Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Березень » 31

Українська література

1.Законспектувати життєпис Ліни Костенко с.209-210, опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л.Костенко с.211-212, виконати онлайн-тести https://ukrtesti.com/lina-kostenko-zhittya-ta-tvorchist-test-59.html.

2.Опрацювати матеріал  підручника про поезію «Недумано, негадано…» с.213, знайти приклади гіперболи у цій поезії, прослухати пісню «Недумано, негадано…» у виконанні О.Богомолець, вивчити вірш напамять, виконати онлайн-тести  https://zno.osvita.ua/ukrainian/all/1574/

Англійська мова

Тема «Інформаційні комп’ютерні технології»

Читання – вправа 4, с.133; вправа 2, с.135

Письмо – вправа 4, с.136; вправа 1, с.137; вправа 2, с.137

Мовлення – вправа 2, с.132; вправа 3, с.133

Лексика – вправа 1, с.132 (виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Граматика – часи дієслів, умовні речення, вживання артиклів

                       вправа 3, с.137 ( розкрити дужки, написати дієслова в

                       правильному часі)

Алгебра

Повторити § 5,6, впр. 8, 16, 24, 26, 35 ( 2 год).

Повторити § 7, впр.4, 8, 12, 14, 20, 24  ( 2 год).

Геометрія

Повторити § 5, впр. 15, 23, 31 ( 1 год).

Повторити § 6, впр.12, 17, 22 ( 1 год).

Повторити § 7, впр.14, 29, 35 ( 1 год).

Повторити § 5-7, типові задачі с.242 ( 1 год).

Хімія- §33с.177-178.Опрац. практичну роботу на с. 178.

Історія  України

1.Підготувати міні-проект по темі «Державне будівництво в незалежній Україні: особливості , здобутки, проблеми». (Рекомендації щодо роботи  на с. 231) (Готові домашні завдання прошу скинути мені на вайбер)

2.Опрацювати § 22 с. 185 -193

3.Опрацювати § 23 с. 193 -203

Всесвітня історія

1.Опрацювати § 20 с. 185 -196

2.Створити презентацію на тему «Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини» (Готові домашні завдання прошу скинути мені на вайбер)

Фізика

1.Протонно-нейтронна модель атомного ядра.

Опрацювати §39 с.224 – 225.

2.Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.

Опрацювати §39 с.225 - 229.

3.Розв’язування вправ.

Вправи 39 с. 229.

Астрономія

1.Подвійні зорі. Маса зір. Планетні системи інших зір.

Опрацювати §24 с.118 - 165.

Геграфія

§26 с.136-140 ... Читати далі »

Переглядів: 136 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Повторити правила  з розділів «Орфографічна норма», «Лексична норма» та виконати подані нижче вправи.

А) Перепишіть та позначте цифрами над словами терміни та професійні слова:

суспільно-політичні(1)

мовознавчі (2)

літературознавчі (3)

медичні (4)

ботанічні (5)

математичні (6)

електротехнічні(7)

металургійні (8)

загальнонаукові (9)

Дієслово, вегетація, вірш, ізоляція, переливання крові, сталеваріння, логарифми, феодалізм, синтез, чавун, ін’єкція, конденсатор, квадрат, суцвіття, вигук, драма, партія, аналіз, запилення проза, анальгін, плавлення, контакт, чисельник, неологізм, систематизація, стрептоцид, знаменник, розетка, відбійний молоток, п’єса, флора, присудок, аргумент, прибуток, морфологія, клітина, домна, кіловат, ділення, склероз, оповідання, класифікація.

Б) Виправте, де потрібно, помилки слововживання, які допущені у словосполученняхта запишіть їх.

 Завідувач кафедри, сонячний Капрі, залічити рани, музикальне училище, участковий міліціонер, нажати на гальма, ефективна поведінка, домашній адрес, доказувати теорему, попадати в ціль, навчати мові, високий на зріст, подякувати Вас, гарячий кофе, самий дорогий костюм, повідомити Вас.

В) Наведені фразеологізми перепишіть, згрупувавши їх за значенням.

Ні риба ні м’ясо, обдерти як липку, до гарячого ще приском сипнути, бити в барабан, співати з чужого голосу, стелитися під ноги, в одну дудку грати, тримати в шорах, курити фіміам, ні пава ні ґава, останню сорочку зняти, не давати спуску, ходити на задніх лапках, дивитися чужими очима, дзвонити в усі дзвони, підносити до небес, оливи до вогню додати, пустити з торбами, запобігати ласки, співати дифірамби, бити на сполох.

 

3.Повторити правила з розділу «Морфологічна норма»  і виконати подані нижче вправи:

А) Спишіть, поставте слова в дужках у потрібній формі, складіть чотири речення.

Відчувати на (кожний крок); подарунок для (рідна мати); пишатися (його ім'я); пролітати над (чужа земля); стомитися від (осінній переліт); зупинитися біля (сама межа); домовитися із (знайомий гончар); тримати в (тепла долонька); скрикнути від (гострий біль); прибило (морська хвиля).

Б) Знайдіть і виправте морфологічні помилки.

Розмовляю з Андрійом Петровичом. Повідомте Марії Васильовній. Після доща роса заблищала під проміннями сонця. Без цукра і сиропа печиво не буде смачним. Своєю радісттю поділись із друзями. Допоможіть нам, Надіє Андріївна. Прийшов лист від Ткачук Олега Йосиповича.

В) Виконайте тестові завдання

1. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до спільного роду:

А гайдамака, добряга, незграба, базіка;

Б бездара, молодчина, нероба, капризуха;

В неотеса, сіромаха, непосида, босячня;

Г роботяга, задирака, жирафа, сирота.

2. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Р. в. однини мають закінчення -у (-ю):

А задум твор.., художнього гурт.., секція футбол..;

Б запашного бузк.., високого звук.., стовпчик барометр..;

В сучасного метрополітен.., хвилі Дінц.., берег Буг..;

Г наслідки землетрус.., сектор цирк.., історичного музе...

3. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Р. в. множини мають нульове значення:

А парта, миша, староста, круча;

Б хиба, чаша, лопата, земля;

В культура, мозаїка, галерея, стаття;

Г перемога, лелека, особа, мрія.

4. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Кл. в. множини мають закінчення -е:

А Наталя, кравець, вітер, пісня;

Б Кобзар, Київ, Земля, душа;

В Оля, вовк, тесляр, народ;

Г героїня, Ілля, друг, Назар.

5. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. пишуться з подвоєними приголосними:

А емаль, далеч, жовч, гордість;

Б акварель, тінь, сталь, мудрість;

В мазь, вісь, суміш, мить;

Г суть, розповідь, папороть, область.

6. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. однини мають закінчення -ею:

А їжа, миша, голова, спина;

Б каша, дорога. пісня, гуща;

В вежа, огорожа, яблуня, тиша;

Г мережа, хата, стіна, груша.

Завдання з вибором трьох правильних відповідей.

7. Позначте рядки, у яких усі іменники у формі Р. в. однини мають закінчення -а (-я):

А не було документ_, не поставів дефіс_, площа прямокутник_, приїхав з Харков_;

Б не вистачає метр_, водій автомобіл_, кабіна трактор_, отвір капіляр_;

В колір прапор_, багато горох_, немає банан_, відповідно до кодекс_;

Г лігво вовк_, зібрались біля фонтан_, за довідкою до декан_, пошкодження мотор_;

8. Позначте словосполучення, у яких правильно вжито форми прізвища, імені та по батькові:

А зустрітися із Голобородько Іваном Петровичем;

Б попросити Кубрака Анатолія Сергійовича;

В видали Бєлову Михайлу Степановичу;

Г підписано Кравченком Геннадієм Омеляновичем.

4.Повторити орфограми з розділу «Стилістична норма» і виконати подані нижче вправи.

А) Визначити характер помилок у поданих конструкціях, записати правильний варіант.

Хочеться сказати кілька зауважень з приводу прочитаної доповіді. Звернемо увагу до легенди про Данко. У допомозі вчителю можуть стати й популярні посібники з історії живопису. У кіно­театрі ми зустріли Ольгу з Миколою і їхню Наталочку з косичками. Дядько Лев добре ставиться до Мавки, любить природу. Такі люди і молодь були достойними епохи, в яку вони жили. У своїх творах і віршах Шевченко гнівно викриває царизм. Хлопчаки тікали, накивавши п’ятами.

Б) Записати 10 українських народних прислів’їв і приказок, побудованих на антитезі або антонімії. Визначити стилістичне забарвлення цих мовних засобів.

Українська література

1.Опрацювати життєпис Марії Матіос, переглянути відеоролик «Марія Матіос» https://www.youtube.com/watch?v=G9MNAfjRoZI , прочитати роман «Солодка Даруся» та переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=mm_b3_Y71kY

2.Виконати тестові завдання на тему  «Модерна українська проза» https://naurok.com.ua/test/ukra-nska-literatura-moderna-ukra-nska-proza, відповісти на запитання с. 203-204.

Англійська мова

Тема «Охорона навколишнього середовища»

Читання – вправа 4, с.149; вправа 3, с.151; вправа 2, с.153

Письмо – вправа 7, с.155; вправа 1, с.156

Мовлення – вправа 3,4,5, с.154

Лексика – с.153 ( виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Граматика – вправа 1, с.147 (Умовні речення)

Алгебра

Опрацювати § 23, впр. 6, 8, 10, 12,14 ( 2 год).

Опрацювати § 24, впр.4, 10, 18, 20 ( 2 год).

Геометрія

Повторити § 3,4, впр. 21, 28, 33 ( 1 год).

Повторити § 5, впр.40, 44 ( 1 год).

Повторити § 6, впр.21, 23, 25, 31, 42 ( 2 год).

Мистецтво

1.Монастирі і замки Європи у романському стилі.  Нотр - Дам де Парі у Франції – перший готичний собор.

2.Архітектура Ренесансу і бароко.

3.Споруди основоположника стилю модерну В. Орта в Брюсселі.

Хімія

Написати проект на тему «Амінокислоти»

Історія  України

Опрацювати § 33-34 с. 189 -196

Всесвітня історія

 Опрацювати § 27 с. 121-124

Громадянська освіта

Тема «Економіка домогосподарств». Опрацювати тему № 4 с.142-145

Написати есе на тему «Яким має бути бюджет домогосподарства ?»

Тема «»Підприємницька діяльність». Опрацювати тему № 5 с.146-148 Фізика

1.Внутрішня енергія.

Опрацювати §36 с.216 – 219.

2.Розв’язування вправ.

Вправи 36 с. 201 - 202.

3.Робота в термодинаміці.

Опрацювати §37 с.221 - 223.

Інформатика 

Опрацювати § 22 с.204-212. Виконати вправу 2 с.208, вправу 3 с.208-211.

Географія

Опрацювати матеріал з підручника:  §29 с. 166-173

                                                                §30с. 174-181

... Читати далі »

Переглядів: 91 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити §30. Виконати вправу 376 (3 речень), с.173.

Індивідуальне завдання (для бажаючих):  вправа 377 (3,4).

2.Вивчити §31. Виконати вправу 387 , с.177.

Українська література

1.Прочитати поему Т. Шевченка «Наймичка» (з інтернет-джерел). Опрацювати матеріал підручника на с. 235. Виписати прислів’я, фразеологізми, епітети, порівняння, метафори (по 3).

2.Прочитати поезію Т. Шевченка «У нашім раї на землі…» (с.230-232).

Письмово виконати завдання 2,3,8 (с.233).

Англійська мова

Тема «Природа. Навколишнє середовище»

Читання – вправа 1, с.166-167; вправа 1, с.175;

Письмо – вправа 2 с.167 ( написати лист другу про охорону навколишнього

                  середовища); вправа 1, с.168; вправа 2, с.168

Мовлення – вправа 5, с.171

Лексика – впр. 6, с.172 (виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Алгебра

Опрацювати § 21, впр.897, 901, 903, 905, 913, 915, 917  ( 2 год).

Опрацювати § 22, впр.931, 934, 938, 941, 944, 949 ( 2 год).

Геометрія

Опрацювати § 22, впр.977, 979, 983, 985 ( 1 год).

Опрацювати § 23, впр.1006, 1008, 1010, 1012, 1018, 1028 ( 2 год).

Опрацювати § 24, впр.1042, 1048, 1050  ( 1 год).

Мистецтво

Художні течії і напрямки в кінематографі (с. 123-127)  2 год.

Основи здоров’я §24с.115-117. Скласти памятку «Здоровя –моє і майбутніх дітей»

Хімія §37 с.178-180; впр.146; с.182

Географія §35-§39 с.165-191.

Історія  України

1. Повторити  § 28-29 с. 240 -249

2. Скласти презентацію з 5-6 слайдів за темою «Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель» (Рекомендації щодо роботи  на с. 249--252) (Готові домашні завдання прошу скинути мені на вайбер)

Всесвітня історія

1.Повторити тему «Модернізація країн Європи та Америки в останні третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії»

2.Опрацювати § 26 с. 219 -225

Правознавство

Опрацювати § 24 с. 162-167

Інформатика

Опрацювати § 31. Завдання 2 "Оновлюємо комп'ютерний клас"

Фізика

Взаємодія тіл. Імпульс.

Опрацювати §36 с.195 – 197.

2.Розв’язування вправ.

Вправи с. 201 - 202.

3.Закон збереження імпульсу.

Опрацювати §36 с.197 – 198.

... Читати далі »

Переглядів: 49 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

Вивчити §57 (с.167, вивчити правила). Виконати вправи 449 , 450(усно), 451, 452, 455(письмово).

 Українська література

1.Виписати цитати до характеристики таких образів: Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

2.На прикладі героїв повісті доведіть або спростуйте тезу: «Характер людини, її моральний вибір залежить тільки від оточення». Напишіть твір-роздум.

Зарубіжна література

1.Перечитати комедію «Міщанин-шляхтич». Дібрати цитати до характеристики образів, виписати по 2 цитати до кожного образу.

2.Підготувати усну характеристику пана Журдена  Дорента, Клеонта, Ковєля. Повторити про засоби комічного (іронію, гумор, сатиру, сарказм).

Англійська мова

Тема «Україна. Великобританія»

Читання – вправа 2, с.212; вправа 4, с.213-214

Письмо – вправа 5, с.216; вправа 7, с.216

Мовлення – вправа 3, с.214, впр. 6, с.216

Лексика – с.213, с. 214, с.216 ( виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Мистецтво

Романтизм в образотворчому  мистецтві (с. 146-155)    2 год.

Основи здоров’я  §23-§24с.107-115.Виконати проект « Чисте довкілля»

Хімія §32 с.174-180; впр.255; 259;261.с.181

Історія  України

Опрацювати § 33 с. 234 -241

Всесвітня історія

 Опрацювати § 23 с. 192 -201

Алгебра

1.Розв’язування вправ.

Опрацювати §22 с.183 – 186. Вправа 846, 850 (1)

2.Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач.

Опрацювати §23 с.190 – 193.

Геометрія

1.Площа трикутника.

Опрацювати §25 с.171 – 173.

2.Розв’язування вправ.

Вправа 913, 921.

Фізика

1.Робота і потужність електричного струму.

Опрацювати §33 с.179 – 185.

2.Розв’язування вправ.

Вправа 33, с. 184.

Інформатика

Опрацювати §24 с.157-169

Географія

§50с.209-212

§51с.213-215 ... Читати далі »

Переглядів: 52 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити  правила з підручника §37, виконати вправи №380, 382,

розгадати  кросворд .

По горизонталі:

1.Прислівник – синонім слова радісно.

2.Мчить, як стріла.

3.Працює, як сонна муха.

4.Лінія, проведена не зовсім рівно.

5.Прислівник, утворений від прикметника довгий.

По вертикалі:

1.      Прислівник, утворений від дієслова вміти.

3.      Не бачити, як своїх вух.

6.      Прислівник-антонім до слова гарно.

8.      Прислівник-антонім до слова солодко.

9.      Прислівник-антонім до слова близько.

2.Вивчити  правила з підручника §38, виконати вправи №387-388,

прочитайте словосполучення і замініть  їх дієсловами в неозначеній формі з прислівником.

Зразок. Цікаве оповідання – розповісти цікаво.

Швидка допомога. Сумлінне навчання. Щасливе життя. Весела розмова. Рясний цвіт. Цікаве оповідання. Радісна перемога. Уважний слухач.

3.Вивчити  правила з підручника §39, виконати вправи №397,400, перепишіть загадки, розкриваючи дужки.

Хто (в) ранці ходить (на) чотирьох ногах, (у) день (на) двох, а (в) вечері (на) трьох. (В) день (у) небі гуляє, а (в) вечері (на) землю сідає. (На) весні веселить, (в) літку холодить, (в) осени годує, (в) зимку гріє. (На) дворі горою, а (в) хаті водою.

Українська література

1.Прочитати повість Марини Павленко «Русалонька із 7-В , або Прокляття роду Кулаківських» до кінця, виконати завдання 1-2 с.242.

2.Скласти анкету головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В,  або Прокляття роду Кулаківських» за такою послідовністю:

                 Анкета літературного героя (вказуєте кого саме)

1.Знайомство з героєм (хто? звідки? якого роду? чим займається?).
2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний.
3. Чи є прототип?
4. Портрет героя ( відповідність його внутрішньому світу).
5. Характер персонажа (у розвитку чи епізодично).
6. Соціальне значення героя.
7. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.
8. Психологія характеру ( духовне багатство, моральна краса чи потворність).
9. Місце і роль персонажа в сюжеті. Як пов'язаний з іншими героями ( кармічним (життєвим), емоційним, духовним зв'язком)?
10. Мова як засіб самовираження героя.
11. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб.
12. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитись.

Зарубіжна література

1.Ознайомитися з біографією Г.Уеллса. Перечитати новелу «Чарівна крамниця», виписати в зошити елементи фантастики.

2. Ознайомитися з біографією Рюноске Акутагави. Перечитати новелу «Павутинка», вміти усно пояснити зміст назви твору.

Англійська мова

Тема «Здоров’я. Візит до лікаря»

Читання – вправа 4, с.126; вправа 5, с.127

Письмо – вправа 4 (б), с.127; вправа 8, с.128 ( дати відповіді на запитання

                  вікторини)

Мовлення – вправа 6, с.128

Граматика – впр. 9, с.130 (написати речення у правильному часі 

                        використовуючи слова в дужках)

Лексика –  с.127 (виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Алгебра

Опрацювати § 20, впр.808, 817, 821 

                      § 1,2, впр.21, 24,30 ( 1 год.)

Опрацювати § 21, впр.848, 849, 856, 858 

                      § 3, впр.92, 93, 101, 102, 103 ( 2 год.)

Опрацювати § 22, впр.888, 889, 912 

                      § 4, впр.130, 131, 154 ( 1 год.)

Геометрія

Опрацювати § 27, впр.719, 723, 725, 729, 731, 739, 741, 743, 747, 749

(3 год).

Повторити §21-27, типові завдання 5 ( 1 год).

Основи здоров’я   §25с.96-99.

Хімія §25с.147-150;впр.183;187 с. 151.

Історія  України

Опрацювати § 22 с. 153 -158

Всесвітня історія

 Опрацювати § 26 с. 183-190 

Інформатика

Опрацювати § 16 с.114-118

Фізика

1.Механічна робота.

Опрацювати §41 с.170 – 174.

2.Розв’язування вправ.

Вправа 31, с. 174. ... Читати далі »

Переглядів: 66 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Вивчити  правила з підручника §55, виконати вправи №466, 469, Виписати з художньої літератури 4 речення із числівниками. Зробити синтаксичний розбір одного з них.

2.Вивчити  правила з підручника §56, виконати вправи №478,484, виконати тести „Ключове слово”

1.Укажіть речення, у якому вжито числівник:

ч) у спартакіаді взяли участь вісімдесят два учні;

д) козацька сотня розтанула в пітьмі;

ж) серед альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.

2. Укажіть ряд числівників, які змінюються лише за відмінками:

і) шістдесят шість, семеро, тридцять шостий;

и) двоє, троє, шестисот тридцяти чотирьох;

й) чотириста сорок вісім, сімдесяти двох, двадцять третій.

3. Укажіть ряд числівників, які змінюються за родами, числами та відмінками:

з) девятий, сорок вісім, сімдесят другий;

с) шістнадцятий, двісті вісімдесят пятий, сто перший;

ж) пятдесятий, триста двадцять шостий, семеро.

4. Укажіть ряд, у якому всі словосполучення побудовані правильно:

к) двоє дверей, троє сестер, семеро козенят;

м) троє ягнят, пятеро медсестер, двоє куховарок;

л) пятеро хлопців, троє саней, четверо кошенят.

5. Укажіть ряд словосполучень, де в усіх випадках на місці пропуску слід писати –и:

й) два глобус..., три предмет..., нуль цілих і пять десятих відсотк...

і) три човн..., чотири атлас..., обидва керівник...

и) півтора контейнер..., два підручник..., три будинк...

6. Укажіть ряд правильних відмінкових форм складених кількісних числівників:

а) двадцяти чотирьом, трьохстами сімдесятьма вісьма;

б) сороками трьма, шестистам пятидесяти девяти;

в) шістдесятьма двома, вісьмастами сорока пятьма.

7. Укажіть ряд правильних відмінкових форм складених порядкових числівників:

к) чотириста пятдесят шостий, восьмисот сімдесят другого;

н) двісті девяносто пятого, шістсот девяносто четвертим;

м) семисот шістдесят девятим, пятсот тридцять восьмому.

8. Укажіть ряд числівників, у кожному з яких пишеться Ь:

й) чотир...ма, дванадцят...ма, девят...мастами;

і) сім...надцять, шіст...десят, девят...надцять;

и) чотир...ох, віс...мастами, одинадцят...ма.

9. Укажіть ряд числівників, кожен з яких пишеться як одне слово:

к) (півтора)мільйонний, (семи)тисячний, (пяти) мільярдний;

л) (двісті)сьомий, (сто)тисячний, (три)мільйонний;

м) (триста)перший, (чотириста)девятий, (пяти)сотий.

 

3.Опрацювати у підручнику рубрику «Розбір числівника як частини мови» с.180, виконати вправу №484.

Українська література

1.Опрацювати біографію Лесі Ворониної у підручнику с. 186, переглянути віртуальну виставку  «Ключі до дитячих сердець: Леся Воронина»  https://www.youtube.com/watch?v=MQy-jyjnsDk; прочитати 1-12 розділи повісті «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку№9».

2.Відповісти на запитання  с.200-201, прочитати 13-22 розділи повісті Л.Вороніної «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку№9», виписати в робочий зошит портретні характеристики Кактуса, Зайця  й Жука.

Англійська мова

Тема «Подорожі. Види транспорту»

Читання – вправа 2, с.113; вправа 4, с.114;

Письмо – вправа 6, с.114; вправа 3, с.116 (написати розповідь про подорож)

Мовлення – вправа 5, с.114; впр. 4, с.116

Граматика – впр. 5, с.116 (розкрити дужки, поставити дієслова в правильному часі).

Математика

Опрацювати:

§ 48, впр.1335, 1337, 1339, 1342,1344, 1346, 1349, 1351, 1353 ( 4 год).

Опрацювати:

§ 49, впр.13364, 1366, 1370, 1373,1375, 1377, 1379, 1385, 1391, 1394, 1396, 1408 ( 4 год).

Основи здоров’я  виконати проект на тему : « Пожежна безпека оселі,план евакуації з будинку».

Інформатика

Опрацювати § 19 с.155-162

Історія

Опрацювати § 24-25  с. 164 -170. Виконати завдання «Мислю творчо»

Географія

§48 с.173-176

§49 с.176-178 ... Читати далі »

Переглядів: 58 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

Вивчити §57 (с.167, вивчити правила). Виконати вправи 449 , 450(усно), 451, 452, 455(письмово).

 Українська література

1.Прочитати відомості про Павла Тичину за підручником (с.199).

2.Вивчити напам’ять вірш Павла Тичини «Не бував ти у наших краях!».

3.Прочитати вірші Павла Тичини «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла».

4.Прочитати за підручником статтю «Ліричний твір» (с.201). Опрацювати завдання 1-10,12 (с.201-202).

Англійська мова

Тема «Природа. Краса природи»

Читання – вправа 2, с.172; вправа 5,с.175; впр. 1, с.180

Письмо – вправа 3, с.173; вправа 4, с.173;

                вправа 2,с.176 ( написати розповідь про свою улюблену пору року ).

Мовлення – вправа 1, с.176

Граматика – вправа 3, с.167 (прийменники місця), вправа 4, с.168

Лексика – повторити лексику з теми «Пори року», «Погода».

Математика

Повторити § 41. Розв`язати №№ 1463, 1468, 1473, 1478, 1483, 1488. 

Основи здоровя  § 23 с.151-159.

Інформатика

Опрацювати § 15 с.126-129.

Історія

  1. Повторити  § 25, с. 137 -142
  2. Виконати письмово завдання ІІІ «Мислю творчо», 3 завдання. на с.141(Готові домашні завдання прошу скинути мені на вайбер)
  3. Опрацювати § 26 с. 142 -147
  4. Виконати письмово завдання І «Знаю нове», 1 завдання. на с.146 (Готові домашні завдання прошу скинути мені на вайбер)

Природознавство

1. Тема. Водне середовище життя.

2.Опрацювати §41 с.151 – 156.

3.Сторінка природодослідника. Завдання 5. Повідомлення у зошиті за планом с.156. ... Читати далі »

Переглядів: 56 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Англійська мова

Тема «Моє місто/село. Мій будинок»

Читання – впр.2, с.137; впр.2, с.139

Письмо - впр.3, с.140; впр.3, с.144 (2 частина)

Мовлення – впр. 4, .с.145;

  • скласти розповідь про своє село ( 5 речень)

Лексика – впр.1, с.137; впр.1, с. 139 (виписати слова в словник, вивчити слова). ... Читати далі »

Переглядів: 44 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Читання

Підсумок     по темі с.140 (письмово)

Із скарбниці   казкарів світу с.141-146(читати)

Математика

851,852,853,861,862-усно

859,860,869,870,885,886-письмово

Правило с.136

Українська мова

Впр. 356, 359 ( 4 завдання), впр. 362, 365, 370, 373 (2 завдання) – письмово

Природа

Відповідати на запитання: Бактерії с. 126-127. Віруси с.127-129

Англійська мова

Тема «День за днем»

Читання – вправа1, с. 104; вправа 1, с.106

Письмо – вправа 1, с.104; вправа 2, с.106 (знайти відповідність картинки і речення).        

Мовлення – вправа 4, с.105

Граматика – минулий час дієслів, закінчення – ed-. ... Читати далі »

Переглядів: 37 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Клас

Предмет

Домашнє завдання

6

Біологія

Опрац. § 45-§46 с.193-203; Опрац.таблицю с.193; практичну роботу №3 с.209-210.

7

Біологія

Опрац. §38-§39 с.152-160; оправ. самостійно тему з інтернет-джерел «Регуляція діяльності організму» (ендокринна система)

8

Біологія

Повт. §39-§40 с.185-190. Опрац. §47-§48 с.221-227. Тести с.224, 227.

9

Біологія

Опрац. §46-§48 с.206-218. Повт.§44-§45 с.193-204. Тести с.224. Опрац. практичну роботу с.223.

10

Біологія

Повт.  §33-§34 с.134-138. Опрац. §43-§44с.164-168. Підготувати навчальний проект з тем: «Генетичний моніторинг в людських спільнотах»; «Скринінг- програми для новонароджених»; «Генотерапія та її перспективи».

11

Біологія

Повт. §40-§41с.167-175. Опрацьовувати конспект щодо підготовки до ЗНО. Опрац. практичну роботу с.175; індивідуальне завдання «Перспективи вироблення біогазу». Самоконтроль рівня навчальних досягнень с.177-178

7

Географія

Опрац. §48-§49 с.189-195. Повт.§44-§47 с.177-189. Карта клімат Євразії:оправ. Кліматичні пояси та області материка с.187.

... Читати далі »

Переглядів: 54 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Як стало відомо з інформаційних джерел, що карантин, оголошений раніше до 3 квітня, продовжується до 24 квітня.

Весняні канікули в умовах карантину закінчилися і знову повертаємося до дистанційного навчання. Від того, наскільки учні опанують навчальний матеріал в умовах дистанційного навчання, залежатиме тривалість навчального року. Сьогодні є чимало ресурсів, які допоможуть учням опанувати навчальний матеріал, випускникам вдало підготуватися до ЗНО.

Щоденно о 10.00 та 15.00 можна подивитися в ефірі «Чернівецького променя», а також на інформаційних сайтах Департаменту освіти та науки, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області  відеоуроки з підготовки до ЗНО від найкращих буковинських учителів у вкладці   «Відеотека до ЗНО». Також уроки педагогів м.Чернівці транслює телестудія ТВА (слідкуйте за програмою телепередач).

Інформаційні матеріали МОН України для використання в роботі щодо проведення дистанційного навчання на період оголошеного карантину

        Від 17 березня телеканал “Рада” спільно з Міністерством освіти і науки запускає щоденну телетрансляцію безкоштовних відеоуроків та онлайн-курсів. Таким чином держава хоче забезпечити можливості для дистанційного навчання на період карантину. Окрім того, телеканал “Київ” теж проводить трансляції уроків, а Радіо “Культура” – читання творів світової класики в перекладі Максима Рильського.

“Нова українська школа” розповідає, як відбуватиметься таке навчання.

           

ТРАНСЛЯЦІЇ НА ТЕЛЕКАНАЛІ РАДА

   Про трансляції на телеканалі “Рада” вперше повідомили на fb-сторінці Верховної Ради з посиланням на голову парламентського комітету з питань освіти, науки та інновацій СергБабака. Телеканал “Рада” доступний на супутнику, кабельному, а також на YouTube. Окрім того, трансляції будуть на YouTube-каналі МОН.

Оновлений графік: у всі ... Читати далі »

Переглядів: 35 | Додав: Sveta | Дата: 31.03.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія