Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 14

Англійська мова

Тема «Відкриття і спосіб життя»

Inventions and lifestyles

 

1. Тест з граматики        «Gerund and Infinitive»

I. Build up sentences.

1.She is interested                            a) drinking alcohol.

2.I would like                                    b) to seeing my daughter.

3.You should give up                        c) being ill.

4.We really enjoy                              d) laughing at her.

5.I’m looking forward                       e) to living in a dirty house.

6.He is used                                       f) talking to drunk people.

7.She pretended                                 g) swimming in the sea.

8.Pamela is good                                h) to have a cup of coffee.

9.I couldn’t help                                  i) in surfing the Internet.

10.She avoids                                      j) at riding a horse.

II. Write sentences correctly.

11.Leonard loves to riding.

12.My cousin stopped to exchange a few words with her gardener.

13.Remember buying some strawberry.

14.I insist on to come in time.

15.Try using a pen instead of a pencil.

16.We were surprised to know that.

17.The doctor advised me taking this medicine.

18.Mary has decided to apply for this job.

19.I tired not to looking at the dead body.

20.I heard a little girl to play the piano

III.  Read the article and match the aspects

1 …: You start introducing yourself as „Jim at I-I-Net dot net dot...“ All of your friends have signs in their names. You don’t know the sex of three of your closest friends, because they have neutral nicknames and you never bothered to ask.

2…: You kiss your boyfriend’s home page. Your girlfriend drapes a blond wig over your monitor to remind you of what she looks like. Your wife says communication is important in a marriage...so you buy another computer and install a second phone line so the two of you can chat.

3…: You step out of your room and realize that your parents have moved and you don’t have a clue when it happened. You can’t call your mother...she doesn’t have a modem.

4…: Your dog has its own home page... And your dog’s home page is actually good.

5…: You code your homework in HTML and give your teacher the URL.

A. Parents.   

B. Making friends.  

C. Dating and marriage. 

 D. Schoolwork.  

 E. Pets

IV. Match the science with its definition ( four sciences are extra ).

1. Design and construction of roads, bridges, buildings ________________________________

2. Science of very low temperatures _______________________________________________

3. Science of communication and control in machines and brain _________________________

4. Study of work environments and conditions _______________________________________

Ergonomics, ethnology, astronautics, cryogenics, geopolitics, civil engineering, cybernetics, astrophysics

V. Match the nouns below with their meanings ( two words are extra )

Newsgroup, megabyte, chat room, scanner, RAM database, spam, attachment,  palmtop

1 online conversation between a group of people ______________________________________

2 website where people get information about a certain topic they are interested in ___________

3 file sent together with an e-mail message ___________________________________________

4 unwanted material sent to your computer (ads etc.) ___________________________________

5 large collection of information ___________________________________________________

6 measure for computer memory ___________________________________________________

7 memory in a computer used for temporary storage of information _______________________

VI. Match the words on the left with the words on the right to get the right phrases

 1. to top up                                         of charge

 2. to boost                               learning                

3. to facilitate                           cell  phone

4. free                                       self - confidence

5 .long-lasting                          problems

6. to share                                content

7. harmful                                restrictions

8. legal                                      friendship

GOOD LUCK!

Алгебра

Повторити

§ 8    № 8, 12, 14, 16 (2год)

§ 9   № 8, 10, 12, 18, 22 (2год)

Геометрія

Повторити

§ 8 № 12, 14, 18, 31, 36, 39 (2 год)

§ 9   №  17, 19, 23, 28, 34, 39  (2 год)

 

Фізика

  1. Отримання та застосування радіонуклідів.

Опрацювати §41 с.236 – 241. https://fizikapoburko.blogspot.com/

  1. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання.

Опрацювати §41 с.236 – 241. https://fizikapoburko.blogspot.com/

3. Експериментальна робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Астрономія

1 Молочний Шлях. Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Надмасивна чорна діра в центрі Галактики... https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §27 с.131135

Історія України

Опрацювати § 24 с.203  - 221

Опрацювати § 25 с.211 - 224

Опрацювати § 26 с.224 - 231

Всесвітня історія

Повторити  § 20 с.185 - 196

Опрацювати § 21 с.197-205

Географія

Опрацювати § 28 с.145 -150 ... Читати далі »

Переглядів: 65 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. Повторити правила про просте ускладнене речення та виконати подані нижче вправи.

А) Переписати текст, вставивши  пропущені літери та розділові знаки.

Пригадати назву твору та хто є його автором.

                         

     Р..дна мати моя ти ночей (не)доспала

     І в..дила мене у поля край села

     І в д.рогу далеку ти мене на зорі проводжала

     І рушник вишиваний на щастя дала.

Хай на ньому цвіте росяниста дорі..ка

І з..лені луги, й солов..їні гаї

І твоя (не)зрадлива материнс..ка ласкава усмішка

І засмучен.. очі хороші твої.

  Я віз.му той рушник простелю наче долю

  В тихім шелесті трав в щ..бетанн/ні  дібров.

  І на тім рушнич..кові  ож..ве все знайоме до болю

  І дитинство й розлука і вірна любов.

 

Б) Записати речення, ускладнивши

1) поширеним звертанням

2)однорідними членами

3)відокремленою обставиною

4)відокремленим означенням

5)вставним словом

6)вставним реченням

Любов до Батьківщини починається з любові до рідної домівки.

 (Всього має бути 6 речень).

 

В) Записати та підкреслити ускладнюючі конструкції  в наступних реченнях.

1.Весняний парк Станиці сни колише-

Такі прадавні  і такі нові.

2.Поміж дерев блукає сива тиша,

Лишаючи слід сивий на траві.

3.Вона, як сон, мене у мрію кличе,

Моїй надії руку подає.

4.І навіть обриси її обличчя,

Можливо, знов нагадують твоє.

5.Вона, весела й щира, щось шепоче,

Можливо, долю кличе до воріт.

6.І срібна зірка, мов сльозина ночі,

Завершує у небі свій політ.

7.Але й вона, неначе ти, мінлива,

Скупа на щастя, на слова – німа.

8.Вона – сумна й весела, наче злива…

Станиця, кращої тебе – нема!

 

  1. Повторити правила про види складного речення та виконати подані нижче завдання.

А) Виконати  клоуз-тест (продовжити речення одним словом)

1.  Якщо у другій частині вказано на причину того, про що говориться у першій, то між ними ставиться....

2.  Якщо друга частина вказує на наслідок того, про що говориться у першій, то між ними ставиться....

3.  Якщо частини складного безсполучникового речення вказують одночасність або часову послідовність, то між ними ставиться....

4.  Якщо  частини  складного  безсполучникового речення  менш  пов'язані  за змістом, дуже поширені, то між ними ставиться...

5.  Якщо друга частина доповнює зміст першої, то між ними ставиться…

6.  Якщо в першій частині вказується на час того, про що говориться в другій, то між ними ставиться...

7.  Якщо зміст обох частин протиставляється, то між ними ставиться…

8.  Якщо в першій частині" вказується на умову того, про що говориться в другій, то між ними ставиться....

9.  Якщо зміст обох частин порівнюється, то між ними ставиться...

10.Складнопідрядне речення  утвориться, якщо до фрагменту речення «Ще з перших років заснування художньо-промислової школи діє музей дипломних робіт» додати частину:

А) він належить до числа найкращих визначних пам’яток України;

Б) який належить до числа найкращих визначних пам’яток України;

В) і належить до числа найкращих визначних пам’яток України.

Б) Перебудувати  подані складнопідрядні та складносурядні речення на безсполучникові.

1.У першому навчальному році навчалося 45 хлопчиків і 10 дівчаток, але кількість учнів весь час зростала. 2.У звіті губернської управи пишеться про те, що за проектом М.М.Никонова учнями було виготовлено іконостас для посольської церкви у Буенос-Айресі (Аргентина). 3. Іконостас вартістю  10 000 карбованців був установлений весною 1900 року, а влітку цього ж року почали виготовляти аналогічний для Успенського собору в Миргороді.                         4. Одночасно вихованці технікуму виконували замовлення для державних установ і приватних осіб, а вироби експонувалися у межах Російської імперії та за кордоном.

 3. А) Зробити повний синтаксичний розбір речення

Тут фортеп’яно з теплою душею стоїть і жде, що приторк білих рук в йому пробудить півзаснулий звук.

Б) Побудувати схеми до поданих  речень.

 1. Не повернуть минулого ніколи: воно пройшло і вже здається миттю!

 2. Низько ходить жовте сонце, сліпить очі вітер лютий, плачуть бідні ліхтарі, і самотньо розпускає пелюстки свої багряні довго пещений тюльпан. 

 3. Ми працю любимо, що в творчість перейшла, і музику палку, що ніжно серце тисне.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника про життєпис Василя Стуса с.234-236, скласти літературний паспорт до твору «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».

2.Записати у словник та вивчити значення терміну «екзистенціалізм», опрацювати матеріал підручника про поезію  Василя Стуса «Господи, гніву пречистого…» та вивчити її напам’ять; відповісти на запитання с.237-238.  ... Читати далі »

Переглядів: 48 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Повторити орфограми у словах іншомовного походження та виконати подані нижче вправи.

А) Переписати, на місці крапок, де потрібно, поставити літери.     Ас…ортимент, мас…а, брут…о, аб…ревіатура, інтел…ігент, адміністративно-тер…иторіальний, ак…редитація, ім…іграція, еміс…ійний, тон…а, дис…ертація, ім…ігрант, іл…юзія, Гол…андія, іл…юстративний, шил…інг, ін…оваційнний, кор…упція, колон…а, контр…еволюційний, ан…отація, пас…атіжі, рал…і, груп…а, елас…ифікатор, ас…игнаційний, забал…отований, марок…анець, сум…а, ал…ея, кас…а, стак…ато, барок…о, Ренес…анс, інтермец…о, конгрес…, ван…а, мас…аж, новел…а, бал…он, кол…егія, кол…екційний, ім…унітет, інкас…о, кас…ета, еф…ективний, ком…ерція, кор…ектор, колон…а, мір…а, Шил…ер, хоб…і, Міс…урі, віл…а, оп…нент, Ізабел…а, ас…амблея, бравіс…имо, шас…і.

Б) Записати наведені слова, поставити на місці крапок (де потрібно) м’який знак або апостроф.

Ал…янс, ател…є, п…єдестал, інтерв…ю, прем…єра, міл…ярд, ін…єкція, Фур…є, б…юджет, об…єктивний, к…ювет, Барб…юс, кар…єра, миш…як, Рив…єра, біл…ярд, компан…йон, комп…ютер, н…юанс, к…юрі, дос…є, порт…єра, вар…єте, фаміл…ярний, кон…юнктура, п…єса, мад…яр, інтер…єр, В…єтнам, куп….юра. П…ємонт, Ц…юрих, Г…юго, Женев…єва, Монтеск…є, М…юллер, Барб…юс, Ал…яска, Д…юма, Б…юкенен, Рив…єра, Базел…, Суец…, Булон…, Ак…яб, Ваш…нгтон, Б…єрнсон, Рафаел…, Дел…фи, Фур…є, Лавуаз…є, Н…ютон, Кордил…єри, П…яченца, Севіл…я, Рот…є, Руж…є, Іх…ямас, Нел…сон.

В) Переписати слова і вставити, де потрібно, пропущені букви або апостроф.

Р…шел…є, Ц…ц…рон, Т…ц…ан, Вандрі…с, Фе…рбах, П…ємонт, Барб…юс, К…юв…є, Н…ютон, Мол…єр, Рос…іні, Рус…о, Лес…інг, Монтеск…є, Лавуаз…є, Руж…є, Тор…іч…ел…і, Верг…лій, Гал…лей, Гр…г, Д…дро, К…пл…нг, Паган…ні, У…тмен, Хем…нгуей, Шексп…р, Ш…л…ер, Пал…адій, Бокач…о, Гр…м…

  1. Повторити правила про написання складних слів та виконати подані нижче вправи.

А) Записати слова, знявши риску.

1.Конусо/подібний, повно/цінний, казково/пісенний, давньо/грецький, дво/рівневий, серцево/судинний, вільно/думний, само/ствердження, кисло/терпкий, соколино/зорий, чисто/сердечний, дрібно/плідний, животворно/цілющий, тепло/обмінний, зло/язикий, термо/стійкий, військово/спортивний, військово/полонений, сільсько/господарський, садово/городній,  високо/ефективний, кисло/молочний, правдо/подібний, м’ясо/молочний, псевдо/вчений, давньо/український.

2. Напів/імла, пів/Польщі, багряно/червоний, гори/цвіт, пів/місячний, перекоти/поле, пів/острів, пів/ягоди, напів/зігнутий, духмяно/медвяний, звіро/бій, пів/чобітки, напів/фабрикат, пів/Азії, пів/озера, загадково/таємничий, ломи/камінь, пів/Ялти, сумовито/тривожне, напів/провідник, напів/забутий, пів/фінал, пів/Дніпра, небесно/блакитна, люби/мене, івано/франківець, контр/адмірал.

  1. А) Від наведених прикметників утворити  іменники за допомогою суфікса -ин(а).

Уманський, одеський, вінницький, галицький, солдатський, слобожанський, турецький, волинський, луганський, житомирський, кріпацький, вояцький, хмельницький, панський, гайдамацький, тульський, черкаський.

Б) Поставити  дієслова у формі першої особи однини теперішнього або майбутнього часу.

Котити, вирядити, губити, спекти, бігти, допомогти, провести, носити, виростити, косити, місити, мостити, відрядити, нагородити, полагодити, скрутити, познайомити, ухопити, їздити, пестити, колихати, вразити.

В) Записати слова, вставити, де потрібно, пропущені букви.

     Сх…д – сх….ду, н…ч, н…чі, спос…б – спос…бу, устр…й – устр…ю, б…й – б…ю, виб…р – виб…ру, б…ль – б…лю, к…нь – к…ня, ст….л – ст…ла, н…с – н..са, гурк…т – гурк…ту, хут…р – хут…ра, с…к – с…ку, д…м – д…му, спок…й – спок…ю, ос…нь – ос…ні, ячм…нь – ячм…ню, кам…нь – кам…ню, пап…р – пап...ру, поп…л – поп...лу, леб…дь – леб..дя, л..д – л…ду, с…м – с…ме, н…г – н…га, к…с – к…са, бдж…л – бдж..ла, яг…д – яг...да, роб…т – роб..та, сл…в – сл…во, с…л – с…ло, чоб…т – чоб..ти.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника с.215-216, виразно читати поезію «Слово, чому ти не твердая криця?..», оформити у робочих зошитах паспорт до цього твору.

2. Опрацювати матеріал підручника про поезію Лесі Українки «Мріє, не зрадь» с.216-217, написати есей «Моя мрія кличе до сонця».

Англійська мова

Тема «Чи Земля в небезпеці?»

“Is the Earth in danger?”

 

The Motto:

“What we are doing to the forests of the world is but a

mirror reflection of what we are doing to ourselves

and to one another.”
                                                                                                                                                    
Mahatma Gandhi

1. Формування  лексичних  навичок

  1. Pair work – HO1

T: Translate the words

           1. volcano                    7. landslide 

2.sand storm               8. earthquake

3. flood                       9. blizzard

4. tornado                   10. hurricane

5. typhoon                  11. tsunami

6. forest fire               12. Drought

 

 

2. Мовлення (прокоментуйте цитати про наше довкілля)

  1. “Mother Planet is showing us the red  warning light –  “be careful”- she is saying.  To take care of the planet      is to take care of  our own house”

Dalai Lama

  1. We never know the worth of water till the well is dry.

Thomas Fuller, Gnomologia, 1732

 

  1. They kill good trees to put out bad newspapers.

James G. Watt, quoted in Newsweek, 8 March 1982

  1. “Earth provides enough to satisfy every man's needs, but not every man's greed.”
                                                                                                                          
    Mahatma Gandhi
  2. “The earth will not continue to offer its harvest, except with faithful stewardship. We cannot say we love the land and then take steps to destroy it for use by future generations.”                                                                                                           

Pope John Paul II

 

  1. The activist is not the man who says the river is dirty.  The activist is the man who cleans up the river.

Ross Perot

3 . Виконання тесту “ARE YOU ENVIRONMENTALLY FRIENDLY?”

T: We all should do as much as possible to save the planet and make our world a better place to live on. Now let’s try to find out your position to the environment.

  • Are you the activist?
  • How do you understand the expression “green people”?
  • How green are you?

 

Ps: (pupils’ answers)

 

T: Are you environmentally friendly?

Lets see.

 (виконання екологічного тесту)

 

GOOD LUCK!

Алгебра

Повторити

§ 1   № 1, 22, 29 (1год)

§ 2   № 16, 21, 31, (1год)

§ 3   № 10, 12, 14, 23, 25, 35 (2год)

Геометрія

Повторити

§ 7 № 25, 27, 32, 44 (2год)

§ 8   № 10, 17, 27, 37 (2 год)

 

Історія України

1.Вивчити  §35-36(с. 197-205).

Всесвітня історія

1.Вивчити  §28(с. 125-133). Виписати основні битви початку Другої світової війни.

Громадянська освіта

1.Вивчити тему «Ринок праці»(с.149-151). Написати есе на тему: «Якою я бачу свою майбутню професію».

Фізика

  1. Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §39 с.228 - 234. Вправа 39, с.234.

  1. Розв'язування задач на принцип дії теплових двигунів. Вправа 39, с. 234.https://fizikapoburko.blogspot.com/

3. Розв’язування вправ. Самостійна робота за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com

Мистецтво

       Скульптура – мовознавча потаємна муза.

Антична скульптура -  гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Сакральна скульптура європейського Середньовіччя  (2 год.). (Інтернет джерела)

Біологія

1.Повторити §43-45(с. 164-170), опрацювати  §46(с. 170-172).

Географія

Опрацювати практичну роботу № 6 ... Читати далі »

Переглядів: 64 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати матеріал  §33 (с.188-189), виконати вправу 411(І, ІІ завдання,  с.190).

2. Опрацювати матеріал  §34 ( с.191-192), вивчити правила,  виділені жирним шрифтом.  Виконати вправу 421 (с. 194).

Українська література

1.Опрацювати матеріал  підручника на с. 243-244, вивчити напамять термін «псалми», прочитати переспів «Ісаія. Глава 35» (1859),  с.244-246, виконати письмово завдання 7,8 (с.248).

2. Опрацювати матеріал  підручника на с. 249. Скласти письмовий опорний конспект про світову велич Т. Шевченка.

Англійська мова

Тема «Природа. Навколишнє середовище»

Nature/ The environment

1.Опрацювання вивченої лексики

 a) Use the words and phrases to label the pictures.

 water pollution*

 rubbish*

destroying the rainforest*

 air pollution*

endangered species*

b) what should we do about the environmental problems listed in 1a? Match prompts in box A(1-5) to those in Box B (a-e), as in the  example.

A.    

 reduce air pollution

 protect endangere   

 have less rubbish

 save rainforests

 keep rivers, lakes, oceans, etc clean

B.

a. stop cutting down and destroying the trees

b. stop factories from  polluting them

c. create wildlife parks

d. use unleaded petrol

e. recycle glass, paper and aluminium

2. Опрацювання діалогу

John: Look at the beach! How awful!

Mary: Oh, what a shame! I was looking forward to a day by the sea.

Kate: It looks like the rest of the world had the same idea- look at all that rubbish!

Mary: It’s disgusting. People shouldn’t leave  their rubbish  behind. They should take it home in a bag.

John: Yes, or the council should provide bins.

Kate: I know! Let’s get some  rubbish bags from the supermarket and clean this lot up.

John: Oh, do we have to?

Kate: No, we don’t have to, but I think we should.

Mary: That’s right. You know what they say – if you’re not a part of the solution, then you’re of the problem.

1). Дібрати синоніми  до слів:

           Rubbish

           Beautiful

           Bad

           World

2). Дібрати антоніми

          To grow

          To die

          To appear

          To destroy

          To pollute

 

GOOD LUCK!

Алгебра

§ 23   № 963, 966, 973, 975, 979, 980 (2 год)

§ 24   № 994, 996, 999, 1001 (2 год)

Геометрія

Повторити

§ 18-24, Типові завдання № 5(1 год)

§ 1, 2  № 43, 49, (1 год)

§ 3   № 80, 84, 91, 95, 103 (2год)

Правознавство

1.Вивчити §25(с. 170-173). Розвязати юридичні задачі на с. 171.

Фізика

1.Розв'язування задач. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §37 с.198 – 200.

2. Розв’язування вправ. Самостійна робота за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com).

3. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.

https://fizikapoburko.blogspot.com/

Мистецтво

      Телебачення: реальний та ілюзорний світ (с. 128 – 139)

За допомогою інтернет - ресурсів та комп’ютерних  технологій спробуйте створити музичний відео кліп чи рекламний ролик.

Історія України

Опрацювати § 30-31 с.253-263

Опрацювати § 32 с.263-269

Скласти табличку за темою «Культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст..»

Всесвітня історія

Повторити  § 26 с. 219 - 225

Опрацювати § 27 с. 226 - 235 ... Читати далі »

Переглядів: 44 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити  §34(вивчити правила  с.157), виконати вправи 346(усно), 349(письмово).

2. Вивчити  351(вивчити правила  с.159-160). Виконати вправи 356(усно), 361,363(письмово).

Українська література

1.Прочитати матеріал підручника про Володимира Дрозда на с.177.

2.Прочитати оповідання «Білий кінь Шептало». Виконати завдання 1-12 на с.185-186.Переглянути відеофільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T1ohKfOVZ8I

3.Підготувати переказ уривка оповідання «Білий кінь Шептало», який найбільше вразив.

4. Виконати тестові завдання:

1. Епіграфом до твору В. Дрозд обрав слова:
а) Е. Ремарка;           б) Р. Рільке;            в) О. Пушкіна;        г) П. Загребельного.

2. Якої шкоди завдав підпасок коню?
а) Поранив ногу;                                                           б) вибив око;
в) поранив шкіру на спині;                                      г) обпік худобу.

3. Робота, яку недолюблював виконувати білий кінь:
а) перевозити гній;            б) орати поле;        

в) їздити до міста;            г) катати малий дітей у святкові дні.

4. Якого кольору був Шептало, коли повернувся додому після вільної прогулянки?
а) Сірого;            б) білого;            в) вороного;         г) чорного.

5. За Шепталову сваволю Степан називав його:
а) ледачим зіллям;                   б) старою клячею;
в) лиходієм;                                г) хитрим стрибунцем.

6. Мати білого коня працювала у:
а) селян, обробляючи землю;         б) цирку, розважаючи публіку;
в) фермера;                                        г) лісника.

7. Вирвавшись на волю, кінь Шептало побіг:
а) до лісу;                                    б) понад берегом річки, по мілинів;
в) вздовж проїжджої частини дороги;                 г) додому.

8. Стукіт копит коня порівнювався із:
а) гуркотом на небі;                                                                                
б) рухом поїзда по залізничній колії;
в) звуком дятла, який перебував на стовбурі дерева;                    г
) музичним тактом.

9. Предки Шептала:
а) були спортивними конями;              б) виступали в цирку;
в) возили конів;                        г) брали участь у військових подіях.

10. На думку Шептала, головне, що дано білим коням, так це:
а) спритність;   б) кмітливість;     в) розум;                                   г) вміння поводити себе з людиною.

11. Як білий кінь охарактеризував сам себе? Він був:
а) брикливим і жорстоким;                                                                   б) байдужим до всього;
в) принциповим і водночас відповідальним;                     г) покірним і роботящим.

12. Про що розповідала мати Шепталу, коли той був малим?
а) Важке коняче життя;                                        б) дідів і прадідів;
в) майбутню його красу, силу і велич;                                                  г) необхідність якісного харчування.

Зарубіжна література

1.У зошиті для поточного та тематичного оцінювання виконати завдання свого варіанту за розділом «Бароко і классицизм»(с. 57-60).

Англійська мова

Тема «Україна. Великобританія»

Ukraine. Great Britain

Test on the topic “Great Britain”

Task 1. Match the words.

1. the mild climate                                 a) населення країни

2. not high mountains                           b) пишаються своєю Батьківщиною

3. the English queen                                                  c) дощова й туманна погода

4. to be situated on islands                    d) гарні річки й озера

5. is washed by the sea                          e) невисокі гори

6.  an ancient Scottish castle                 f) мякий клімат

7. nice rivers and lakes                                           g) бути розташованим на островах

8. the population of the country            h) омивається морем

9. the rainy and foggy weather             i) стародавній шотландський замок

10. are proud of their  Motherland        j) англійська королева

Task 2. Find the odd word.

1) Wales, England, Washington, Scotland.

2) To lie, to stand, to be situated, to visit.

3) Ocean, mountain, river, lake.

4) Famous, cold, continental, mild.

5) The queen, the king, nation, the president.

6) is surrounded, west, east, north.

Task 3. Fill in the gaps using proper words from the brackets.  (the climate, queen, separated,  country,  occupies, Atlantic Ocean, mountains, summer, foggy, United Kingdom, river, Scotland)

1. The … … of Great Britain and Northern Ireland is situated on islands.

2. Northern Ireland … the northern part of Ireland.

3. Great Britain consists of three parts such as England, … and Wales.

4. The head of the United Kingdom is the … Elizabeth II.

5. Great Britain is surrounded by the North Sea, the Irish Sea and the … … .

6. It is … from the continent by the English Channel.

7. The capital of the UK is London which is situated on the … Thames.

8. There are many … in the north of Scotland.

9. There are many rivers and lakes in the … .

10. Thanks to the Gulf Stream … of Great Britain is mild.

11. The weather is often … and rainy.

12. Winter is not very cold and … is not very hot.

Task 4. Make up sentences.

1. on/ is /Kingdom/ situated /The /islands /United.

2. lies / Ireland/ in / Ireland/ of / the/ north/Northern.

3. of/ Britain/ England/ Great/ Scotland/  Wales/ consists.

 4. the/ Channel/ from /separated/ continent/ is/ England/ by/ English/ the.

6. on /is /Thames/ the /London /situated/ river.

7. Scotland/ in/ are /There/ many /mountains.

8. Great/ is/ of/ The/ Britain/ mild/ climate.

9. often/ weather/ rainy/ is/ The/ foggy/and.

10. London/ live/ Eight/ people/ in/ million.

Task 5. Translate into English.

1. Лондон є столицею Великобританії.

2. Він розташований на річці Темза.

3. Англійські люди мають багато чудових традицій.

4. Британці пишаються своєю  Батьківщиною.

5. У Шотландії багато чудових гір.

6. Я знаю, що клімат на острові помірний.

7. Англія має  різні цікаві історичні місця.

8. Я б хотів відвідати Оксфорд  влітку.

9. Я думаю, Об’єднане Королівство має чудову географічну позицію.

10. Англія є відомою своїми стародавніми традиціями та звичаями у всьому світі.

GOOD LUCK!

Історія України

1.Вивчити  §34(с. 242-248). Підготувати автопортрет Кирила Разумовського.

2. Вивчити  §35(с. 248-255). Визначити причини ліквідації  Запоріжської Січі.

 Всесвітня історія

1.Вивчити  §24(с. 202-209).

Алгебра

1.Домашня самостійна робота на с.196 – 197. ( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com).

Повторити §21 - §23 с.177 – 192.

2.Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

Опрацювати §24 с.198 – 201. Вправа 890.

https://fizikapoburko.blogspot.com/

Геометрія

1.Розв’язування вправ на площу трапеції.

Опрацювати §26 с.177 – 178. Вправа 948.

2. Розв’язування вправ. §26 с.177 – 178. Вправа 963.

Фізика

1. Розв’язування вправ. Самостійна робота за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com).

2. Електричний струм у металах

Опрацювати §36 с.194 – 197. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Вправа 36 (4), с. 198.

Мистецтво

    Музика романтиків (с. 156 -163) . Портрет Шопена; портрет Ніколо Паганіні; Роберт Шуман. Українські народні пісні «Йшли корови із діброви»; «Взяв би я бандуру»  (2 год.).

Географія

Виконати практичну роботу № 12 ... Читати далі »

Переглядів: 201 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. Опрацювати рубрику «Моя сторінка» с.152, вивчити правила §42, виконати вправи №438, 440.
  2. Вивчити правила §43, виконати вправи № 449,450, 451.
  3. Опрацювати матеріал підручника §44, виконати вправи №457, 459, 468.

Українська література

  1. Опрацювати біографію Олега Ольжича та його поезії с. 247-248, відповісти на запитання с.249.
  2. Опрацювати біографію  Олени Теліги, знайти  в мережі Інтернет цікавий факт з її життя, прочитати вірші, відповісти на запитання с. 252-253, а також вивчити напам’ять вірш Олега Ольжича або Олени Теліги.

Алгебра

§ 23   № 943, 945, 965

§ 24   № 977, 979, 999

§ 24   № 986, 988, 1000

§ 25   № 1020, 1022, 1024  (1 год)

§ 25   № 1022, 1028, 1033, 1034

§ 26   № 1056, 1062, 1067, 1068 (2 год)

Геометрія

Повторити

§ 1, 2   № 7, 10, 19, 22 (1 год)

§ 3   № 41, 47, 50, 56 (1 год)

§ 4, 5   № 85, 95, 97, 100 (1 год)

§ 6   № 108, 114, 118, 123 (1 год)

Зарубіжна література

1.У зошиті для поточного та тематичного оцінювання виконати завдання свого варіанту за розділами «Літературний детектив»,   «Світова новела».

2.Ознайомитися з новелою  Айзека Азімова(за підручником).  Прочитати оповідання «Фах».

Історія України

1.Вивчити  §23(с. 160-168). Відповісти на запитання на с. 168.

 Всесвітня історія

1.Вивчити  §24(с. 163-170).Заповнити таблицю на с. 170.

Фізика

1. Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §44 с.185 – 189. Вправа 34 (1), с. 189.

2. Розв’язування вправ. Самостійна робота за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com). ... Читати далі »

Переглядів: 58 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати рубрику «Моя сторінка» с.188 та виконати подані у ній завдання; повторити вивчені правила про числівник та  придумати ребуси із використанням його.

2.Вивчити правила  §59, виконати вправу № 504.

3.Вивчити таблицю «Розряди займенників» с.191, виконати вправу 506.

Українська література

1.Опрацювати літературознавчі терміни  с. 228-229, записати їх у словники та вивчити, виконати завдання с.230.

2.Опрацювати матеріал підручника с.232, знайти  в мережі Інтернет інформацію про біографію Леоніда Глібова.

Англійська мова

Тема «Великобританія. Лондон»

Great Britain. London

1. Повторення лексики (відгадайте слово)

……………—it is time, when you get up.

…………… -  it is cold and frozen and sweet, it can melt, children like to eat it

……………..—you can read it

……………..- it is a favourite season of all children

……………..—it is a holiday, means the beginning of everything, associated with Father Frost

………………—it is a game on computer

……………….—pupils learn it at school

……………….—this person teach pupils at school

……………….–  pupils write with a chalk on it at school

………………. –  it is a cold season

……………….. – they last three months, it is a favourite period of all children

………………. – it is a visiting of different countries

……………….—the previous day

………………. – people have it at home, feed and walk it

2. Дайте відповіді на запитання

  • What is the capital of Great Britain?
  • What food helps you to grow?
  • What do you do at PE?
  • Are sweets good or bad for teeth?
  • What is the capital of Ukraine?
  • What food makes your bones and teeth strong?
  • Are fruits good or bad for health?
  • Why children go to school?
  • What do you do at music lessons?

3. Вправа «Граматист». 

Вчитель: You should correct the mistakes (додаток 4).

  1. He are my best friend
  2. Children usually Goes to school in the morning
  3. The national language of Ukraine is American
  4. Englishmen speak French
  5. Summer holidays last 1 month

4. Доповніть речення

A house.

You can see a house in the picture. It is not little. It is … I live in this house. My name is … I am a little boy. I am … years old. I do not like to … still. I have a brother. His name is Ben. He is a pupil. Every day he takes … bag and goes to school.

5. Розшифруйте закодоване речення

6 8 6 2 4 7    4 5 9 10    1 5 5 3 7    

(1-B;  2-I;  3-K;  4-L;  5-O;  6-P;  7-S;  8-U;  9-V;  10-E)

GOOD LUCK!

Математика

§ 50   № 1417, 1421, 1428, 1430, 1432, 1434, 1441, 1449, 1452, 1453 (4 год)

§ 51   № 1465, 1468, 1469, 1474, 1475 ( 2год)

§ 52   № 1481, 1483, 1485, 1487, 1489 (2год)

Історія

1.Вивчити  §46(с. 171-173). Виконати завдання «Мислю творчо»(с. 173).

2. Вивчити  §47(с. 174-178). Скласти розповідь, використовуючи інформацію хмаринки на с. 179.

Географія

Опрацювати § 53-54 с.191-196 ... Читати далі »

Переглядів: 41 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити  §60(вивчити правила  с.174), виконати вправи 470(усно), 471(письмово).

2. Вивчити  §61(вивчити правила  с.176). Опрацювати схему синтаксичного розбору складного речення(с.178). Виконати вправи 477(усно), 483(письмово).

3.Опрацювати §62 (с.178-179), виконати вправу 485.

Українська література

1.Прочитати матеріал підручника про Максима Рильського на с.212. Вивчити напам’ять один із віршів М.  Рильського.

2.Виконати завдання 1-11 підручника(с.214).

Англійська мова

Тема «Час для відкриттів»

Time for discovery

1. Гра “Translator” (перекладіть речення).

I like reading books.

You like playing football and basketball.

We like travelling.

She likes dancing and drawing.

My grandmother likes knitting.

My brother likes collecting cards and stamps.

They like swimming in summer.

He likes fishing.

2. Читання тексту «My Hobby» (прочитайте те перекладіть текст)

My hobby

Hello! My name is Jane. I’m ten. I go to school and I’m always busy at school.

When I have some free time I usually have a rest, read, draw or play interesting games. I like many things but my favourite hobby is hip-hop dancing. I go to the dance club three days a week: on Mondays, Tuesdays and Thursdays. I’ve got a lot of friends there. We can dance many nice dances. We’ve got beautiful costumes. I love dancing very much!

3. Письмо (вставте пропущені слова у речення)

plays, dance club, dancing, busy, likes.

1. Jane is always _________ at school.

2. When she has some free time she _________ interesting games.

3. She _______ many things.

4. Her hobby is hip-hop ________ .

5. She goes to the __________ three days a week.

GOOD LUCK!

Математика

Опрацювати §42 (вивчити правила)№1509, №1514, №1517, №1525, №1531.

Інформатика

Опрацювати §14

Природознавство

1. Тема. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.

https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §43 с.161 – 167.

2. Угруповання організмів.

Екосистеми.  Вплив на організми чинників живої природи. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §44 с.167 – 171.

Історія

Опрацювати § 27 с.147-153

Опрацювати § 28 с.154-156

Підготувати проект «Родове дерево» ... Читати далі »

Переглядів: 64 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Моє місто/село. Мій будинок»

“My town/village. My house”

 

Тестові завдання з теми «Мій будинок»

1) Translate into English (перекладіть на англійську мову словосполучення)

1. плита

2.диван

3. мікрохвильова піч

4. посудомийна машина

5. В мене в кімнаті є ліжко, стіл, компютер, телефон, два стільці.

2) Translate into Ukrainian. (перекладіть на українську мову словосполучення)

1. a cupboard

2. a radio-set

3. a nice desk

4. My bedroom is very cosy.

5. I need to buy a table for my computer, an arm-chair, a radio-set.

3) Put the verbs given in brackets into the Present Continuous Tense (розкрийте дужки, поставте дієслова у Теперішньому тривалому часі)

1. We often … (to go) to the cinema together.

2) They … (to go) to the library at the moment.

3) What are you doing? – I … ( to cook) an apple pie.

4) Where is your brother? – He … ( to speak)  on the telephone at the moment.

5) Your teacher always … ( to come) into the class in time.

4. Write about your friend (напишіть коротеньку історію про свого друга)

GOOD LUCK! ... Читати далі »

Переглядів: 55 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Весна вже тут. Літо наступає»

“Spring is here. Summer will come

Читання – вправа 3, с. 115 (прочитати діалоги, перекласти виділені                          речення на українську мову)

                    вправа 2, с.116 (прочитайте речення та скажіть, хто із                           ваших друзів вміє виконувати такі самі завдання)

Письмо – вправа 3, с.116 ( утворіть заперечні речення.

                 На приклад:

                1.Mary will sing at the party – Mary will not sing at the party)

Мовлення – вправа 5, с.117 (дати відповіді на запитання діалогу                               використовуючи слова з рамочки);

Лексика – вправа 1, с.118 (виписати слова у словник, вивчити                                  напам'ять)

 GOOD LUCK! ... Читати далі »

Переглядів: 45 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

2-Й ТИЖДЕНЬ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ оНЛАЙН: РОЗКЛАД І ТЕМИ УРОКІВ – ЗАПЛАНУЙТЕ СВОЄ НАВЧАННЯ!

 

         13 квітня 2020 року, розпочався другий тиждень роботи Всеукраїнської школи онлайн. Однією із новацій цього тижня буде чіткий час виходу кожного уроку на YouTube-каналі МОН. Минулого тижня фіксованим був лише час початку першого уроку, решта відео виходила в залежності від тривалості кожного запису.

З цього тижня на YouTube-каналі МОН усі уроки розпочинатимуться так:

  • 1 урок – 10:00
  • 2 урок – 10:30
  • 3 урок (руханка) – 11:00
  • 4 урок – 11:15
  • 5 урок – 11:45
  • 6 урок (руханка) – 12:15
  • 7 урок – 12:30

Пам’ятайте, якщо запізнилися – не біда, всі уроки зберігаються в записі на нашому YouTube-каналі. Крім того, під час трансляції ви завжди можете почати її переглядати зі зручного для вас місця.

Для того, щоб у вас було цілісне уявлення про те, що саме розповідатимуть вчителі впродовж тижня, оприлюднено розклад з темами до кожного уроку. На YouTube-каналі МОН для вашої зручності також працюють окремі списки відтворення для кожного класу:

Нагадуємо, що Міністерство освіти і науки зібрало для вас короткі підсумки першого тижня роботи Всеукраїнської школи онлайн – тут і про прикрі помилки, і про вибух інтересу в ТikTok, і цікава статистика про те, хто та які саме уроки найбільше дивились на медіаресурсах ... Читати далі »

Переглядів: 30 | Додав: Sveta | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія