Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 23

Українська мова

1.Повторити §34. Опрацювати §35. Вправа 426(І,ІІ,ІІІ завдання на с. 198).

2. Повторити §35.Вправа 431(а,  на с.200). Усно опрацювати матеріал про культуру мовлення на с.201.

Українська література

1.Виконати контрольну роботу №3 за темою «Творчість Тараса Шевченка» у зошиті для контрольних робіт (с.27-32, свого варіанту).

2.Опрацювати за підручником (с.250-253) відомості  з біографії Пантелеймона Куліша. Виконати завдання 3 (с.253). Прочитати І розділ роману П. Куліша «Чорна рада» (с.254-260).

 

Англійська мова  

 Тема: «Great Britain

 

1. Фонетична зарядка

Lets read one small but interesting poem: 
              “Travelling”
Don’t cry bitterly and go to Italy.
Don’t miss your chance and go to France.
Take your pen and go to Japan.
Buy some cheese and go to Greece
.

 

2. Введення в іншомовне середовище

Today we'll speak and learn more about English places. We shall have a wonderful “Trip to London”. Today we’ll go on an imaginary trip to London, the capital of Great Britain. You will learn about sightseeing in the British capital. We’ll see and discuss the film about London and its places of interest. Then you’ll guide a tour about London, participate in a quiz, of course, enjoy the time of our communication and learning.

So, let’s start. For the first tell what do you expect from our lesson?

To learn something new, to have fun, to spend a good time ….

- Ok, lets start!

3. Мовлення (дайте відповіді на запитання)

1) How many parts does the United Kingdom consist of?

2) What countries make the United Kingdom?

3) What is the national language of the UK?

4) What is the capital?

5) Who is the head of the state?

7) What is the longest river?

8) What is the highest mountain?

 

4. Читання (прочитайте текст, виконайте після текстове завдання)

 

London is the capital of Great Britain, its political, economic and cultural centre. It’s one of the largest cities in the world. Its population is more than 8 million people. London is situated on the river Thames. It was founded more than two thousand years ago.

London is an ancient city. It appeared at the place where the Roman invaders decided to build a bridge over the Thames. There are four parts in London: West End, East End, the City and Westminster.

The City is the oldest part of London, its financial and business centre. There are many offices, companies and banks in this part of the capital.

Westminster is also important part of the capital. It’s an aristocratic part and administrative centre of London. The Houses of Parliament, the seat of the British Government, are there.

West End, the richest and most beautiful part of London. It is the symbol of wealth and luxury. The best hotels, shops, restaurants, clubs, and theatres are situated there.

East End, an industrial district of the capital. Most of plants and factories are situated there.

 

 

London Big Ben   Also known as Big Ben, the officially named Elizabeth Tower was completed in 1858. A renowned landmark of London, it’s found next to the Houses of Parliament, which makes it just about the most important building in the area. Big Ben is an excellent timekeeper, which has rarely stopped. The name Big Ben actually refers not to the clock-tower itself, but to the thirteen ton bell hung within. The bell was named after the first commissioner of works, Sir Benjamin Hall.

London Tower Bridge Built between 1886 - 1894, Tower Bridge crosses the River Thames and is an iconic symbol of London. It takes its name from the closely located Tower of London. Not to be confused with London Bridge, the next bridge upstream.

Houses of Parliament. The Houses of Parliament, known as The Palace of Westminster, stands on the site where Edward the Confessor had the original palace built in the first half of the 11 century. The Palace of Westminster has been home to the English Parliament.

 In Britain the Queen is the Head of State. She is officially the head of the state. Elizabeth II lives in the Buckingham Palace. On 6 February (1952) it has been 65 years since Her Majesty acceded to the throne. She is the first sovereign in the history of British Monarchy to reach the 65 years on the throne.

double-decker bus is a bus that has two storeys or decks. Double-decker buses are used for mass transport in the United Kingdom.

  1. Quiz: “Who Knows London Better?” (вікорина «Хто знає Лондон краще?»)

1. What do you know about London?

2. What parts is London traditionally divided into?

3. What do you know about City, Westminster, West End, East End?

4. What is Big Ben? What do you know about it?

5. What do you know about Tower Bridge and Houses of Parliament?

6. Who is the Queen? What do you know about her?

7. What is “a red double-decker”?

 

Шановні учні 9 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

 

Правознавство

1.Вивчити  §26 (с. 176-180).Розвязати юридичні задачі на с. 178.

Фізика

1.Розв'язування задач. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §37 с.198 – 200.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=433883

Код доступу 433883, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

3. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. https://fizikapoburko.blogspot.com/  ... Читати далі »

Переглядів: 53 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати §36 (вивчити правила на с.164). Виконати вправи 371(усно), 379(письмово).

Українська література

1.Прочитати матеріал підручника про Юрія Винничука на с.187. Прочитати повість-казку «Місце для дракона»(с.187-206). Скласти план твору..

2.Віднайти у тексті повісті-казки «Місце для дракона» алегоричні образи дракона, Пустельника, князя. Намалювати ілюстрації  до твору.

 

Англійська мова  

 

Тема: «Великобританія. Україна»

«Great Britain. Ukraine

 

1. Введення в іншомовне середовище
a) During several lessons we were learning about The UK and Ukraine. Ukraine is our Motherland, the UK is the country that language we study.

Today we’ll sum up all information we got known.

 I decrypted the names of these countries Ukraine and Great Britain. Do you agree with me

Unusual

Known

Rich

Amiable (дружелюбна)

Interesting

Native

Enjoyable

The one

Harmonical

Excellent

Unraffled (незворушна)

Known

 

 

b) Next task will check if you know what words belong to the UK and what to Ukraine. Write UK and UA near the words:

The Tames __________
London _____________
The Dnipro __________
St. Patrick___________
Trident______________
Hoverla _____________
Edinburg____________
the President ___________
The Black Sea ________
The British Isles_______
Snowdon ______________
The Lake District________
Lake Yalpuh ____________
Wales _________________
“The Union Jack” ________
The Queen ______________

 

2. Мовлення (дайте відповіді на запитання, усно)

  • What is the official name of the country?
  • Where is the UK situated?
  • What parts does it consist of?
  • What is the capital of the UK?   …
  • How many people live in the UK?
  • Who is the head of the country?
  • What is the official language?

3. Читання (прочитайте текст, виконайте післятекстові завдання)

 

London is the capital of Great Britain. It stands on the river Thames. London is an ancient city. It was founded more than two thousand years ago.
   Its population  is over 8 million people. London is the biggest industrial and cultural centre of Great Britain.
   London is a great port. 

Traditionally London is divided into several parts: the City, the West End, the East End and the Westminster.
   In London one meets the past and the present, the old and  the modem. It is a city of contrasts. It has many wonderful places of interests.

 One of London's attractions is its parks. The most famous among them is the Hyde Park.
The best way to know London is to visit it.

 

Read the statements and tell if it is true or false.

1)London is the capital of Great Britain.

2)London is the capital of the UK.

3)London is situated on the river Tames.

4)It is young city, it is more than 500 years old.

5)The population is more than 10 million people.

6)London is a big port.

7)The city is divided into 4 parts.

8)London has no places of interest.

9)Hyde park is in Scotland.

 

Домашнє завдання: виготовити буклет “Welcome to Ukraine

 

Шановні учні 8 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

 

Зарубіжна література

1.За змістом казки-притчі «Маленький принц» Екзюпері заповнити таблицю  за схемою:

Номер планети

Її представник

Характеристика

 

2.Виписати не менше 10 афоризмів із казки, вказати кому вони належать. Довести, що «Маленький принц» - філософська казка-притча.

Історія України

1.Вивчити §36 (с. 256-262). Скласти хронологічний ланцюжок, що призвели до ліквідації Кримського ханства.

Всесвітня історія

1.Вивчити  §25 (с. 210-222). Скласти розповідь про життя перших переселенців США.

Алгебра

1.Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

ТЕСТИ З ДАНОЇ ТЕМИ за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=499458

або Код доступу 499458, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

Геометрія

  1. Тести на площу трапеції за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=209346

або Код доступу 209346, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

2. Завдання для перевірки знань за курс геометрії 8 класу. Вправа 1 с.187.

Фізика

1. Електричний струм у рідинах. Застосування електролізу.

Опрацювати §37 - 38 с.197 – 208. https://fizikapoburko.blogspot.com/

2. Тестова робота за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=954312

або Код доступу 954312,  використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, до цього часу воно активоване. ... Читати далі »

Переглядів: 40 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити правила §45, виконати вправи № 473, 480.

2. Вивчити таблиці «Сполучники сурядності», «Сполучники підрядності»  §46, виконати вправи № 482, 486.

Українська література

1.Опрацювати біографію Олександра Гавроша с.254,  прочитати його повість «Неймовірні пригоди Івана Сили»  до 15 розділу і відповісти на запитання с. 261-262.

2.Продовжити читати повість Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»  до 29 розділу і відповісти на запитання с. 269-270.

Зарубіжна література

1.Дати письмову відповідь на запитання «Чому твір Айзека Азімова має назву «Фах»?». Довести,  що оповідання належить до науково-фантастичної літератури. Чому Джордж вирішив залишити інтернат? Що він цим хотів довести?

Історія України

1.Вивчити  §24 (с. 169-176). Виписати значення слів ясир, хан, султан зі словника.

Всесвітня історія

1. Вивчити § 25 (с. 173-182). Підготувати текст екскурсії (8-10 речень), присвяченої пам’яткам середньовічної культури польщі,  Чехії чи Угорщини.

Фізика

1. Прості механізми.  Момент сили. Умови рівноваги важеля. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §45 - 46 с.189.

2. Тестова робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=134882

або Код доступу 134882, використати цей код, відкривши посилання   join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, до цього часу воно активоване. ... Читати далі »

Переглядів: 60 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі на одну із тем: « Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», « Що важливіше – наполегливість чи скромність» з використанням займенників, що належать до різних розрядів.
  2. Вивчити правила  §60(про особові займенники), виконати вправи № 508, 511.
  3. Вивчити правила  §60(про зворотний займенник себе), виконати вправи                  № 513, 516.

Українська література

  1. Виписати у літературознавчі словники терміни гумор, сатира, байка, алегорія, мораль та вивчити їх; опрацювати байку Леоніда Глібова «Щука», за бажанням вивчити її напам’ять і відповісти на запитання с.240-241.

 

Англійська мова  

 Тема: «Великобританія. Лондон»

«Great Britain. London”

 

 

1. Warming up (Мовленнєва зарядка)

  • Close your eyes, think about  London and try to imagine it in your mind.
  • Describe what you “saw” in your mind.
  • What things do you associate with London?
  • Make a list of your favourite  places in London.
  • Which one do you like best? Why?

 

2. Phonetic drill (Фонетична зарядка)

Let's repeat some sounds. Read the words after me.

['tauə] Tower
[u:] book, soon, look
[
ɛə] square, where,there
[ʌ ] London, country, come 

 

3. Читання (Прочитайте текст, виконайте післятекстові завдання)

London

London is the capital of Great Britain. Its population is more than 8 million people. London stands on the river Thames. It is the largest city in Europe and one of the largest cities in the world. London is not only the capital of the country; it is also a very big port, one of the greatest commercial centers in the world, a university city, and the seat of the government of Great Britain.

The main parts of London are: the City, the West End. the East End and Westminster.

The City is the commercial part of London. Only about ten thousand people live there.

The West End is the richest part of London. You can find the best shops, theatres, cinemas, museums, fine parks and

squares there. Its houses and streets are very beautiful. The rich people live in the West End.

The East End is the part of London where working people live. There are not many parks in London.

There are a lot of places of interest in London: Westminster Abbey, Tower of London, St. Paul's Cathedral, and many others.

 

a) Let's play a game "I agree ... I don't agree..." (погоджуюсь/не погоджуюсь)

London is the capital of Great Britain.

London is a very big port

London has three main parts

The City is the historical part of London

The West End is the richest part of London.

The East End is the poorest part of London

b)  Find the pairs to the words (знайдіть пару)

  • Big                                         London
  • Tower                                     Ben
  • Trafalgar                                Parliament
  • Westminster                           Square
  • The Houses of                        Abbey
  • The Tower of                         Bridge

 

4. Письмо ( напишіть листівку другові за зразком)

From:_________            

     To: ___________

   Address:

  • Dear______        !
  • I'm in_____         now.
  • I have already been to   _____.
  • And I ____

See you soon. Bye.

 

Шановні учні 6 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706 ... Читати далі »

Переглядів: 49 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати §63 (вивчити правила на с.179-180). Виконати вправи 486(усно), 488(письмово).

Українська література

1.Прочитати матеріал підручника про Григора Тютюнника на с.215. Прочитати оповідання «Дивак»(с.215-221). Виконати завдання 3-12 підручника(с.222).

2.Описати стан душі Олеся (від його імені) після повернення додому. За бажанням намалювати ілюстрації до твору.

Англійська мова  

Тема: «Рідне місто/село. Читання»

My native town/village. Reading

Лексика –  Вправи на закріплення лексики:

1. Розшифруйте прислів’я

3, 5, 2, 4        10, 8           7, 3, 2, 4              1, 2          6, 3, 2, 4

(1-i, 2-s, 3-e, 4-t, 5-a, 6-b, 7-w , 8-r, 9-m, 10-o, 11-h).

 

2. Знайдіть пару

You can see very old things there                         café/restaurant

You can buy any things there                                bank

You can watch films there                                     playground

You can keep your money there                            cinema

You can visit a doctor there                                   park

You can see a lot of animals there                         shop

You can swim there                                               monument

You can eat here                                                    hospital

You can walk there                                                zoo

You can see tourists around it                                river/swimming pool

Children play there                                                museum

You can find any books there                                library

 

Читання-

 

Письмо- написати коротеньку історію про своє село

 

Граматика (розкрийте дужки, виберіть правильне слово та запишіть утворені речення у робочі зошити)

1. I … …      a large family.( have got, is, am, has got)

2. We …   pupils of the fifth form. (am, are, is, have got)

3.   …     is  a beautiful girl. (They, She, He, I)

4. She has got a mother.   …     mother is kind. (My, His, Her, Your)

5. They are very strong. They  …   lift a car. ( can, can’t, am, are)

6. I am bad at English. I   …    speak with foreigners. ( can, can’t, am, are)

 

Шановні учні 5 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706

 

Природознавство

1. Тема. Практичне заняття №  12

Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій.

https://fizikapoburko.blogspot.com/

2. ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Узагальнення  знань  з  теми «Планета Земля як середовище життя організмів». Контрольна  робота  №2  за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=756660

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, до цього часу воно активоване.

Для учнів: Код доступу 756660,відкривши посилання join.naurok.ua ... Читати далі »

Переглядів: 55 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

 Англійська мова

Тема: «Мо місто/село. Мій будинок»

«My town/village. My home»

1. Мовленнєва зарядка (прочитайте та перекладіть прислів’я)

You can go to the East;

You can go to the West.

But at home it is better,

But at home it is best.

2.   Розшифруйте слова (кожна буква алфавіту має свою цифру. Вам потрібно розкодувати слова які зображені цифрами червоного кольору)

                                    A    B   C   D   E   F  G   H   I   J    K    L

                                     1    2    3    4   5   6   7    8    9  10  11   12

 

                              M    N   O    P    Q    R     S    T    U    V   W   X    Y   Z

                         13   14   15  16  17   18   19  20  21   22  23  24  25  26

 

8 -15 -21 -19 -5      6 -12 -1 -20

 

3.Повторення лексики (прочитайте речення та відгадайте слово)

  1. a place where we can live?
  2. In this room there is a table, a mirror, a chest of drawers and beds. We sleep here. What is this? 
  3. a thing on which to sit at the table? 
  4. In this room there is a table, chairs, armchairs, a sofa, a fireplace, a television and a carpet. 
  5. a thing on which sleep
  6. There is a dishwasher, a fridge, a microwave oven, plates, cups and other things. We usually cook here
  7. a thing which is usually on the floor
  8. There is a bath, a toilet, a shower,  a mirror. We usually take a shower there   
  9. a room where all the family usually watch TV in the evening

4. Читання (прочитайте текст)

English Homes

Some English families live in flats, but lots of people have got their own houses. There are two floors in a traditional English house.

Two or three bedrooms and a bathroom are upstairs. The living-room, the dining-room and the kitchen and a hall are downstairs.

The living – room is usually a favourite in the house. There is always a sofa, some chairs and armchairs in it. There is often a carpet on the floor. It makes the room comfortable. The British people usually have a fireplace in the living-room. They sometimes call this room a sitting- room because they often send evening in armchairs near the fireplace. They read books, watch TV, listen to music or sit around the talk! People in Britain like their homes and often say “There no place like home” or “ East or west, home is best”.

5. Робота з текстом

Виберіть правильний варіант відповіді (Choose the correct answer a or b or c)

1) There are____________ floors in the traditional English home.

a) three                     b) two                        c) one

2) The bedrooms are usually________________

a) upstairs                            b) downstairs

3) ________________ is usually the favourite room in the house.

a) dining-room                   b) living-room            c) bathroom

4)  Englishmen usually have a_____________ in their sitting-room.

a) round table             b) fireplace                c) bookcase

5)  Englishmen often say: "East or West_______________ is the best".

a) fireplace                  b) home                     c) sitting-room

 

Домашнє завдання:

Your task is to make up the sentences.Write these sentences in your exercise –  books.   (Вам потрібно скласти речення з поданих слів та записати їх у зошит)

  1. a carpet, There is, in the middle of the floor. – There is a carpet in the middle of the floor.
  2. There is, in the middle of the room, a table____________________________
  3. two chairs, There are, next to the table ______________________________
  4. on the table, a lamp, There is ______________________________________
  5. in the corner of the room, a bed, There is ____________________________
  6. a clock, above the bed, There is ____________________________________
  7. There is, in the corner of the room, a bookcase ________________________
  8. between the bookcase and the bed, There is, a mirror ___________________
  9. a sofa,  There is, in front of the bookcase _____________________________
  10. There is, next to the carpet, an armchair _________________________

 

Шановні учні 4 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи та домашнє завдання для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706 ... Читати далі »

Переглядів: 43 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема: «Весна вже наступила, літо наближається!»

«Spring is here, summer will come!»

  1. Утвори речення (Утворіть речення, запишіть відповіді у робочі зошити)

I

You

He

She

We

They

 

 

shall

will

go to the mountains.

go to the camp.

go to the seaside.

visit grandparents.

go to the river.

travel.

 

  1. Постав у заперечній формі (напишіть у робочі зошити подані речення у заперечні формі)

Наприклад: I shall help father – I shall not help father

I shall ask mum.__________________________________________________

She will go to the camp.____________________________________________

He will go to the seaside.___________________________________________

We shall swim in the river._________________________________________

 

  1. Утвори питальне речення (поставте запитання за зразком до поданих речень)

Example: go to school

Will you go to school?

 

read a book on Monday

watch a cartoon next week

have English tomorrow

have lunch at school

 

  1. Обведи зайве слово (знайдіть зайве слово та випишіть його у зошити)

January, April, December, February;

summer, autumn, sunny, winter;

cold, spring, windy, frosty

summer, autumn, year, spring;

October, April, May, March;

cold, sunny, snowy, frosty

 

  1. Обери правильний варіант і запиши відповідь (виберіть правильний варіант відповіді)

 

Can you ski in spring?   (       can           (+) cannot     )       

__________________________________________________________________

Can you play football in summer?   (     (+) can          cannot     )

__________________________________________________________________

Can you ride a bike in autumn?     (     (+) can          cannot     )    

__________________________________________________________________

Can you make a snowman in winter?   (       (+) can            cannot     )

 

 

Шановні учні 3 класу! Відправляйте, будь ласка, свої виконані письмові роботи для перевірки та виставлення балів на адресу:

1) instagram - natasha_mytskanyuk

або

2) viber – 380971264706 ... Читати далі »

Переглядів: 29 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Вітаємо Вас дорогі учні та шановні батьки! Продовжуємо дистанційне навчання.

        До Вашої уваги домашні завдання.

Переглядів: 25 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

                         Наказ

06.04.2020                                        с.Мариничі                                 № 28                                  

Про звільнення від проходження
державної підсумкової атестації

учнів 4, 9 класів у 2019/2020 н. р.

 

         Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25 березня 2020 року № 338-р, пункту 3 розділу І,  пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за /№ 8/32979, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 №463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» та з метою організованого завершення 2019/2020 навчального року

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Звільнити у 2019/2020 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів 4 класу, які завершують здобуття початкової освіти, та учнів 9 класу, які завершують здобуття базової загальної середньої освіти.

2.Довести зміст наказу до відома учасників освітнього процесу НВК «Родина».

3.Контроль за виконанням цього наказу залишити за собою.

 

Директор                                                                                    Скидан Н.М.

... Читати далі »

Переглядів: 33 | Додав: Sveta | Дата: 23.04.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія