Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 137

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Березень » 20

Зарубіжна література

Доброго дня,  дорогий одинадцятикласнику, одинадцятикласнице!

Впевненена, що з цікавістю вами прочитані за час карантину роман французького письменника  А.Камю «Чума» та повість американського письменника Є. Хемінгуея (Гемінгвея) «Старий і море».

Раджу уважно перечитати критичний матеріал підручника (Ірина Ісаєва,11 клас, рівень стандарту) с.154-166; розглянути запропоновані ілюстрації та плакати (с.158-161; 164-166)

Який із них видався вам найцікавішими? Поясніть свій вибір.

Для оцінювання рівня ваших навчальних досягнень виконайте письмово такі завдання у зошитах із зарубіжної літератури:

1.Підготуйте запитання (4-7) до класу на тему «Філософсько-символічний підтекст оповіді про життя старого рибалки».

2.Напишіть лист Е. Гемінгвею чи А. Камю або твір на одну із тем:

Сантьяго: переможець чи переможений?

Людина і природа в повісті  Е. Гемінгвея «Старий і море»

Як вижити та зберегти людську гідність в межовій ситуації (за творами «Старий і море»Е.  Гемінгвея,  «Чума» А. Камю)?

3.Знати визначення термінів «роман, його різновиди», «повість», «притча».

4.Доповнити фішбоун – завдання 17 на с.160.

Успіхів у виконанні завдань. Здоров я, наполегливості і терпіння.

                                              Ваша Наталія Миколаївна

Українська мова

1.Скласти словничок стилістично маркованих слів (10-15), якими активно послуговуєтеся в розмовному мовленні (наприклад, в електронному спілкуванні); це можуть бути авторські неологізми, іншомовні слова, оцінна лексика тощо.

2.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §55-56, виконати вправу № 5(1-2).

3.Повторити правила з підручника §55-56, скласти текст телефонної розмови, який можна запропонувати для редагування однокласникам; зредагуйте його самостійно, підготуйте коментарі до зроблених виправлень.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника про Миколу Вінграновського й поезію « У синьому небі я висіяв ліс…»  с. 200-202, виконати тестові завдання с.202.

2.Законспектувати матеріал підручника про Григора Тютюнника та новелу «Три зозулі з поклоном» с. 203-205, прочитати новелу «Три зозулі з поклоном».

Географія

Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §25 с. 130-135.

Біологія

Опрац. §40-§41 с.167-175. Опрацьовувати конспект щодо підготовки до ЗНО.

Хімія

Опрацювати §33 с.177-178. Опрацьовувати п/р ст.178.

Захист Вітчизни

Опрацювати §43 (с.254-262).

Технології

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 87 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Зарубіжна література

Доброго дня,  дорогі десятикласники!

Знаю, що ви прочитали роман Ф.Достоєвського «Злочин і кара», принаймі уривки з роману, подані в хрестоматіях для 10 класу, а тому готові поділитися враженнями від прочитаного.

Раджу уважно перечитати критичний матеріал підручника:

  • Ірина Ісаєва,10 клас, рівень стандарту -  с.142-150; розглянути запропоновані ілюстрації та плакати (с.145, 147,); 

або

  • Ірина Ісаєва,10 клас, профільний рівень  -  с.185-196; розглянути запропоновані ілюстрації та плакати (с.188, 190,194-195).

Подумайте, в чому полягає таємниця такої великої популярності творів Достоєвського  в усьому світі?

Для оцінювання рівня ваших навчальних досягнень виконайте письмово такі завдання у зошитах із зарубіжної літератури:

1.Підготуйте тестові запитання   до класу на тему «Ф. Достоєвський і його роман «Злочин і кара».

2.Напишіть лист Радіону Раскольникову обо одному із його двійників;

 або

літературознавче повідомлення у формі критичної статті  чи інфографіки, кроссенсу тощо на одну із тем:

- Ф.Достоєвський і Японія;

- Раскольников і його двійники;

- Біблійні теми і мотиви в романі Федора Достоєвського «Злочин і кара».

3.Вивчіть визначення терміну  «поліфонічний роман».

Успішного виконання завдань. Наполегливості і терпіння при температурі 36,6!

              Надалі  із захопленням читайте роман «короля естетів», талановитого і самобутнього англійського письменника ірландського походження  Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея».

                                          До зустрічі. Ваша Наталія Миколаївна

Українська мова

1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §61-62, виконати вправи № 5-7.

2.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §63-64, виконати вправи № 2,4,7.

3.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §63-64, підготуватись до полеміки на одну з тем: «Театр чи кіно?», «Краще жити в місті чи селі?», «Фаст-фуд чи домашні страви?», «Без любові життя – не повноцінне», «Соціальні мережі –  велике благо чи віртуальне щастя?».

Українська література

1.Дібрати цитати  до характеристики образу Панни; записати в зошити тези до теми «Значення творчості В.Винниченка», переглянути відеофільм «Творчість  В.К. Винниченка».

2.Виконати тестові завдання з підручника с.203-204, проаналізувати  мовновиражальні  засоби  новели «Момент» В.Винниченка.

Географія

1.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника  §27 с.157-160.

2.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §28            с. 161-165.

Історія України

1.Україна в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни: опрацювати §33(с.189-193).

Всесвітня історія

1.Політика «умиротворення» агресора та її крах: опрацювати §26(с.119-124).

Громадянська освіта

1.Як працює ринкова економіка: опрацювати §3(с.133-137).

2.Яку роль  у ринковій економіці відіграє держава: опрацювати §3(с.137-141).

Біологія

Опрац. §40-§42 с.154-160

 

Хімія

Тема: "Амінокислоти".

Захист Вітчизни

Опрацювати §51 (с.219-223)

Інформатика

Опрацювати §21 с.199-203

... Читати далі »

Переглядів: 90 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Зарубіжна література

Доброго дня,  мої 9-класники!

Знаю, що ви – випускники, а це означає, що ретельно готуєтесь до ДПА, незважаючи на карантин. Надіюсь, що не забуваєте і про зарубіжну літературу, а тому прочитали не тільки всесвітньо відому і воістину безсмертну комедію великого Гоголя, сина української землі,  «Ревізор», але й не менш цікаву й актуальну його повість «Шинель», що тематично належить до «петербурзьких повістей»,і готові поділитися враженнями від прочитаного.

Рекомендую  уважно перечитати, переглянути  та осмислити  матеріал підручника, розглянути запропоновані ілюстрації -  с.165-205; та дати усні відповіді на блоки запитань: с.190-191; 205-206.

Подумайте, яке із запитань найактуальніше в наш час і чому?

Для оцінювання рівня ваших навчальних досягнень виконайте письмово такі завдання у зошитах із зарубіжної літератури:

1.Підготуйте тестові запитання   до класу на тему «Микола Гоголь і місце його творів «Ревізор» і «Шинель» в світовій літературі».

2.Напишіть рецензію на один із творів М.Гоголя; для довідки – с.163 підручника;

3. Підготуйте літературознавче повідомлення у довільній формі або  комп’ютерну презентацію  на тему «Микола Гоголь і Україна».

3.Знати визначення термінів  «комедія» , «повість», «рецензія».

              Успішного виконання завдань. Здоров я. Трудолюбивості, і витривалості у доброму гуморі!

              Надалі  із захопленням читайте, дивіться онлайн зовсім не дитячу драму «Ляльковий дім» основоположника «нової» драматургії  у світовій літературі норвезького поета і драматурга Генріка Ібсена.                                                                    

Чекаю гарного виконання завдань.

                                                                             Ваша Наталія Миколаївна

 

Українська мова

Вправа 518 на с. 242 (усно), ознайомитися з пам’яткою на с. 244.

Завдання 6 (письмово) на  с. 246.                                                   

Українська література

Прочитати поему «Катерина» Т.Г. Шевченка (з Інтернет-джерел); ознайомитися с. 234-235.

Скласти письмово характеристику головної героїні поеми «Катерина».

Правознавство

1.Практичне завдання «Працевлаштування неповнолітніх» §23(с.156-157). Скласти власне резюме.

Біологія

Опрацювати §44-§45 с.193-204. Тести с.204

 

Основи здоров'я

Опрацювати § 24 с.115-177. Скласти пам'ятку "Здоров'я має і майбутніх дітей".

Хімія

Опрацювати § 37 с.178-180. Вправа 146 с.182.

Географія

Опрацювати §§ 35-36 с.165-174. 

                       §§ 37-39 с.176-191.

Інформатика

Опрацювати §31 Завдання 1 "Дні цікавої науки"

Трудове навчання

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 82 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати  теоретичний  матеріал  підручника §31 (с.144-145), виконати вправи № 312, 313.

2. Опрацювати  теоретичний  матеріал  підручника §32 (с.147), виконати вправи № 319, 320, 329.

Українська література

1.Прочитати повість Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».

2.Вивчити напамять уривок із повісті «Шпага Славка Беркути» (с.150, від слів «Спершу ніхто не впізнав…» до слів «…таки справді Лілі Теслюк…» (останній абзац).

Зарубіжна література

1.Опрацювати статтю підручника «Класицизм як літературний напрям».

2.Скласти письмове повідомлення про класицизм як художній напрям, ознайомитися з біографією Мольєра.

Алгебра §21 №813, №819;

                   §22 №836, №844.

Геометрія §23 №851, №862;

                    §24 №883, №891.

Географія

1.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §48 с.200-203.

2.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §49 с. 204-208.

Історія України

1.Пилип Орлик і його конституція: опрацювати §31(с.215-221).

Всесвітня історія

1. Просвітництво і промислова революція: опрацювати §22(с.178-190).

Біологія

Опрац. §39-§40 с.185-190.

Тести с.193

 

Основи здоров'я

Опрацювати §§23-24 с.107-115. Виконати проєкт "Чисте довкілля".

Хімія

Опрацювати § 32 с.174-180; вправи 255, 259, 261 с.181

Інформатика

Опрацювати § 24

Трудове навчання

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 99 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Українська мова

1.Опрацювати  теоретичний  матеріал  підручника §34, виконати вправи № 354, 358.

2.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §35, виконати вправи № 362, 364.

3.Опрацювати теоретичний матеріал підручника §36, виконати вправи № 371, 373.

Українська література

1.Прочитати глави 22-41 повісті «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» і виписати в робочий зошит незрозумілі слова; з’ясувати в мережі Інтернет, чи є в Україні м.Вишнопіль і с.Половинчик; якщо так, підготувати про них невелике повідомлення.

2.Виконати тестові завдання з підручника с.231-232; знайти в мережі Інтернет інформацію про походження назви вашої вулиці, району, села, міста, річки тощо; підготувати невелике повідомлення про одну з таких назв.

Зарубіжна література

1.Скласти таблицю «Спільні і відмінні риси Сью і Джонсі»  (за новелою О.Генрі «Останній листок»).

2.Прочитати оповідання Е.Гемінгвея «Кішка на дощі», скласти і записати сюжетний ланцюжок подій.

Історія України

1.Культура Галицько-Волинської держави: опрацювати §21(с.146-153).

Всесвітня історія

1.Польське королівство. Казимир ІІІ: опрацювати §25(с.173-181).

Біологія

Опрац. §38-§39 с.152-160.

Географія

Опрац. §44-§47 с.177-189.Опрацювати карту клімату Євразії.

 

Основи здоров'я

Опрацювати §25 с.96-99

 

Хімія

Опрацювати §25 с.147-150; вправа 183, 187 с.151

Інформатика

Опрацювати §15, вправа 2 на с.112

Трудове навчання

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 127 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Зарубіжна література

Доброго дня,  мої шестикласники!

Знаю, що ви з нетерпінням чекали, щоб виконати завдання із зарубіжної літератури, предмета, який  для багатьох із вас є улюбленим, а це означає, що ви ретельно готуєтесь до уроків, незважаючи на карантин, і зможете  виконати завдання, поділитися враженнями від прочитаних самостійно програмових творів  та статей з теми «Поетичне бачення світу». Надіюсь, Ви знайшли багато цікавих відомостей про життя та особливості поезії японського письменника Мацуо Басьо, шотландського лірика Роберта Бернса, американського поета і поліглота-перекладача Генрі Логфелло, відомого італійського письменника, що писав казки для дітей, і  поета Джанні Родарі.

Рекомендую  уважно перечитати,  та осмислити  матеріал підручника, розглянути запропоновані ілюстрації на  с.192-205; та дати усні відповіді на блоки запитань: с.195, с.197,с.202, с.205-191; 205.

Поміркуйте над запитаннями:

  • Творчість якого поета є  найактуальнішою в наш час і чому?
  • Творчість якого поета є  найбільш близькою до творчості Тараса Шевченка і чому?

Для оцінювання рівня ваших навчальних досягнень виконайте письмово такі завдання у зошитах із зарубіжної літератури:

1.Підготуйте відповіді на запитання на с. 205  «Підсумкові запитання відповіді».

2.Вивчіть  визначення терміну  «хайку (хоку)» на с.192.

3.Вивчіть напам ять:

 2 або 3 хайку М.Басьо (с.194) ;

 вірш Р.Бернса «Моє серце в верховині» (с.196-197)

               З нетерпінням буду чекати зустрічі з вами, щоб :

  • вислухати відмінну декламацію вивчених вами віршів
  • перевірити написані каліграфічним почерком відповіді на запитання (с 205).

                                             Ваша вчителька Наталія Миколаївна

Українська мова

1.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §52 , виконати вправи № 433, 436; підібрати прислів’я та загадки із числівником (по 5).

2.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §53, виконати вправи № 447,449.

3.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §54, виконати вправи № 458,459; числа 1671, 2385, 3496, 4218, 5587, 6677, 7764, 8951, 9782, 10344 записати словами, п’ять числівників увести в самостійно складені речення.

Українська література

1.Скласти тестові завдання за змістом повісті (12 запитань); виписати цитати для характеристики головних героїв.

2.Намалювати афішу до фільму під назвою «Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки»; написати творчу роботу «Нові пригоди Митька і Сергія».

Географія

1.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §46 с.165-168.

2.Опрацювати теоретичний матеріал  з підручника §47 с.169-172.

Всесвітня історія

1.Опрацювати §43 (с. 162-163), творчо опрацювати кросворд (с.163).

2. Опрацювати §44 (с. 164-168).

Біологія

Повторити §39- 41 с.173-186;

Опрацювати §44-46 с.193-209.

Основи здоров'я

Виконати проєкт на тему "План евакуації з будинку", "Божежна безпека оселі".

Інформатика

Опрацювати §17-18.

Трудове навчання

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 75 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Зарубіжна література

Доброго дня, любі 5-класники!

Переконана,  що «Аліса в Країні Див» Льюїса Керрола захопила кожного. Ви з нетерпінням чекаєте, щоб виконати завдання із зарубіжної літератури, предмета, який  ви любите. Рекомендую  уважно перечитати відомості про Л.Керрола та його твір «Аліса в Країні Див» на с.198-203 та  розглянути запропоновані ілюстрації на  с.202-204; а також  дати усні відповіді на блоки запитань: с.198, с.203-204, с.208,с.220.

Для оцінювання рівня ваших навчальних досягнень виконайте письмово такі завдання у зошитах із зарубіжної літератури:

1.Підготуйте характеристику оразу Аліси з твору «Аліса в Країні Див» за схемою:

              Вступ (про письменника і його твір, про враженя від прочитаного твору тощо).

              Основна частина:

Риси характеру             Приклади з твору

(3-4 риси характеру героїні підтвердити прикладами з твору).

              Висновок (які роздуми викликає героїня, над чим варто задуматися читачеві, чого навчає певний досвід Аліси тощо).

2 .Повторіть  визначення терміну  «фантастика»  на с.200.

                Буду чекати зустрічі з вами.

               Ваша вчителька Наталія Миколаївна

Українська мова

Вивчити §55 (с.162-163, вивчити правила). Виконати вправи 438 , 439, 443, 447.

Українська література

1.Доберіть  до кожного з трьох розділів повісті  С. Васильченка «У бур’янах» заголовок і запишіть.

2.Вивчити напам’ять вірш Тараса Шевченка «Садок вишневий коло хати».

3. Вивчити напам’ять уривок з повісті «У бур’янах» (с.188, перший абзац від слів «За широкими морями…» до слів «… заказано, ходили німі…»).

Математика

Опрацювати §41 (вивчити правила на с.237-238) № 1438, №1440;

                                                                                 №1442, № 1445;

                                                                                 № 1457, № 1461.

Основи здоров'я

Опрацювати §23 с.151-159

Інформатика

Опрацювати §14 с.120-125

Трудове навчання

Продовжити роботу над проєктом за власним задумом ... Читати далі »

Переглядів: 77 | Додав: Sveta | Дата: 20.03.2020 | Коментарі (0)

Календар

«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія