

в) прикметником або дієприкметником;

г) будь-якою частиною мови.

4. Такі вставні слова як: чуєте, бачиш, уяви собі – відносяться до груп, які:

а) виражають задоволення чи радість;

б) виражають упевненість, невпевненість, сумнів;

в) указують на джерело повідомлення;

г) привертають увагу співрозмовника.

5. Якщо вставлене речення вимовляється зниженим тоном, то воно виділяється з обох боків:

а) тире;

б) дужками;

в) комами;

г) тире та двокрапкою.

6. Вкажіть речення з поширеним звертанням:

а) Тебе, татку, бив твій татко? (П. Глазовий)

б) Сіяло сонце, в небесах ані хмариночки, та тихо, та любо, як у раї…(Т. Шевченко)

в) Мій давній друже! Мушу я з тобою розстатися надовго… (Леся Українка.)

г) Ти чого це, дівко, на вулицю носа не показуєш? (М. Стельмах)

ІІ. Перепишіть речення, розставивши розділові знаки: (3 б.)

7. Сумне видовище сумна дорога сумні голоси. Може й до Києва я прагнув щоб зачерпнути вічності у цього вічного города? Академія приймала ораціями й акламаціями привітними мовами й кантами називаючи мене Мойсеєм спасителем збавителем… (За П. Загребельним).

 8. Перебудуйте прості речення на речення зі звертаннями або вставними словами (3 б.)

Ми поїдемо влітку на море.

Щиро хочу запросите тебе на святкування свого дня народження.

Виконуйте домашні завдання вчасно!

9. Напишіть твір-роздум на тему: «Чи може штучний інтелект повністю замінити людину?», використовуючи слова з довідки: (3 б.).

Довідка: до речі, наприклад, нарешті, без сумніву, щоправда.

Доповніть текст звертаннями та однорідними членами речення.

 Контрольну роботу виконують у такому порядку:

     І варіант                                                                        ІІ варіант

1.Білак Вікторія                                                      1.Бригарь Ольга

2.Вадилюк Дарина                                                  2.Григоряк Марія

3.Григоряк Надія                                                   3. Григоряк Артемій

4.Козмей Максім                                                   4.Корпан Єлизавета

5. Кочерган Іван                                                    5. Лізун Ілля

6.Михайлюк Андрій                                               6.Мінгираш Христина

7.Полянчук Данило                                               7.Рильчук Артем

8.Скидан Святослав                                            8.Скедан Анастасія

9.Шеманський Василь                                        9. Шешур Юрій

Шановні учні! Виконані контрольні роботи(вказати тільки букву правильної відповіді)  надсилайте на адресу:

 viber – 380987470784

Роботи виконати до 10 травня.

Трудове навчання 

Розробити ескізний малюнок декоративної подушки за допомогою інтернет ресурсів.

Практична робота.

Вишивання вибраної композиції освоїними швами

... Читати далі »

Переглядів: 115 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Повторити правила §48-50, виконати завдання:

А) Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток.

1. Все так (же) над озером мріє калина, де юність моя протекла (В. Сосюра). 2. Пішов (би) я в Україну, пішов (би) додому, там (би) мене привітали, зраділи (б) старому (Т. Шевченко). 3. А серце б'ється, свіжий вітер дише, не (мов) би хоче остудить чоло (М. Рильський). 4. Сьогодні йому, як ні(коли), хотілося (чим) скоріш виїхати за місто (Л. Дмитерко). 5. Не так (то) робиться все хутко, як швидко оком ізмигнеш (І. Котляревський). 6. Вже хто(зна) скільки часу минуло з тої пори (В. Кучер). 7. Гукати в минуле — даремна турбота, гукай у майбутнє — хто(небудь) почує (О. Підсуха). 8. Тішся, дитино, поки (ще) маленька, ти (ж) (бо) живеш навесні (Леся Українка). 9. Що (кілька) метрів зупинялися передихнути (О. Гончар). 10. Любіть працю на Землі, бо без цього не буде щастя нам і нашим дітям, ні (на) якій планеті (О. Довженко). 11. Цей дріт приносить телеграми хто (зна) (з) якої далини (М. Рильський).

Б) Виправити помилки, записати правильно:

1) Полий цю яблуню — адже вона із яблучьками. Не хайже сaд все світній встає тaм, де ридала маaи на руїні (М. Рильський). 2) Як були ми малими ще, як зберaлись йти на крaйсвіту, ми любили вмивaтись дощєм, що б скоріше рости і міцьніти (В. Ткаченко). 3) Я хотілa-б людям для підмоги у кaжду мить подaти голос свій (В. Ткaченко). 4) Я тільки-що друже булa на Дніпрі,— твоя Українa квітує (М. Нагнибідa). 5) Грім на вогненому списі злитів увись і вибухнув нaд ними, і хто-знa-де осипався у низ (М. Нагнибіда).

2. Вивчити правила §51 с.190, виконати вправи №545, 547.

3. Доопрацювати правила §51 с.191, виконати вправи №549, 551.

Українська література

  1. Опрацювати біографію Андрія Малишка с.279, навчитися виразно читати, аналізувати вірш «Пісня про рушник» с.280.
  2. Підготуватися до виразного  читання віршів «Чому, сказати, й сам не знаю..», «Вчителька», «Так живуть на цій землі поети…», відповісти на запитання с. 282-283.

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram  lesja-gordej  або 2) viber 380967547602

Зарубіжна література

1. За змістом казки Д. Джонс «Мандрівний замок Хаула» письмово охарактеризувати образ Софі за такими параметрами: жертовність, працьовитість, відповідальність,   дар чарівної уяви, довірливі взаємини, любов до природи.

2.Виписати з тексту казки чарівні образи,  дібрати до кожного з них цитату, яка найповніше характеризує  їх.

Історія України

1.Вивчити  §27 (с. 188-194). Написати історичний твір на тему: «Іконостас – головний елемент декорації храму».

Всесвітня історія

1. Вивчити § 27 (с. 191-197). Скласти життєпис братів Кирила і Мефодія (7-8 речень).

 

                                              Фізика

1. Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §45 с.190 – 193, §48 с.206 – 208.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=747093

або код доступу 747093 використати цей код, відкривши посилання   join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  10 травня 21:00, , до цього часу воно активоване.

Трудове навчання 

Розробити ескізний малюнок столової білизни (серветки) за власним задумом

Практична робота

Виготовлення вишитого виробу за власним задумом.

... Читати далі »

Переглядів: 175 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. Опрацювати  правила  §63, виконати вправи  № 539, 542.
  2. Опрацювати  правила  §64, виконати вправи  № 547, 551.
  3. Повторити   правила  §59-64, виконати завдання:

А) Замінити іменники, де це доцільно відповідними формами займенників. 

На схилах яру лежав зірчастий сніг. Сніг тулився й до дерев, корчився під кущами - всюди, де снігу не могло дістати не дуже палке березневе сонце. Але сонце все набирало сили, до сонця пробивалися проліски.

Б) Утворити відповідні до змісту форми займенників, поданих у дужках.

Вода... Ми бачимо (вона) всюди. Життя неможливе без (вона). Де (вона) бракує, земля перетворюється на безрадісну пустелю.

Українська література

  1. Опрацювати біографію Костянтини Малицької за посиланням https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/malytska-kostyantyna-biografiya/ , прочитати оповідання «Малий гуцулик» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2499
  2. Опрацювати життєпис Павла Глазового с. 250, навчитися виразно читати, аналізувати й коментувати гуморески «Еволюція», «Найважча роль», продовжити письмово речення «Гумор і сатира, на мою думку…»

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram  lesja-gordej  або 2) viber 380967547602

 

Англійська мова

Тема: «Великобританія. Лондон»

«Great Britain. London”

1.      Translate the words into English (перекладіть слова на англійську мову)

Машина –

поїзд –

автобус –

паспорт –

квиток –

вивіска

 

2.      Make up the degrees of comparison  of  adjectives (утворіть ступені порівняння прикметників)

Short  -

dry –

interesting –

comfortable –

 

3.      Put have or has in the sentences (вставте виділені слова в речення)

I … written the letter.

She … come from the school.

They … built the house.

My sister … lent the money.

 

4.      Translate the  sentences  into Ukrainian (перекладіть речення на українську мову)

I helped my mother yesterday.

They have written the test.

She has gone to Borshchiv.

We went to the zoo last  summer.

 

5.      Write a short  story  about the best trip you ever had (напишіть коротенькі історію про вашу найкращу подорож)

 

Шановні учні 6 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

 

Історія

1.Вивчити  §49 (с. 184-186). Дати відповіді на завдання «Діємо» на с. 184-185.

Географія

Опрацювати текст § 58-59, стр. 213-218

Трудове навчання

Писанка-Мальованка

створення писанки-мальованки за власним задумом.

Практична робота

Виготовлення писанки

... Читати далі »

Переглядів: 55 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

 Англійська мова

Тема: «Подорож Великобританією»

«Travelling around the Great Britain»

 

1. Мовленнєва зарядка

Means of transport (прочитайте про переваги і недоліки окремих видів транспорту).

 I can travel by… car, train, bus, plane, ship, on foot.

Advantages/disadvantages of means of travelling (переваги)

Car (fast, comfortable), train (rather fast and not so expensive, comfortable seats in carriage), plane (fast, comfortable), on foot (good for health, you don’t need tickets), ship (interesting)

Disadvantages of means of travelling (недоліки)

Car (expensive, can pollute the air), train (need to buy tickets), on foot (tiring, troublesome), plane (expensive, dangerous), ship (expensive, dangerous).

 

2. Введення в іншомовне середовище (доповніть речення)

My parents and I visited …..

We went there by …..

It was …. years ago in …….

 

3. Лексика (випишіть нові слова у словник та вивчіть напам’ять)

 

Crossroad                                 перехрестя (перехід)

Library                                     бібліотека

Square                                      площа

Traffic                                      транспортний рух

Traffic lights                            світлофор

Train station                            залізничний вокзал (станція)

Modern                                    сучасний

Opposite                                  навпроти

 

Вправи на закріплення лексики:

4. Знайдіть пару

Big                                          London

Tower                                     Ben

Trafalgar                                Parliament

Westminster                           Square

The Houses of                           Abbey

The Tower of                          Bridge

 

5. Читання (прочитайте та перекладіть текст, випишіть невідомі слова у словник)

London

London is the capital of Great Britain. Its population is more than 8 million people. London stands on the river Thames. It is the largest city in Europe and one of the largest cities in the world.

London is not only the capital of the country; it is also a very big port, one of the greatest commercial centers in the world, a university city, and the seat of the government of Great Britain.

The main parts of London are: the City, the West End. the East End and Westminster.

The City is the commercial part of London. Only about ten thousand people live there.

The West End is the richest part of London. You can find the best shops, theatres, cinemas, museums, fine parks and  squares there. Its houses and streets are very beautiful. The rich people live in the West End.

The East End is the part of  London where working people live. There are not many parks in London.

There are a lot of places of interest in London: Westminster Abbey, Tower of London, St. Paul's Cathedral, and many others.

6. Правда/неправда

London is the capital of Great Britain.

London is a very big port

London has  three  main parts

The City is the historical part of  London

The West End is the richest part of  London.

The East End is the poorest part of  London

 

7. Письмо/граматика (розкрийте дужки, напишіть речення у правильному часі)

Hi, Mum!

We ____________ (to be) in Northern Ireland at the moment. It ______ (to be) foggy. And planes ___________ (not to fly) in bad weather. So we have to wait until the weather ____________ (to change). We ________________________ (already to visit) England, Scotland, Wales. I _____________ (to make) a lot of photos and Lera ___________ (to buy) many souvenirs for her friends. I hope, we _______________ (to come) back home tomorrow.

Kisses, ___________

 

Шановні учні 5 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або 2) viber – 380971264706

Математика

Опрацювати §44 № 1584, 1588, 1594, 1597, 1600, 1604.

Природознавство

1.Тема Охорона природи. Червона книга України. Практична   робота №2

Складання Червоної книги своєї місцевості.

Виконати тестове завдання за темою, сфотографувати та надіслати на електронну скриньку вчителя nataliapoburko@gmail.com або у Viber в особисті повідомлення.

Опрацювати §47 с.182 - 185.

Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

2. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі Виконати завдання за темою, сфотографувати та надіслати на електронну скриньку вчителя nataliapoburko@gmail.com або у Viber в особисті повідомлення.

Опрацювати §48 с.186 - 190.

Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

Трудове навчання 5 клас

Практична робота

Розробити ескізний малюнок м'якої іграшки за допомогою інтернет ресурсів.

Виготовлення шаблонів задуманого виробу м'якої іграшки

... Читати далі »

Переглядів: 36 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська література

1) Виконати контрольну роботу за варіантами:

 

Контрольна робота № 4 (тестові завдання).

Рідна Україна. Світ природи (твори Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)

ІІ варіант

 

1. У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?

 а) «Садок вишневий коло хати…»;

 б) «За сонцем хмаронька пливе…»;

 в) «Мені тринадцятий минало»;

 г) «В бур'янах».                                   

 

2. Автор вірша «Не бував ти у наших краях» - це ..

 а) Тарас Шевченко;

 б) Павло Тичина;

 в) Євген Гуцало;

 г) Степан Васильченко.

 

3. Знайдіть слово, що НЕ використовує Т. Шевченко в поезії  «Садок вишневий коло хати…»

а) тополя;

б) зіронька;

в) соловейко,

г) хрущі.

 4. Укажіть, як впливає на ліричного героя звук дзвонів у поезії П.Тичини «Гаї шумлять…»
а) вони огортають ніжною пеленою;
б) вони веселять, як на свято;
в) вони купають, мов ластівку,

г)квітують, маюють поля.
5. Лось із твору Євгена Гуцала байдуже спостерігав, як наближаються діти, тому що:

 а) дуже знесилився, а до того ж людей не боявся;

 б) намагався приспати їхню пильність;

 в) змирився з тим, що мусить загинути;

 г) сподівався на порятунок.

 

6. Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.

 а) прив’язавши за роги до своєї конячини;

 б) підклавши йому під черево товсті палиці;

 в) прорубавши від берега до ополонки доріжку;

 г) з допомогою старших.

 

7. Установіть відповідність

Літературний герой                                        Репліка

1.Шпичак 

(«Лось»)                                а) Прокинулась? Буде тобі забавка —   будеш мати, кого глядіти...

2.   Панський десятник                    б) Не моє діло, панові будеш казати.

(«У бур'янах»)                                Ну, швидко, а то прогул писатиму.

3.   Баба                                  в) Що вийде? Розбіяка вийде — ось що!

(«У бур'янах»)                   Ото чули про Кармелюка, а це другий буде такий.

4    Батько Григор                              г) Усі на кутку кажуть, що з вашого Тараса,

           («У бур'янах»)                                    мабуть, щось добряче вийде.  

                                                            д)  Ану замовчіть мені, бо дістанеться вам 

                                                                  од мене й од батька вашого! Будете розумні,то                                                                                             матимете й собі м'яса, не скривджу.      

 

8. Порівняння вжито в рядку

а)  За сонцем хмаронька пливе, червоні поли розстилає...

б) Затихло все, тільки дівчата та соловейко не затих.

в)  Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть...

г) А туман, неначе ворог, закриває море...

9. Прочитайте уривок з вірша.

Коли зірка йде по воду

весело сміється...

У ньому використано

а) епітет

б) порівняння

в) гіперболу 

г) персоніфікацію

10. Зображення предметів чи явищ природи як живих істот –це

а) Епітет

б)Анафора

в) Алітерація

г) Персоніфікація

11. «Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим

обличчям, у розтоптаних, з довгими халявами чоботях, у яких

він тонув мало не по пояс»,- це портерт

а) Батька Тараса

б) Діда Тараса

в) Дядька Шпичака

 г) Пана Енгельгардта

12. Установіть відповідність.

Назва вірша

 1 «Не бував ти у наших краях!»

 2 «Блакить мою душу обвіяла...»

 3 «Гаї шумлять»

 4 «Садок вишневий коло хати»

Уривки з вірша

а) Струмок серед гаю як стрічечка,

     На квітці метелик мов свічечка...

б)  Затихло все, тільки дівчата

     Та соловейко не затих.

в) Там же небо блакитні

    простори...

    Там степи, там могили,  як гори.

г) Милуюся-дивуюся,

   Чого душі моїй так весело.

 

Контрольну роботу виконуєте за такими ж варіантами як і з української мови.

Шановні учні! Виконані контрольні роботи(вказати тільки букву правильної відповіді)  надсилайте на адресу:

 viber – 380987470784

Роботи виконати до 12  травня. ... Читати далі »

Переглядів: 488 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська література

1) Виконати контрольну роботу за варіантами:

 

Контрольна робота № 4 (тестові завдання).

Рідна Україна. Світ природи (твори Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)

І варіант

1. Батько Шевченка був кріпаком пана («В бур’янах»)

 а) Енгельгардта;  

б) Енгельса;   

в) Енвельгардта;   

г) Ентельгардта.

2. Яку долю пророкувала сусідка Тарасові? («В бур’янах»)

а) Що він відніме волю в панів;         

 б) що він принесе нещастя родині; 

в)  що він стане царем;                         

г) що він знищить свого пана.

3. Хто бавився з маленьким Тарасом більше за інших («В бур’янах»)?

а)  Батько Григорій;                            

б)  сестра Катерина;    

в) мати Катерина;                               

 г) сусідська бабуся Ярина.

4. Чому мати кепкувала з Тараса? («В бур’янах»)

а) Тому що він був замурзаний;    

б) тому що він хотів подорожувати з чумаками;

в) тому що він дивно співав;          

) тому що він розповідав надзвичайні історії.

5. За словами батька, на кого мав бути схожим Тарас у майбутньому? («В бур’янах»)

а) На Хмельницького;     

б)  на Ковпака;    

 в) на Кармелюка;     

 г) на Бандеру.

6. Де минуло дитинство Т. Шевченка? («В бур’янах»)

а) У Моринцях;    

б) у Микитівці;    

 в) у Кирилівці;   

  г) у Києві.

7. Т. Г. Шевченко народився  

а)  1820р.;               

б) 1810р.;             

 в) 1814р.;              

 г) 1824р.

8. Лось потрапив до заповідника («Лось»)

 а) з тайги;                                

б) він народився в неволі;

в) його привезли з іншого заповідника;   

г) його подарували заповіднику, коли він був ще маленький.

9. Хто, на думку автора, жив на річці? («Лось»)

а)  Мисливці;      

б) жаби;    

в)  хлопці;      

г) дух примерзлого болота.

10. Навіщо лось попрямував до поляни? («Лось»)

а) Щоб поласувати смачною травою;     

б)  щоб помилуватися сходом сонця;

в) щоб зустрітися з друзями;                   

 г)  щоб сховатися від мисливців.

11. Що згадав лось про події минулої осені? («Лось»)

а) Мисливці поранили його, але він утік;         

б) на нього було відкрито полювання;

в) мисливці врятували його від зграї вовків;   

 г)  у нього з’явилися  нові роги.

12.  Жанр твору «Лось» -

а) оповідання;      

б)  ліричний твір;       

в) повість;          

 г) легенда.  

      13. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та його визначенням:

 

1. Персоніфікація

а) Зіставлення одного предмета чи явища з іншим з метою більш наочної, яскравої характеристики одного з них

2. Гіпербола

б)Художнє означення, що надає слову більшої емоційності, виразності й поетичності.

3. Епітет

в) Слово чи словосполучення, що розкриває ознаки та властивості одного явища чи предмета через перенесення на них ознак іншого явища чи предмета ( використання слів у переносному значенні)

4. Метафора

г) Художній прийом, що полягає  в перебільшенні рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності.

 

д) Художній засіб, за допомогою якого на предмет або явище переносяться ознаки людини (олюднення).

 

14. Встановіть відповідність між художнім засобом і прикладом:

 

1.Порівняння

а) Вже зорі вийшли землю цілувати

2. Метафора

б)Тиха вода; калинова земля

3. Гіпербола

в) Горить осіннє листя

4. Персоніфікація

г) До синього вікна, де море сліз

 

д) Мов рибки золоті, пливе вогонь

 

15. Встановіть відповідність між твором та уривком з нього:

1. «Садок вишневий

      коло хати»»

а)   Струмок серед гаю, як стрічечка.

      На квітці метелик, мов свічечка.

      Хвилюють, маюють, квітують поля —

      Добридень тобі, Україна моя!

2. «Не бував ти у

     наших краях!»

б) А туман, наче ворог,

    Закриває море

    І хмароньку рожеву,

    І тьму за собою.                

3. «Гаї шумлять»»

в) Дочка вечерять подає,

    А мати хоче научати, 

    Так соловейко не дає.

4. «За сонцем

     хмаронька пливе»

г) Ах, хіба ж ти, хіба ти це знаєш,

    Коли сам весь тремтиш, весь смієшся, ридаєш,

    Серце б’ється і б’ється в грудях…

 

д) Гей, дзвін гуде —

     іздалеку.
     Думки пряде —
     над нивами.

... Читати далі »

Переглядів: 162 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1) Виконати контрольну роботу за варіантами:

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

Тема: Відомості із синтаксису й пунктуації. Словосполучення  і речення. Головні та другорядні члени речення.

І варіант

1.Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку

А) бачить далеко, слова і музика, компютерна програма;

Б) наді мною, літній вечір, зустрілися зненацька;

В) холодний на дотик, дуже тихо, співає соловейко;

Г)підземний перехід, переписати твір, наша школа.

2. Спонукальним є речення

А) Хай помріють тихенько в квіту журавлині літа.

Б) Душевна пісня рідного краю летить за хвилею Дніпра.

В) Відлітають гуси і лелеки у краї заморські і далекі.

Г) Туман вечірній стелиться до ніг.                 

3. Виділені слова становлять граматичну основу в реченні

А) Школа зустрічає дорогих гостей.  

Б) Ніхто не побачить мої сни кольорові.  

В) Дощ несміливо стукає в шибку.

Г) Учителям подарували квіти.

4. З одним головним членом є речення

А) Біля лісової стежини ми побачили джерело. 

Б) У садку пахло скошеною звечора травою.  

В) Максим з Олегом посадили яблуньку в саду.

Г) Пізніше за інші дерева прокидається дуб.

5. У реченні Бабуся пригостила всіх варенням із малини виділене слово є

А) означенням; 

Б) додатком; 

В) обставиною;  

Г) підметом.

6. У реченні Стріла осінь жінку у саду молоду, але сумну і сиву – додатком є слово

А) осінь;                     

Б) саду;

В) жінку;

Г) сумну.

7. Неправильно утворено словосполучення

А) вибачте нам;          

Б) дякую вас;

В) хворий на грип; 

Г) розпочати о сьомій годині.         

8. Укажіть речення, в якому виділене слово є підметом

А) Кожну деталь перевіряв майстер.

Б) Смачний обід приготувала моя мама.

В) Такі вишиванки я бачила в музеї.

Г) Важкі краплі падали зрідка в траву.

9. Визначте речення, граматична основа якого складається з підмета і присудка

А) Мені хочеться привітати вас зі святом.          

Б) Хлопці гралися.

В) Троянда – красива квітка.

Г) Надворі вже світало.

10. Поширте речення різними другорядними членами, утворені речення запишіть.

   Сонце виглянуло. Прокинувся ліс. Защебетали птахи. Все ожило.

11. Підкресліть всі члени речення. (2 б.)

        Осінь почалася, і птахи відлетіли.  Квіти гарні, запашні. Іван біжить, підстрибує, сміється. Зайшов Мишко, підперезаний татовим поясом.

 

 

 

 

ІІ варіант

1.Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку

А) пише красиво, сонячне проміння, біжать діти;

Б) лісова стежка, біля дороги, працювати в саду;

В) попід вікнами, шкільне подвіря;

Г) дорожні знаки, моя кімната, голосно співати.

2. Спонукальним є речення

А) Під лежачий камінь вода не тече.

Б) Не брудни криниці, бо схочеш водиці.

В) Із сухого дерева добре вогонь класти.

Г) Лагідний язик може тяжко вдарити.                 

3. Виділені слова становлять граматичну основу в реченні

А) Усяка пташка своє гніздо знає.  

Б) Річечка лісова текла повільно і заростала травами.  

В) Щаслива усмішка робить маму красунею.

Г) Поміж берегами неясно окреслилась лінія Бугу.

4. З одним головним членом є речення

А) Веселе сонечко сховалось в веселих хмарах… . 

Б) У танок химерний вітер водить вишні.  

В) У лузі пахне вогкою травою.

Г) Цілує сонце рушники у чистій материній хаті.

5. У реченні Мама налила в глечик сік із яблук виділене слово є

А) означенням; 

Б) обставиною

В) додатком;  

Г) підметом.

6. У реченні Вересень запалив осінні вогнища у лісах і дібровах – додатком є слово

А) вересень;                     

Б) лісах;

В) вогнища;

Г) дібровах.

7. Неправильно утворено словосполучення

А) м илуватися лісом;          

Б) зайти о першій годині;

В) вибачте мені; 

Г) дякую тебе.     

 

8. Укажіть речення, в якому виділене слово є підметом

А) У гаю весело щебетали пташки.

Б) Діти робили подарунки мамам.

В) Місячне світло влилося в кімнату.

Г) Смачний обід приготувала моя мама.

9. Визначте речення, граматична основа якого складається з підмета і присудка

А) Пиріг печеться.                                            

Б) Тумани вкривають сонні долини.

В) Ліс повниться весняними піснями птахів.        

Г) Троянда – красива квітка.

10. Поширте речення різними другорядними членами, утворені речення запишіть.

   Сонце заховалось. Замовкли птахи. Стемніло. Прийшов вечір.

11. Підкресліть всі члени речення. (2 б.)

        Іван, Марія, Оксана співають. Віють вітри з лугу. Наспівуючи веселу пісеньку, Наталка писала. Усі, крім найменших, прибігли на околицю.

 

 

Контрольну роботу виконують у такому порядку:

     І варіант                                                                        ІІ варіант

1.Григоряк Павло                                                            1.Григоряк Антоніна

2.Меленко Андрій                                                            2.Григоряк Віктор

3.Михайлюк Маряна                                                      3.Лізун Іванна

4.Несторук Микола                                                      4.Пилипко Ольга Андріївн

5. Пилипко Ольга Михайлівна                                      5.Пакайло Андрій

6.Северин Антоніна                                                    6.Скидан Олександр

7.Федюк Максим                                                         7.Шешур Марія

8.Чупринчук Олександр

Шановні учні! Виконані контрольні роботи(вказати тільки букву правильної відповіді)  надсилайте на адресу:

 viber – 380987470784

Роботи виконати до 10 травня. ... Читати далі »

Переглядів: 101 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема: «Подорож» /«Travelling»

 

1. Фонетична зарядка (попрактикуйтесь у вимові звука –в-)

             [w]

Wet Wind
What When
Why Will
Wet windy Wednesday

 

2. Введення в іншомовне середовище (прочитайте та перекладіть вірш)

Over the mountains,

Over the plains

Over the rivers

Here come trains

 

Carrying passengers,

Carrying mail

Over the country

Here come trains.

 

3. Введення нової лексики з теми (запишіть подані слова у словник та вивчіть напам’ять)

a museum                    музей
a supermarket            супермаркет
a market                      ринок
a cinema                      кінотеатр
a theatre                      театр
a circus                        цирк
a gallery                       галерея

 

4. Вправи на закріплення лексики (д/з)

4.1. Знайдіть пару

To have                          home

To get                             the bus

To travel                         cheap tickets

To visit                           a holiday

To miss                           by plane

To come back                 to the railway station

To spend                         beautiful places of interest

To buy                             a wonderful journey

To enjoy                          fantastic time

 

4.2. Доповніть речення

1. You can see animals here ………

2. You can see films here ……….

3. You can see old things here …………

4. You can see beautiful pictures here ……….

5. You can see funny clowns and clever animals here ………

6. You can eat here ………

7. You can dance to music here ……..

8. You can see plays here (п'єси) ………..

9. You can buy things here ……..

10. You can see shows and concerts here ……….

 

4.3. Граматика (вставте пропущені слова в речення)

Fill in is/are, have/has

    1) My house ____ in Sunny Street.

    2) Our street _____ very nice.

    3) There _____ many trees and flowers in my street.

    4) Our house _____ not very big.

    5) There ______ five floors in our house.

    6) We _____ a flat on the fourth floor.

 

Шановні учні 4 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи та домашнє завдання для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706 ... Читати далі »

Переглядів: 42 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема: «Весна вже наступила, літо наближається!»

«Spring is here, summer will come!»

1.  Запиши назви пір року, вставляючи пропущені літери у слова:

 

___I___T___ ___

S___MM___ ___

A___T___ ___ N

SP___ ___ ___G

2. Напиши назву пори року, для якої підходять місяці в табличці:

December

January                                       are                      __________           months

February

 

March

April                                           are                     ___________          months

May 

 

June

July                                            are                     __________            months

August

 

September

October                                      are                  ____________           months

November

 

3. Перекладіть слова та запишіть правильні відповіді у зошити.

 

RAINY        SUNNY        WINDY

CLOUDY      HOT     COLD

 

4. Прочитай   речення . Дай згоду чи  незгоду  біля  кожного  речення  у  дужках.

YES-так

 NO-ні

The  trees  are  yellow  in  summer. (…………………..)

There  is  much  snow  in  winter. (…………………..)

There  are  many  flowers  in  the  parks  in  winter. (…………………)

 

5. Відгадайте загадки.

a) The weather is fine. The sun shines brightly in the sky. It is hot. There are many flowers in the parks and gardens. Children like this season very much. 

 

b) The sky is blue. The birds come back from the South and sing songs. You can see first green leaves and green grass. It is warm

 

c) It snows and it is cold. Children can skate and sledge. They make snowmen. People celebrate one of the best holidays of the year.

 

d) The sky is grey. It often rains. The leaves on the trees are yellow, red and brown. The birds fly away to the South. The sun doesn’t shine brightly.

 

Шановні учні 3 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

... Читати далі »

Переглядів: 23 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема: «Весна вже наступила, літо наближається!»

« ... Читати далі »

Переглядів: 25 | Додав: Sveta | Дата: 05.05.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія