Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 08

Українська мова (продовження)

8. Установіть відповідність

Вид односкладного речення

Приклад

 

  1. означено-особове
  2. неозначено-особове
  3. безособове
  4. узагальнено-особове
  5. називне

 

Світлішає в житті і на душі.

Ніжні сутінки. Вечір.

Вечірнє сонце, дякую за день! Вечірнє сонце, дякую за втому!

І сад, і гай, і пісня солов'я – дорогоцінна спадщина моя.

На пагорбі зеленім біла хата.

Задзвонили в усі дзвони по всій Україні.

Десять раз подумай, а раз скажи.

9. Установіть відповідність

Вид односкладного речення

  1. означено-особове
  2. неозначено-особове
  3. узагальнено-особове
  4. безособове

Приклад

  • холодом од трав віє.
  • їж, а правду ріж.
  • луг і дощик золотий.
  • правду, браття, єднаймося щиро.
  • в усі дзвони по всій Україні .

10. Установіть відповідність

Складне речення

1 складносурядне

2 складнопідрядне

3 безсполучникове

4 складне з різними видами

Приклад

А Чудний народ – художники й поети, усе їм сниться те,

чого нема.

Б Вже листопад підкрався з-за дубів і гай знімає золоту перуку.

В Хоч земля вся укрита снігами – моє серце в цвіту.

Г По вінця сповнені краси, стоять степи, сади і луки. 

Д Були ті руки в ранах і рубцях – усе життя з камінням говорили

11. З’ясуйте вид підрядних речень у наведених прикладах

  1. означальне
  2. з’ясувальне
  3. обставинне часу
  4. обставинне умови

А  Твій дух не став приниженим і плюсклим, хоч слала доля чорні килими.

Б   Ви знаєте, як липа шелестить у місячні весняні ночі?

В   Бачу за морями золоті дороги, де припав до неба синьоокий степ.

Г   Коли прибудеш влітку до столиці, немов на конях вилетять каштани, угору підіймаючи правиці.

Д  Коли слова на порох стерті, сповідатись зорям зайво.

12. З’ясуйте, який вид підрядного речення можна приєднати до поданого головного

Головне речення

1 Це не те місце...

2 Степан відчув...

3 ... але дівчина не здавалася

4 Це трапилося тоді...

Підрядне речення

А з’ясувальне

Б означальне

В обставинне умови

Г обставинне допустове

Д обставинне часу

13. Установіть відповідність

Вид підрядного речення

  1. означальне
  2. з'ясувальне
  3. обставинне наслідкове
  4. обставинне часу

 

Приклади

А  Адже матінка недурно казали, що світ не без добрих людей.

Б  Було так тихо, що навіть шелест листя на ясені здавався великим шумом.

В  Моря перелетиш і не впадеш, допоки буде в серці рідна мова.

Г  На небі збиралися великі хмари, так що можна сподіватися дощу.

Д Англія – перша неслов'янська країна, де з'явилися переклади українських дум.

14. Установіть відповідність

Вид підрядного речення

Приклади

 

  1. означальне
  2. з’ясувальне
  3. обставинне причини
  4. обставинне місця

 

А Мені було байдуже, де вони отримували цю інформацію.

Б Туди, де образи кохані, душа окрилена летить.

В Ясени, ясени, бачу вас за селом край дороги.

Г Вогонь був таким, що в повітрі снаряди зустрічалися зі снарядами.

Д Прокинувся від того, що в хаті стало видно, як удень.

15. Установіть відповідність

Вид підрядного речення

  1. обставинне умови;
  2. обставинне причини;
  3. означальне;
  4. з'ясувальне.

 

Приклади

  • Зупинюсь у вечоровій тиші, слухаю, як дихає земля.
  • Ці дуби, що небо підпирають, певне, ще Батия пам'ятають.
  • І зірка впала, наче в Бога скотилась по щоці сльоза.
  • Книга корисна, коли її читають.
  • І, може, я тому й поетом став, що увібрав у себе казку діда.

16. Установіть відповідність між складнопідрядними реченнями та видами їх підрядної частини

Вид підрядного речення

  1. обставинне допустове
  2. обставинне умови
  3. з’ясувальне
  4. обставинне мети
  5. обставинне часу

Приклади

А Скажи що-небудь, щоб я тебе побачив.

Б Вона бачила ці береги, коли вони були ще зовсім пустельні.

В Рідну пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Г Якщо ти усміхнешся світу, він відповість посмішкою.

Д У світі слів немає випадкових, хоча вони й століттями мовчать.

Е Чим більше грошей має, тим більше плаче.

Є Спинюся я і довго буду слухать, як бродить серпень по землі моїй.

... Читати далі »

Переглядів: 81 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

 Українська мова

1. Виконайте вправи

А) Визначте рід незмінюваних іменників і запишіть словосполучення, ставлячи прикметники в потрібній формі.

Київськ.. метро, центральн.. авеню, корисн.. фейхоа, вигран.. парі, рожев.. фламінго, кумедн.. шимпанзе, австралійськ.. кенгуру, військов.. аташе, вишукан.. леді, смачн.. путасу, люб’язн.. портьє, всесвітньо відом.. «Ла Скала», курортн.. Сочі, далек.. Капрі, руйнівн.. торнадо, найближч.. АЗС, сьогоднішн.. «Нью-Йорк Таймс», розширен.. ЄС.

Б)Поясніть написання і визначте рід складних слів. Складіть і запишіть із цими словами речення, у яких був би чітко означений їх рід.

Зразок. Колишні студенти не забувають свою альма-матер.

 Альма-матер, плаття-костюм, бібліотека-музей, штаб-квартира, лунапарк, сон-трава, диван-ліжко, виставка-продаж, гамма-ніж, інтернет-кафе, програма-максимум, меч-риба, какао-порошок.

2.Виконате вправи

А) Спишіть речення, ставлячи прикметники і складні іменники з дужок у потрібній формі; обґрунтуйте написання.

1. У розробці нов.., більш сучасн.. (ракета-носій) брало участь конструкторське бюро «Південне». 2. На дівчині була чорна шкіряна куртка з металев.. (замок-блискавка). 3. Письменник заінтригував читачів сюжетом нов.. (роман-есе) «Претендент». 4. Актор жестикулював рукою із дорог.. (перстень-печатка). 5. Найновіш.. (експрес-інформація) про цю подію можна прочитати в Інтернеті.

Б) Користуючись тлумачним словником в мережі Інтернет з’ясуйте, чи відповідають мовним нормам утворені учнем пари іменників — назв осіб за професією та іншими ознаками. Чи всі наведені іменники чоловічого роду мають відповідники жіночого? Запишіть свій варіант.

 Співак — співачка, сусід — сусіда, митник — митниця, музикант — музика, німець — німкеня, викладач — викладачка, голландець — голанка, маляр — малярка, лауреат — лауреатка, технік — технічка, китаєць — китайка, олімпієць — олімпійка, штукатур — штукатурка, швейцар — швейцарка, бейсбол — бейсболка. В)  Доберіть (по можливості) до назв осіб чоловічої статі за професією і посадою відповідні назви осіб жіночої статі, запишіть їх парами. Визначте сферу вживання слів кожної пари.

Педагог, льотчик, співак, композитор, акомпаніатор, керівник установи, радник, оператор, державний службовець, приватний підприємець, балерина, поет, актор, ректор, слідчий, інструктор, кранівник, прокурор, секретар, гімнаст, художник-графік, бізнесмен, акробат, кравець, агроном, поліцейський.

3. Виконайте вправи

А)

Позначте місця можливого перенесення слів з рядка в рядок.

Зразок. Державний університет — дер|жав|ний уні|вер|си|тет.

Педагогічний інститут, Броварський район, 5 гектарів, 60 квадратних метрів, кількість учнів, орудний відмінок, закрите акціонерне товариство, 60-і роки ХХ століття, Північноатлантичний хребет, південно-західний, професор Красуцький, озеро Синевир, дивіться на сторінці 17, 450 гривень 70 копійок, станція «Хрещатик», вулиця Саксаганського, річка Дніпро, 500 гектарів, модерновий, історичний, філософський, філологічний.

Б) Опрацювати матеріал відео з YouTube https://www.youtube.com/watch?v=arLhzsTosTY,  Законспектувати матеріал про «розстріляне відродження» (за підручником української літератури), використавши графічні скорочення.

В) Виконати тестові завдання

1.З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова

1 підмет

2 присудок

3 означення

4 обставина

А Молодість здатна творити несподіване й неймовірне.

Б Як розбещує людину сама можливість принижувати інших!

В Не дивиться їм грізно в очі «завтра».

Г А він стоїть наперекір усім напастям.

Д Народ шукає в геніях себе.

2. Установіть відповідність

Просте речення

1 з відокремленим додатком

2 з відокремленою обставиною

3 зі вставним словом

4 зі звертанням

Приклад

А Якісь красуні, всупереч вікам, до нього йшли по

місячній доріжці.

Б Припливайте до колиски, лебеді, як мрії.

В Ніщо не навіки, окрім марного.

Г Скрізь червоно: на небі, і на узгір’ях, і на горі.

Д Отут, бувало, із-за тину вилась квасоля по тичині.

3. Установіть відповідність між реченнями й назвами відокремлених членів, якими ускладнено ці речення

Відокремлений член речення

  1. означення
  2. прикладка (різновид означення)
  3. обставина
  4. додаток

 

Приклад

А  Там, замість житечка, в теплеє літечко терен зацвів.

Б  По всім світі пронесу нашу гордість і красу – рідну мову.

В  У всякому ділі є свої майстри і своє, так би мовити, натхнення.

Г  Небо розгорнуло намет свій – синій, широкий, глибокий.

Д  З доріг життя сховавши втому, я в отчий край вернусь назад.

4. Установіть відповідність

Відокремлений член речення

  1. означення
  2. прикладка (різновид означення)
  3. обставина
  4. додаток

Приклад

А  Сад, нахиливши срібні віти, пісні пташині пригадав.

Б  Окрім скрипки, не мав він відради, не було в нього втіхи.

В  Здавна, кажуть добрі люди, Бог цей світ звелів любити.

Г  Весь простір степу повнився нею, піснею-жагою, піснею-протестом.

Д  Безмежний степ, укритий снігом, спав.

5. Установіть відповідність

Відокремлений член речення

Приклад

  1. означення
  2. прикладка (різновид означення)
  3. обставина
  4. додаток

 

А  Я так люблю тебе, мій краю, красу твоїх степів і гір.

Б  Данилко радо, з підскоком, біг до сусідів.

В  На світі все знайдеш, крім рідної матері.

Г  Він, п’ятирічний хлопчик, міг би гратися годинами.

Д  Ночували гайдамаки в зеленій діброві, на припоні пасли коні, сідлані, готові.

6. Установіть відповідність

Відокремлений член речення

  1. означення
  2. прикладка (різновид означення)
  3. обставина
  4. додаток

 

Приклад

А  Натомившись од щоденних справ, я душею й тілом спочивав на галяві.

Б  Суд? Окрім суду природи, я всі зневажаю суди.

В  Обсипані пилом роси, підсніжники щемно запахли.

Г  Ще вітрами шумів ясно день, та лелеки доріг не втрачали.

Д  Знайшла в пилу золочену підкову – невизнаний старокозацький герб.

7. Установіть відповідність

Вид односкладного речення

  1. означено-особове
  2. неозначено-особове
  3. узагальнено-особове
  4. безособове

 

Приклад

  • мови рідної, юначе, й народу нашого нема.
  • шукай, а знайдеш – тримай.
  • широким Дніпром у промінні блакить.
  • зустрічають хлібом-сіллю.
  • з останніх рейсів був винятковим.
  • розбруньковуйся, мово!

... Читати далі »

Переглядів: 82 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова (продовження)

2.Виконати тестові завдання

1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

  •   боєць, вищість, зраджений, відсіювання
  •   євробачення, воїнський, італієць, розжувати
  •   подвоєння, лояльний, надзвуковий, вимріяний
  •   гущавінь, озброєння, лоджія, осяяння
  •   виявлення, відзвітувати, мелодія, їдальня

2. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

  •   заєць, життєвий, хворостняк
  •   з'являється, воджу, ящірка
  •   ялтинський, ніччю, щільно
  •   люблю, дзвякає, тьмяніє
  •   щабель, діяння, контрастний

3. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

  •   заїжджати, щирість, їстоньки
  •   дзвонити, п'ятниць, український
  •   йодистий, з'єднування, сьогодення
  •   підйомний, щебечуть, джміль
  •   висаджують, зозулястий, перемивають

4. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

  •   сіється, всюди, приладдя
  •   раджу, загін, зоря
  •   щирість, шістсот, пейзаж
  •   їдуть, пряжа, осяяння
  •   єдність, шістдесят, вищість

5. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

  •  відзвук, їжак, ячмінь, здоров'я
  •   джміль, щирість, п'ять, вугілля
  •   земля, райдуга, європеєць, порядок
  •   щавель, ательє, лічба, боєць
  •  сон, якийсь, подорожжю, заєць

6. Приголосні тільки дзвінкі в кожному слові рядка

  •   джерельний, ґазда, в'юнець, гриб
  •   жанр, забіг, лід, джміль
  •  коледж, регіон, неділя, мова
  •   добро, лимон, рейс, недорогий
  •  медаль, мармур, рельєф, немовля

7. Приголосні тільки глухі в кожному слові рядка

  •   фікус, папуга, цукати, тьохкати
  •    капуста, пакетик, сахатися, ціпочок
  •   ситечко, тапочки, пайок, часопис
  •    тактика, пощастити, сестриця, цяточка
  •   сипучість, частка, пакуночок, точиться

8.Правильну вимову відображає фонетичний запис слів у рядку

А кожух [коужух]; левада [леивада]

Б приносить [приеносиет′]; походжає [походжай´е]

В голубка [гоул´упка]; свято [с′в’ато]

Г промінчик [пром’ін′чиек]; земля [зеимл′йа]

Д кишеня [киеш´ен′а]; зозуля [зозул′а]

9. Підкреслена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка

А фужер, левкой, марафон, симфонія

Б пишеться, тюлень, стіл, тьмяний

В хибний, хвалько, схопити, мох

Г просьба, сім’я, прихильність, сяйво

Д колесо, мокрий, вокзал, скупість

10. Звук [с] вимовляємо в усіх словах рядка

А сирий, гасити, сімейний

Б радість, сонцепоклонник, писати

В посада, зцементований, смачно

Г мороз, садок, господиня

Д просьба, виспатись, босий

11. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

  • зсипати, дужка, розпач, жінці
  • освітній, зарядка, молотьба, розжувати
  • якби, зшити, навесні, ягідки
  • зжовкнути, ніжність, квітчання, усмішці
  • легкий, екзамен, ліжко, безсердечний

12. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

  • рибка, низько, дивишся, розчин
  •   тяжко, перемогти, гриб, знаходиться
  • нелегко, молотьба, смієшся, футбол
  • безпека, на книжці, промінчик, у грубці

13. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

  • безшумний, доріжка, (на) стежинці, просьба
  • дьогтю, кузня, пругкий, казка
  • піднігтьовий, зцідити, боротьба, співачці
  • сережка, двигтить, стіжки, зчистити
  • пісня, вокзал, рюкзак, ложка

14. Наголос на другому складі мають усі слова рядка

  • дочка, подруга, вимова, сантиметр, ідемо
  • спина, виразно, завдання, попереду
  • предмет, рукопис, ненавидіти, в'язкий
  • кропива, приязнь, горошина, каталог

15. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

  • випещ..ний, долон..чка, удалеч..ні, овоч..сховище
  • книж..чка, корн..плоди, город..на, б..нтежити
  • ож..ледь, сив..на, замер..хтіти, л..вада
  • випл..каний, гус..ниця, защ..друвати, л..ментувати
  • сут..ніти, зат..сатися, горщ..ковий, кл..котіти

16. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

  • ст..хати, ст..повий, квіт..нь
  •   зал..вати, майст..р, леб..диний
  • пригв..нтити, чер..да, шел..стіти
  • ос..литися, к..шеня, л..дацюга
  • д..ржати, тр..мтіти, щеб..тати

17. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

  • б..нтежити, вер..тено, Водохр..ще, горл..чка, мар..во
  • благоч..стивий, ластов..ня, запром..нитися, блюд..чко, дал..на
  • долон..чка, сут..ніти, зат..сатися, дуж..чка, закор..нілий
  • л..ментувати, лот..рея, горщ..ковий, кр..нделик, мен..джер
  • удалеч..ні, знівеч..ний, м..ткий, вип..щений

18. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

  • мар..во, кринич..нька, мереж..во, сит..чко
  •   намист..чко, пр..зидент, вогн..чок, пр..м'єра
  • горл..чко, хвил..чка, пр..стол, любит..ль
  • горл..чка, служит..ль, стеж..чка, д..віз

19. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А  б..регти, восьм..ро, шел..ст, п..ріжок

Б  з..леніти, виш..нька, к..шеньковий, ч..рнетка

В  мавп..ня, книж..чка, вел..тень, тр..вожний

Г  шерш..нь, визволит..ль, м..гдаль, в..селощі

Д  ріднес..нький, жод..н, кис..нь, с..зонний

20. Літеру и треба писати в усіх словах рядка

  • бад..лина, благоч..стивий, кр..хкий, ж..виця
  •    вар..во, меж..річчя, вич..пурений, кр..шталь
  •    п’ят..річка, заруч..ни, нев..димка, обітн..ця
  •   зач..нати, виконав..ця, знів..чити, вел..чина
  •    нож..чок, печ..во, викор..нити, оз..ратися

3.Перепишіть в зошити подані нижче слова та вивчіть правильне наголошування їх .

Наголос на 1-му складі
дОгмат, кИдати, вИпадок, рАзом, рОзвідка, вІрші, вІршів, прИповідка, Олень, спИна, цАрина, немає чАсу, щИпці, грОшей, дрОва, зОзла, фОльга, кУрятина, бУдемо, дОлішній, пІдлітковий, дОнька, рЕшето, зАгадка
Наголос на 2-му складі
фенОмен, везлА, генЕзис, завдАння, абИ де, аджЕ, абИколи, анІж, рондО (шрифт), рубЕль, рукОпис, правОпис, перЕбіг подій, пізнАння, новИй, щавЕль, борОдавка, вимОга, вітчИм, граблІ, дочкА, зубОжіти, зубОжілий, фартУх, подУшка, позАторік, трісктОнява, ненАвидіти, добУток, квартАл, налИгач, дичАвіти, чорнОзем, чорнОслив, оптОвий, отАман, індУстрія

На 3-му і … складі
розв’язАння, сільськогосподАрський, сторінкИ (множина), одинАдцять, кіломЕтр, ідемО, беремО, абИяк, ідетЕ, асиметрІя, бюлетЕнь, навчАння, псевдонІм, кропивА, болотИстий, валовИй, ветеринАрія, інженЕрія, мозолИстий, наздогАд, некролОг, осокА, каталОг, бюлетЕнь, рукопИсний, кулінарІя
Подвійний наголос
пОмИлка, зАвждИ, назАвждИ, правОпИсний, прОстИй, слІзьмИ, рОзбІр

Два наголоси у словах
рАботоргІвля, привАтнорабовлАсницький ... Читати далі »

Переглядів: 79 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

  1. Виконати вправи

А) Відредагувати  та записати словосполучення :

 

  НЕПРАВИЛЬНО                                                                              ПРАВИЛЬНО

понести втрати

в виду викладеного

 вести переписку

вступати в силу

заключати угоду

на протязі дня

слідуючого дня

обновлення складу

жилий масив

мішати працювати

повістка дня

зустрічаються недоліки

прийняти до уваги

счот у банку

рахувати обов'язком

халатне ставлення

чуть-чуть

виключити світло

 тормозити

ковровий

Б) Перекласти українською сталі дієслівні сполуки.

Брать/взять

  • верх над кем-то
  • в толк
  • на учет
  • начало
  • препятствия

 

 

Представлять

- проект

- будущее

- материали на конкурс

Опасность

- собой

 

Бросаться

  • в глаза
  • в сторону
  •  в крайности

 

 

Привлекать

- внимание

- инвестиции

- к ответственности

- на свою сторону

 

Быть

  • в обиходе
  • в состоянии
  • осведомленным
  • полезным

 

 

Производить

- впечатление

-вычисления

- обыск

- продукцию

- реформу

 

Включать

- в список

-телевизор

-в повестку дня

 

 

Разбить

-вдребизги

- лагерь

- лед

- жизнь

 

Вступать

- в поединок

- в бой

- в брак

- в должность

- в силу (о законе)

 

Снимать

- копию

- квартиру

- мерку

 

Закрывать

- окно

- книгу

- счет

- глаза

-кран

 

Сдавать

-экзамен, оружие

- смену

 

... Читати далі »

Переглядів: 67 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська література

1.

А) Переписати вміст таблиці « Приклади до творів» в робочі зошити та вивчити.

Приклади до творів

 

 

Тема

Приклад з літератури

Приклад з життя або історії

 

1.

Кохання

  • нерозділене
  • з розрахунку
  • щире

Г.Тютюнник «Три зозулі з поклоном», Л.Костенко «Маруся Чурай», І.Франко «Зів’яле листя», Т.Шевченко «Катерина», І.Котляревський «Наталка Полтавка», Г.Квітка-Основ’яненко «Маруся», Л.Українка «Лісова пісня», М.Коцюбинський «Тіні забутих предків», М.Вовчок «Максим Гримач»

 

1.Ромео і Джульета

Франко збірка «Зівяле листя»

2.Роксолана

 

 

2.

Митець  та суспільство.

Роль митця

І.Франко «Мойсей», Л.Костенко «Маруся Чурай», М.Коцюбинський « Intermezzo», Л.Костенко «Страшні слова…», Є.Маланюк «Стилет чи стилос?»

Діяльність Шевченка, Стуса, Сковороди

 

3.

Мова

В.Самійленко « Українська мова», П.Куліш «Мина Мазайло», О.Олесь «О слово рідне…»

Валуєвський циркуляр,

Шевченко, Котляревський

(зачинатель і основоположник)

Ємський указ, Агатангел Кримський - мовознавець

Петро Яцик –меценат

Вячеслав Вакарчук

Руслана Лижичко

 

 

4.

Морально-етичні цінності(милосердя,

совість,честь)-  матеріальні цінності

Г.Сковорода «Всякому місту...», П.Мирний «Хіба ревуть воли…», О.Кобилянська «Земля», Л.Українка «Лісова пісня», М.Хвильовий «Я романтика», Ю.Яновський «Подвійне коло», В.Підмогильний «Місто», Карпенко-Карий «Мартин Боруля»

Мати Тереза

Меценати

 

 

5.

Батьки та діти

Родина

Повага до батьків

І.Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я», М.Хвильовий «Я романтика», О.Довженко «Зачарована Десна», В.Симоненко «Лебеді материнства»,  А.Малишко «Пісня про рушник»

Яновський «Подвійне коло»

Повчання Володимира Мономаха

 

 

6.

Дружба

П.Мирний  «Хіба ревуть воли…» (Чіпка,Грицько)

Підмогильний «Місто»

 

 

7.

Призначення

Сенс життя

Г.Сковорода «Бджола та Шершень», В.Винниченко «Момент» «Два кольори»

Афоризми Сковороди

 

 

8.

Патріотизм

Т.Шевченко «Мені однаково…», О.Довженко «Україна в огні», В.Сосюра «Любіть Україну»

«Лебедіматеринства»Симоненко

Друга світова війна, Стус

 

9.

Інтернет,мистецтво

(книга,театр)

Театр Корифеїв

 

Бібліотека Ярослава Мудрого

Театр Л. Курбаса  «Березіль» , кіностудія Довженка, Параджанов «Тіні...»

бібліотека Македонського

 

10.

Історія

Уроки історії

О.Довженко «Україна в огні», І.Багряний «Тигролови», Т.Шевченко «Гайдамаки», «Кавказ»

Тоталітарний режим

Друга світова війна

Повчання В. Мономаха

11.

Еміграція

В.Стефаник «Камінний хрест»

Поети- емігранти

(Маланюк,Багряний)

«Празька школа» -Теліга

«Нью-Йоркська школа» - Андієвська

12

Народознавство, традиціі, звичаї

«Маруся»Квітка-Основ’яненко, «Тіні...»Коцюбинський, «Енеїда»Котляревський

 

13

Земляки

 

Сосюра, Куїнджі, Стус.

           

 

Б) Опрацювати матеріал підручника с.215-220, прочитати  роман у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай», відповісти на запитання с.221-222.

2. Виписати цитати, що характеризують Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька Бобренка, Івана Іскру; виконати онлайн-тести https://golovina-helen.ucoz.ru/tests/

 

 

Англійська мова

Тема «Відкриття і спосіб життя»

Inventions and lifestyles

 

Читання – вправа 4, с.141 (прочитайте та перекладіть текст, виконайте

                    тести);

Письмо – вправа 1, с.140 (доповніть речення словами з рамочки),

                  вправа 2, с.140 (виберіть правильний варіант відповіді);

Мовлення – с.144 (дати відповіді на запитання про засвоєння теми);

Лексика – повторити вивчену лексику з даної теми;

Граматика – часи дієслів, умовні речення, вживання артиклів

                       вправа 2, с.140 ( виконати тестування)

GOOD LUCK!

Фізика

  1.  Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду.

Опрацювати §40 с.230 – 236. https://fizikapoburko.blogspot.com/

  1. Розв’язування вправ.

Вправи 40 с. 236.

3. Експериментальна робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Астрономія

1. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри.

Опрацювати §25 с.119 - 123. https://fizikapoburko.blogspot.com

Біологія

Повт. §40-§41 с167-175;опрац. §42-§43 с 181-187; конспект підготовки до ЗНО.

Хімія

§32 с 172-176; впр.4-5 с 176

Географія 

  1. Опрацювати текст підручника § 27 с 140 – 144. ... Читати далі »
Переглядів: 52 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

 Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника про поетичний модернізм і «нову драму» на межі ХХст. с.205-206, біографію Лесі Українки с.206-211, виписати основні ознаки неоромантизму як стильової течії модернізму с.212.

2. Опрацювати літературно-критичний матеріал підручника про поезію Лесі Українки  «Contra spem spero!» с.214-215 та  вивчити її напам’ять.

                                                                      Англійська мова

Тема «Чи Земля в небезпеці?»

“Is the Earth in danger?”

Читання – вправа 2, с.157; вправа 3, с.157 (прочитайте подані речення,знайдіть відповідність);

                    вправа 4, с.158 (прочитайте статті з газет, підберіть  до них заголовки);

Письмо – вправа 4 (б), с.159 (дайте письмово відповіді на запитання вікторини);

Мовлення – вправа 4 (б), с.159 (обговоріть подані запитання);

Лексика – с.158-159 ( виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

GOOD LUCK!

Фізика

  1. Розв'язування задач на роботу в термодинаміці. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §37 с.221 - 223. Вправа 37, с.223.

  1. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §38 с.224 – 227.

  1. . Розв'язування задач. Вправа 38, с. 228.

                                                        Біологія

Повт. §43-§44с164-168;опрац. §45 с168-170

Хімія

§ 23 с 96-101

Географія 

  1. Опрацювати текст підручника § 31-32 с 182 - 196 ... Читати далі »
Переглядів: 52 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Природа. Навколишнє середовище»

Nature/ The environment

Читання – вправа 1, с.175 (прочитайте та перекладіть текст, випишіть

                    невідомі слова у словник);

Письмо – вправа 5 с.177 ( поставте питання до поданих речень, запишіть у

                  зошити );

Мовлення – вправа 2, с.177 (дайте відповіді на запитання використовуючи

                      текст вправа 1, с.175);

Лексика – с.175 (виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

GOOD LUCK!

Фізика

1.Реактивний рух. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §37 с.198 – 200.

2.Фізичні основи ракетної техніки. . https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати матеріал на с.201.

3.Досягнення космонавтики.

Створити презентацію на тему «Україна _ космічна держава».

Біологія

Повт. §46-§48  с.206-218;опрац. §49 с.218-223

Географія

Повт. §48-§49 с 189-195; опрац. §50-§51 с 195-199. 

Основи здоровя

§ 25 с 119-124

Хімія

§ 37 с 180-182; впр.145 с 182 ... Читати далі »

Переглядів: 52 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити §33 (вивчити правила, с.152-153), виконати вправи 331, 332 (усно), 336(письмово).

Українська література

1.Виконати завдання 11,12 підручника (с.176).

Англійська мова

Тема «Україна. Великобританія»

Ukraine. Great Britain

Читання – вправа 8, с.218; с.219 ( прочитайте та перекладіть текст «Клімат

                   України», випишіть нові слова у словник);

Письмо – опишіть клімат свого регіону (10 речень);

Мовлення – вправа 1, с.220 (дайте відповіді на запитання);

Лексика – вправа 8, с.218 ( виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

GOOD LUCK!

Алгебра

1. Самостійна робота за посиланням:. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Повторити §21 с.177 – 179.

2. Розв’язування вправ на квадратне рівняння як математичної моделі текстових і прикладних задач.

Опрацювати §23 с.190 – 193. Вправа 868; 873

https://fizikapoburko.blogspot.com/

Геометрія

1.Розв’язування вправ на площу трикутника.

Опрацювати §25 с.171 – 173. Вправа 924.

2.Площа трапеції. §26 с.177 – 178. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Фізика

1.Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца.. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §34 с.186 – 189.

2. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники Розв’язування вправ.

Опрацювати §35 с.190 – 192. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Вправа 34, с. 189.

Біологія

 Повт.§48 с.224-227;опрац. §49 с.227-231.Тести с.227

Хімія

§31 с 169-173;впр.246-248 с 174.

Географія 

1.Опрацювати текст підручника § 52-53 с.216-222 ... Читати далі »

Переглядів: 52 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати правила з підручника §39(2 ч.) с.141, виконати вправи   № 405, 409.

2.Вивчити правила з підручника §40, виконати вправи №418-419.

3.Повторити теоретичні відомості з теми «Прислівник», виконати тестові завдання с.149-150, виконати вправи №424, 429.

                                Українська література

1.Опрацювати життєвий і творчий шлях Любові Пономаренко, прочитати новелу  «Гер переможений».

2.Уявіть собі,  що крім фотокартки, за твором «Гер переможений»,  яку знайшли через багато років у стіні, там був написаний лист від батька Фрідріха своїм донечкам з адресою. Відтворіть зміст цього листа «Лист від Фрідріха своїм донечкам».

Англійська мова

Тема «Здоров’я. Візит до лікаря»

Our health

Читання – вправа 1, с.132 (прочитайте та перекладіть текст);

Письмо – с. 134-135 (заповніть своє мовне порт фоліо, дайте відповіді на запитання письмово);

Мовлення – вправа 4, с.133 ( перекажіть історію у ролі: тренера, професора, футболіста – новачка )

Лексика – вправа 1, с.133 (виписати слова у словник, вивчити напам’ять)

GOOD LUCK!

Фізика

1. Механічна енергія та її види. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §43 с.181 – 184.

2. Розв’язування вправ. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Вправа 33, с. 184 - 185.

Біологія

Пов. §38-§39 с.152-160;опрац. §40-§42 с.160-174

Географія

§ 40 с 192-194. Дати відповіді на запитання с 195.

Основи здоровя

Підготувати проект на тему « Які ти проводиш профілактичні заходи щоб не захворіти на хвороби цивілізації»

Хімія

§ 26 с151-153; впр.189-190 с.153-154 ... Читати далі »

Переглядів: 71 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити правила  §57, виконати вправи №487, 488.

2.Повторити правила  §56-57, виконати вправи №490, 492.

3.Опрацювати §58, виконати вправи 497, виконати тестові завдання с.186-187.

                                                  Українська література

1.Виконати завдання з підручника с.215-216, дочитати повість Лесі Ворониної «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку№9» до кінця, з’ясувати у мережі Інтернет  і записати у робочі зошити , хто такий джура та кого називали характерниками.

2.Написати листа головному героєві повісті Л.Вороніної «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку№9» Климові Джурі, скласти сенкан про нього.

Англійська мова

Тема «Великобританія. Лондон»

Great Britain. London

Читання – вправа 2, с.121 ( прочитайте текст, які з визначних місць Лондона діти згадали у своїх розповідях);

                   вправа 6, с.122 ( прочитайте текст, розіграйте ситуацію)

Письмо – вправа 5, с.121( доповніть речення, вставте подані слова в рамочці, запишіть правильний варіант речень у зошити);

Мовлення – вправа 1, с.120; впр. 3, с.121 (дайте відповіді на запитання до тексту вправа 2, с.121)

GOOD LUCK!

Біологія

Пов.§45-§46 с.196-203;опрац. Практичну роботу №4 с.210; питання –підсумок с.211.

 

Основи здоровя

§ 27 с.122-128

Географія 

Тема  «Озера. Штучні водойм».

  1. Опрацювати текст підручника § 50 с.179-182
  2. Продовження практичної роботи 6

Тема  «Болота. Види боліт. Підземні води»

  1. Опрацювати текст підручника § 51 с.183 - 185
  2. Записати у зошити схему «Види боліт» та намалювати малюнок.

... Читати далі »

Переглядів: 72 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити §58 (вивчити правила, с.169-170), виконати вправи 457, 458 (усно), 461(письмово).

2.Вивчити§59(с.172), виконати вправи 467, 468(усно), 469(письмово).                    

Українська література

1.Прочитати відомості про Євгена Гуцала за підручником(с.203).

2.Прочитати оповідання Євгена Гуцала «Лось».

3.Опрацювати статтю підручника(с.210) «Оповідання».

4.Дібрати цитати до характеристики хлопчиків.

Англійська мова

Тема «Час для відкриттів»

Time for discovery

Читання – вправа 5, с.185 (прочитайте текст, дайте відповідь на запитання до  тексту  What the village club look like?” («Як виглядає клуб у селі?»)

Письмо – вправа 3, с.184 (знайдіть відповідність, запишіть утворені речення у  зошити);

                  вправа 6, с.186 (правда/неправда, користуйтесь текстом вправи 5, с.185)

Мовлення – вправа 1, с.184 (дайте відповіді на запитання)

Лексика – вправа 5, с.185 (виписати слова у словник, вивчити напам’ять)

GOOD LUCK!

Природознавство

  1. Тема. Ґрунт як середовище життя та його мешканці.

https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §42 с.157 – 16.

2. Невеличке повідомлення «Від кого потрібно оберігати дощових черв’яків». Напишіть перелік заходів, які допоможуть вберегти дощових черв’яків від чинників живої і неживої природи, а також від діяльності людини.

Основи здоровя

Повт. §23 с 151-159; намалювати засоби порятунку під час надзвичайних ситуацій або знайти в інтернеті. ... Читати далі »

Переглядів: 50 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Моє місто/село. Мій будинок»

“My town/village. My house

 

Читання – вправа.3, с.144; вправа.2, с.147;

Письмо - вправа.4, с.151; вправа.1, с.152;

Мовлення – вправа. 1, .с.146;

Лексика – вправа.1, с.143,

                    вправа.1, с. 146 (виписати слова в словник, вивчити напам’ять ).

GOOD LUCK! ... Читати далі »

Переглядів: 37 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Весна вже тут. Літо наступає»

“Spring is here. Summer will come

Читання – вправа 1, с. 108 (прочитати текст, попрактикуватись у вимові звука

                   «ph» (-ф-), перекласти електронний лист;

                   вправа 1, с.110

Письмо – вправа 3, с.113 ( доповнити речення поданими словами в рамочці)

Мовлення – вправа 4, с.111 (дати відповіді на запитання діалогу);

                       Вправа 2, с.112

Лексика – вправа 1, с.110 (виписати слова у словник, вивчити місяці року напам'ять)

GOOD LUCK! ... Читати далі »

Переглядів: 31 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

          3 квітня 2020 року у Мариничівському НВК «Родина» проведено засідання атестаційної комісії в режимі онлайн, на якому розглядалося питання «Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2019/2020 н.  р.».

         Комісія розглянула атестаційні матеріали п’яти педагогічних працівників та встановила їх відповідність займаним посадам, а також вирішила:

-підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст» – одному педагогу,

-присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» –  одному педагогу. 

          За результатами атестації комісія порушила клопотання перед атестаційною комісією відділу освіти, культури та спорту Усть-Путильської сільської ради про встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» двом педагогам та встановлення їх відповідності педагогічним званням «старший учитель» і  «учитель-методист»; присвоєння одному педагогу  кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії». ... Читати далі »

Переглядів: 42 | Додав: Sveta | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія