Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 29

Українська мова

1.Виконати вправи

А) Відредагувати і записати  речення.

1. Заїхавши у парк, у вічі падають красуні-ялини. 2. Ця зима, а які в неї примхи, захудерлила, мела два дні, а люди відкидались цілий тиждень. 3. Часто тріпочучи крильцями, я побачив метелика. 4. Хлопці грали у футбол і закинули його у вікно. 5. Білка покрита пухнастою шкірою. 6. У Миколи такий стрункий ніс! 7. В цей час до Остапа підійшов вовк. Він спочатку подумав, що Соломія жартує і прикинулась собакою. 8. Великі сині очі, оброблені чорними віями, дивилися здивовано. (З учнівських творів)

Б) Увести  у контекст слова, що означають власні та загальні назви.

Ватт – ват; Дон Жуан – донжуан; Макінтош – макінтош; Місяць – місяць; Орел – орел; Кавун – кавун; Шахти – шахти; Антрацит – антрацит; Ізюм – ізюм; Сковорода – сковорода; Суми – суми; Роман – роман. 

В) Знайти у реченнях неправильно вжиті слова. Виправити речення, записавши та усно пояснивши заміни слів.

 1. Завдяки повені загинули посіви на чималих площах. 2. Найкраще мені подобаються твори сучасних письменників-фантастів. 3. Радянські воїни визволили і другі народи Європи від фашистського іга. 4. У його відношенні до Платона відчувалася заздрість. 5. Я не надіялася, що ти таке витвориш. 6. Раніше ніж відповісти на це запитання, треба визначити зміст поняття ―парадигма‖. 7. В українській мові вимова не завжди співпадає з написанням. 8. У наступному ми також дбатимемо про те, щоб отримувати першість. 9. Широкого розповсюдження набула імпортна побутова техніка. 10. У коридорі контори висів ящик для запитань.

2. А) Виконати онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-320876.html «Підготовка до ЗНО»

Б) Записати, чим відрізняються значення наведених слів.

Сусідній – сусідський, споживацький – споживний, солярний – соляровий, спинатися – спинятися, смаковий – смачний, складаний – складений – складний – складовий, дієвий – дійсний, ідеальний – ідеалістичний – ідеалізований, одинарний – ординарний, пластичний – пластиковий, практик – практикант, реальний – реалістичний, степінь – ступінь, емігрант – іммігрант, об’єктивний – об’єктивістський – об’єктивістичний – об’єктивований – об’єктний.

В) Доповнити  речення одним із слів-паронімів, що подано дужках.

1. Кава – приємний тонізуючий (ароматизований, ароматний, ароматичний) напій. 2. До самої смерті я буду згадувати тепло (батькового, батьківського) дому. 3. Хвиля (болісної, болючої) туги охопила моє серце при одній лише згадці про село. 4. Якщо обробити насіння томатів спеціальним розчином, то (вегетативний, вегетаційний) період їх значно скорочується. 5. Усі партії та рухи активно готуються до (виборної, виборчої) (кампанії, компанії). 6. Його (вид, вигляд) був далеко не святковий. 7. Він помітно хвилювався, а тому (виклад, викладання) думок був позбавлений чіткості. 8. Багато недоліків у реформуванні економіки говорять про слабку (виконавську, виконавчу) дисципліну на місцях. 9. (Репетирувати, репетувати) цю п’єсу доведеться довго. 10. Сільський житель не (спутає, сплутає) овес з ячменем.

3. Виконати завдання:

А) Знайти випадки неправильного вживання паронімів. Пояснити причини таких помилок. Виправити речення. Неправильно вжиті слова ввести у складені вами речення.

1. Ми одержали завдання на літніх канікулах зібрати гербарій болотистих трав. 2. Поранена рука була надзвичайно болісна. 3. У День Перемоги ми поклали квіти на братерську могилу воїнів, які визволяли наше місто від фашистів. 4. На майданчик, де споруджується школа, знову не привезли будівничі матеріали. 5. Я одержав надзвичайно важне завдання. 6. Декілька століть тривав визволений рух на Україні. 7. У класі складені виховані заходи на перше півріччя. 8. Я прочитав дуже цікаві латвійські казки. 9. У нашому селі побудували лікарню на 50 лікарських ліжок. 10. Я хочу віддати всі сили на благо улюбленої України. 11. У нашій школі придбали комплект музикальних інструментів.

Б) Пояснити і записати  різницю між словами.

Протягом – на протязі, прохати – просити, променевий – променистий, абориген – автохтон – тубілець, авторитетний – престижний, багато – чимало, бік – сторона, брифінг – прес-конференція, витрати – видатки – втрати – затрати – збитки, видатний – визначний – відомий.

В) Дібрати за зразком пари слів, у яких антонімічними були б компоненти складних слів, і записати їх.

Зразок: Багатоводний – маловодний, світловолосий – темноволосий.

Яскраво... – блідо...; тупо... – гостро...; твердо... – м’яко...; поза... – внутрі...; передньо... – задньо...; одно... – багато...; нижче... – вище...; мікро... – макро...; дрібно... – велико...; коротко... – довго...; біло... – чорно...; бистро... – тихо... .

Українська література

  1. Опрацювати біографію Юрія Андруховича с.241; переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=rdWGr25b28M «П’ять цікавих фактів про Юрія Андруховича»; прочитати поезії  «Пісня мандрівного спудея», «Астролог», відповісти на запитання с.243.
  2. Прочитати матеріал підручника про Галину Пагутяк та її оповідання «Потрапити в сад», виконати завдання с.247-248; переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=RrckfC5SjWc «Галина Пагутяк».

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej  або 2) viber – 380967547602

Алгебра

Повторити §10, впр.4, впр.6, впр.10, впр.14 (2 год)

Повторити §11, впр.5, впр.7, впр.9, впр.11 (2 год)

Геометрія

Повторити §10, впр.50, впр.54, впр.60, впр.66, впр.70, впр.76 (2 год)

Повторити §11, впр.31, впр.38, впр.40, впр.46, впр.48, впр.54 (2 год)

Фізика

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=322059

або за кодом доступу 322059, використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Астрономія

1. Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Імовірність життя на інших планетах. Формула Дрейка.

Пошук життя за межами Землі. Питання існування інших всесвітів.

Мультивсесвіт.

Опрацювати §30 с.150 – 156. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Історія України

Опрацювати § 27  с. 232-241

Опрацювати § 28 с. 241 -262

Всесвітня історія

 Повторити  § 21  с. 197-205

Опрацювати § 22  с. 206 -216

Географія

Опрацювати § 29-30  с. 151- 157 ... Читати далі »

Переглядів: 92 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=dL1Z1fcCbKg  («Синоніми. Антоніми. Явище паронімії»)  та виконати вправи

А) За зразком дібрати  і дописати  по   парі антонімів, які виражають такі поняття:
1.    Простір: верх — низ, ...
2.    Час: день — ніч, ...
3.    Почуття: любов — ненависть, .
4.    Явища природи, стан: холодно — тепло, ...
5.    Стан, діяльність людини: працює — відпочиває, .
6.    Соціальні явища, становище людей: воля — рабство, ...
7.    Назви творів, заголовки: «Війна і мир!» (Л. Толстой).

Б) Пов'язати кожний прикметник із відповідним іменником, що в дужках.

1.    Димовий, димний, димучий, димчастий (порох, труба, камінь, вулкан).
2.    Водний, водянистий, водяний (чорнило, шлях, жук).
3.    Діловий, діловитий (людина, розмова).
4.    Особливий, особовий, особистий (присутність, займенник, випадок).

В) Пояснити  значення поданих співзвучних слів — паронімів. Скласти із ними 2 речення. Записати.

Приклад

НдУява (здатність уявляти) – уявлення (розуміння чогось) : багата уява, творча уява – чітке уявлення.

Авторитарний — авторитетний, адресант — адресат, видатний — відомий, запитання — питання, збірна — збірник — зібрання.

2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xjGBkyWirHo

«Фразеологічний практикум»), виконати завдання:

А) Виправити помилки у вживанні фразеологізмів.

Боягуз своєї ліні боїться, жди з горя погоди, товкти воду в мисці, тиха хода греблю рве, у здоровому тілі здоровий пух, від добра бобра не шукають, дала гарбуза на кашу, крутиться як булка і колесі, камінь на перці лежить, мовчати як рибонька об лід, пропав як Пилип з конопель.

Б)  Відновити і записати  фразеологізми

Який Сава...

На тобі, Даниле...

Ростом з Івана...

Коли не вчився Іванком...

У всякої Федори...

Ой не ходи, Грицю...

Казала Настя...

Сиди, Векло...

То ти йому про Хому...

3.Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=6au9CBBGbT0 («Велика літера у власних назвах»)  і виконати письмово вправу на закріплення, подану в ньому.

А) Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/velika-litera-ta-lapki-u-vlasnih-nazvah-18860.html

Б) Переписати речення. Розкрити дужки і вставити велику чи малу літеру, пояснити її правопис.

1.Всяк (ш)отландець вільний — пан своєї (б)атьківщини (Леся Українка). 2. Наші предки, (с)тародавні (с)лов’яни, подібно до (а)нглосаксів, ділили рік на дві частини: зиму і літо або на зимове і літнє сонцестояння — (к)оляду і (к)упала (О. Воропай). 3. Бароко — художній стиль у мистецтві, (б)атьківщиною якого є (і)талія. 4. У 1983 році на (с)вітовому чемпіонаті з легкої атлетики в (г)ельсінкі український спортсмен (с)ергій (б)убка був (д)ебютантом. 5. Серед безкрайніх українських степів на (ч)еркащині, на березі річки (о)льшанки, поблизу містечка (г)ородише, розкинувся невеличкий хутір (г)улаківщина. 6. Тут народився Семен Степанович (г)улак-(а)ртемовський, автор першої української опери «(з)апорожець за (д)унаєм».

В) Розкриваючи дужки, записати  сполучення у дві колонки: 1) які пишуться в лапках; 2)  які пишуться  без лапок.

(п)івнічний (п)олюс, (д)онецька (о)бласть, (г)ора (г)оверла, (т)абір (л)ісова застава, (в)еликдень, (т)ихий (о)кеан, (а)еропорт (б)ориспіль, (с)тудія танцю (ф)ламенко, (п)очаївська (л)авра, (п)ечиво (а)ртемон, (к)інотеатр (з)ірочка, острів (х)ортиця, (м)ультфільм (р)усалонька, (с)вято (п)еремоги,  (с)упермаркет (В,в)елика кишеня, сайт (о)стрів (з)нань, (д)ень (п)рав людини, (ф)абрика (с)віточ, (ж)урнал (с)віт (т)варин, (ч)еркащина, (с)узір’я (с)трілець, пароплав (м)рія, цукерки (п)ташине молоко, (о)зеро (с)вітязь.

Українська література

1. А) Виконати тестові завдання «Леся Українка"Лісова пісня"»                   

1. Де і коли була написана "Лісова пісня"?

а) м. Кутаїсі, 1911    

б) м. Сурамі, 1910   

в) с. Колодяжне, 1910

г) м. Луцьк, 1903.

2. Визначте  жанр "Лісової пісні". Таке визначення твору дала сама Леся Українка.

а) Драматична поема

б) Драма-феєрія

в) Драма-казка

г) Фантастична поема.

3. Де відбуваються події, описані письменницею?

а) Урочище Нечимне

б) Околиця поліського села

в) Старезний, густий, предковічний ліс на Волині

г) Село Колодяжне .

4. Драма-феєрія складається з

а) прологу і трьох дій

б) чотирьох дій

в) трьох дій і епілогу

г) прологу і чотирьох дій.

5. Темою драми-феєрії "Лісова пісня" є

а) історія кохання Мавки і Лукаша

б) фантастичні пригоди у поліському лісі

в) зіставлення світу людини та світу природи в їхніх гармонійних і дисгармонійних взаєминах

г) розповідь про світ міфічних істот, який ворогує зі світом людей.

6. Кому належать слова: "Ну, як-таки щоб воля - та пропала? Се так колись і вітер пропаде!"?

а) Перелеснику

б) Килині

в) Мавці

г) Дядькові Леву.

7. Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?

а) Лукаш

б) Дядько Лев

в) Килина

г) Мати Лукаша.

8. Трагедія самозради розкривається в драмі через образ

а) Мавки

б) Лукаша

в) дядька Лева

г) Лісовика

9. У яке дерево перетворилася заклята Килиною Мавка?

а) тополю

б) вербу

в) яблуню

г) осику.

10. Про кого із своїх героїнь Леся Українка пише: "Лукава, як видра, хижа, наче рись"?

а) Матір Лукаша

б) Русалку Польову

 в) Килину

 г) Мавку.

11. Не зміг "своїм життям до себе дорівнятись". Про кого з героїв "Лісової пісні" йдеться?

а) Перелесника

б) Водяника

в) Лукаша

г) Дядька Лева.

12. Драма "Лісова пісня" за стильовою манерою - це

а) сентиментальний твір

б) реалістичний твір

в) імпресіоністичний твір

г) неоромантичний твір.

 

Б)Написати есе «Життя і мрія в згоді не бувають і вічно борються»

 

2.Вивчити напам’ять вірш Лесі Українки «Contra spem spero!» та останній монолог Мавки з «Лісової пісні» (від слів «О, не журися за тіло...»

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej  або 2) viber – 380967547602

Алгебра

Повторити §4, впр.39, впр.41, впр.45, впр.47 ( 1 год)

Повторити §5, впр.29, впр.31, впр.40, впр.42 ( 1 год)

Повторити §6, впр.3, впр.5, впр.7, впр.13, впр.15, впр.19 ( 2 год)

Геометрія

Повторити §9, впр.10, впр.14, впр.24, впр.26, впр.29, впр.33 ( 2 год)

Повторити §10, впр.9, впр.11, впр.24, впр.28, впр.39, впр.43 ( 2 год)

Фізика

1. Електричне поле. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §41 с.241 – 244.

2.Силові лінії електричного поля. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

3. Для тих учнів, які минулого тижня не встигли виконати контрольну:

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Контроль робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=707003

або Код доступу 707003, використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

Мистецтво

1.Різнокольоровий світ європейського живопису. Первісні наскельні малюнки печер Ласко (Франція) та Альтаміра (Іспанія);  (1 год.).

2.«Титани» епохи Відродження та їхні шедеври: Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонаротті; (1 год.). (Інтернет джерела).

Історія України

Опрацювати § 38  с. 212-217 зробити висновки по темі «Рух опору»

Всесвітня історія

 Опрацювати § 230 с. 140-145  виписати основні битви 1942-1943 рр.

Географія

 Опрацювати § 35-36 с. 213-224

Громадянська освіта

Виконати практичне заняття с. 156 «Родинний  бюджет» ... Читати далі »

Переглядів: 108 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1. Опрацювати теоретичний матеріал з розвитку мовлення на с. 246-247, виконати     вправу 522(с. 248).

2. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 248-249, запам’ятати вимоги до     конспектування тексту на слух, виконати вправу 523(ІІ завдання, с. 249-250).

Українська література

1. Опрацювати матеріал підручника на с.288-290. Виконати завдання 2 (с.291),      3,8(с.292).

2.Зробити порівняльну характеристику Сомка і Брюховецького, використавши     портретні характеристики, факти їхнього минулого, поведінку на раді і після      обрання гетьмана.

Алгебра

Повторити §21-24, завдання для перевірки знань, с.228 (1 год)

Повторити §1-6, впр.183, впр.195, впр.197, впр.203, впр.207, впр.212 (3 год)

Геометрія

Повторити §4, впр.129, впр.139, впр.144 (1 год)

Повторити §5, впр.170, впр.172, впр.174, впр.178, впр.184, впр.188 (2 год)

Повторити §1-5, завдання для перевірки знань 1 (1 год)

Фізика

1. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. . Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §38 - 39 с.200 – 208.

2.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Мистецтво

Телебачення: реальний  та ілюзорний світ (с. 128-139); (2 год.)

Історія України

Опрацювати § 33   с. 269-274.

Опрацювати  практичне заняття Традиції та побут української сім’ї с. 274-278

Всесвітня історія

 Опрацювати § 28    с. 235-247

Опрацювати практичне заняття с. 247-248

Правознавство

Опрацювати § 27 с. 184-190, виписати у зашити юридичні професії.

... Читати далі »

Переглядів: 45 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати матеріал підручника на с. 202-203. Виконати вправу 435.

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу:

 viber – 380987470784

Українська література

1.Придумати власний щасливий кінець твору. Намалювати ілюстрації до твору.

2.Відшукати в тексті та виписати фразеологізми, приказки та прислів’я, пояснити     

їхній зміст. Підготуватися до написання твору-роздуму за основними проблемами казки.

Зарубіжна література

1.Ознайомитися з біографією Річарда Баха. Прочитати притчу «Чайка Джонатан      Лівінгстон». Виписати з тексту притчі цитати(не менше 5), які засвідчують      прагнення образу чайки Джонатана до високої мети.

Алгебра

1.Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §25 с.206.

2.Тестова робота за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=396533

або Код доступу 396533, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до 10 травня 20:00, до цього часу воно активоване.

Геометрія

1. Завдання для перевірки знань за курс геометрії 8 класу. Вправа 2, 3 с.187.

Фізика

1. Електричний струм у газах. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §39 с.208 - 213.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=743983

або Код доступу 743983,  використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Завдання необхідно виконати до  10 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

Мистецтво

Реалістичний світ в образотворчому мистецтві (с. 164-175); (2 год.)

Історія України

Опрацювати § 37  с. 262-270. Написати міні-есе про Олексу Довбуша

Всесвітня історія

Опрацювати § 26   виконати практичне завдання на с. 223, тестові завдання на с. 224

Географія

Опрацювати § 56-57 с. 229-234 ... Читати далі »

Переглядів: 57 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити правила  §48, виконати вправу № 508.

2. Вивчити таблицю «Групи модальних часток за значенням» с. 180, виконати вправи №509, 516.

3. Вивчити правила  §49,  виконати вправи № 527, 529.

Українська література

1.Прочитати повість О.Гавроша  «Неймовірні пригоди Івана Сили» до кінця, відповісти на запитання с.277-278.

2.Написати твір на тему «Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості»

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej  або 2) viber – 380967547602

Зарубіжна література

1.Скласти і записати перелік подій, що сталися з Плейтеном  після Дня Освіти і сформулювати власні думки щодо того які наслідки ці події мали для героя.

Алгебра

Опрацювати §26, впр.1053, впр.1058, впр.1060, впр.1066, впр.1072 (2 год); 

                         §27, впр.1087, впр.1092, впр.1096, впр.1100, впр.1106

Опрацювати §27, впр.1087, впр.1093, впр.1095, впр.1100, впр.1109 (2 год); 

                         §28, впр.1121, впр.1127, впр.1129, впр.1134, впр.1143.

Геометрія

Повторити §1-6, завдання для перевірки знань 1 (1 год)

Повторити §7, впр.138, впр.141, впр.148 (1 год)

Повторити §8, впр.157, впр.161, впр.165 (1 год)

Повторити §9, впр.180, впр.188, впр.192 (1 год)

Фізика

1. Рухомий і нерухомий блоки. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §47 с.202 - 205.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=612019

або Код доступу 612019, використати цей код, відкривши посилання   join.naurok.ua

Історія України

Опрацювати § 25-26  с. 177-187,  виписати міста, що мали Магдебурзьке право.

Всесвітня історія

Опрацювати § 26  с. 183-190, виписати основні поняття теми ... Читати далі »

Переглядів: 61 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити правила  §61, виконати вправи  № 519, 522.

2.Вивчити правила  §62(1 ч.), виконати вправи  № 529, 531.

3.Вивчити правила  §62(2 ч. про правопис), виконати вправи  № 534, 535.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника про біографію Степана Руданського с.242-243, виписати у літературознавчі словники та вивчити значення термінів гумореска, співомовка,інверсія; прочитати співомовку «Добре торгувалось».

2.Прочитати співомовки Степана Руданського «Гуменний», «Запорожці у короля», «Свиня свинею» та відповісти на запитання с.245, 248, 249; виписати у робочий зошит три приклади інверсії із співомовок С.Руданського.

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej або 2) viber – 380967547602

Математика

Опрацювати §53, впр.1497, впр.1499, впр.1505, впр.1508, впр.1512, впр.1519, впр.1521, впр.1523, впр.1525,

                                 впр.1529,  впр.1531, впр.1532 (4 год).

Опрацювати §54, впр.1540, впр.1542, впр.1544, впр.1546, впр.1549, впр.1551, впр.1552, впр.1554 (3 год).

Повторити §50-54, завдання для перевірки знань 10.

Історія

Опрацювати § 48  с. 180-184

Географія

 Опрацювати § 56-57  с. 203-213 ... Читати далі »

Переглядів: 173 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Повторити §63 (правила на с.179-180). Виконати вправу 493(письмово).

2.Опрацювати §64 (правила на с.183). Виконати вправи 495(усно), 496(письмово).

Українська література

1.Прочитати матеріал підручника про Миколу Вінграновського на с.223. Прочитати оповідання «Сіроманець»(с.223-248).

 

Математика

Опрацювати § 43 №1550, №1552, №1556, №1560, №1563, №1568.

Природознавство

1.Тема. Людина — частина природи. Зв’язок людини з природою..

Опрацювати §45 с.174 - 178.

Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

2. Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).

Опрацювати §46 с.178 - 182.

Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/

Для тих учнів, які минулого тижня не встигли виконати контрольну:

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Узагальнення  знань  з  теми «Планета Земля як середовище життя організмів». Контрольна  робота  №2  за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=756660

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, до цього часу воно активоване.

Для учнів: Код доступу 756660,відкривши посилання join.naurok.ua

Історія

Опрацювати § 30 с. 160-166

Опрацювати практичне заняття § 31 с. 166-169

Опрацювати § 32 с. 170-176 ... Читати далі »

Переглядів: 35 | Додав: Sveta | Дата: 29.04.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія