Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 29 » 11 клас (27.04-01.05.2020)
19:24
11 клас (27.04-01.05.2020)

Українська мова

1.Виконати вправи

А) Відредагувати і записати  речення.

1. Заїхавши у парк, у вічі падають красуні-ялини. 2. Ця зима, а які в неї примхи, захудерлила, мела два дні, а люди відкидались цілий тиждень. 3. Часто тріпочучи крильцями, я побачив метелика. 4. Хлопці грали у футбол і закинули його у вікно. 5. Білка покрита пухнастою шкірою. 6. У Миколи такий стрункий ніс! 7. В цей час до Остапа підійшов вовк. Він спочатку подумав, що Соломія жартує і прикинулась собакою. 8. Великі сині очі, оброблені чорними віями, дивилися здивовано. (З учнівських творів)

Б) Увести  у контекст слова, що означають власні та загальні назви.

Ватт – ват; Дон Жуан – донжуан; Макінтош – макінтош; Місяць – місяць; Орел – орел; Кавун – кавун; Шахти – шахти; Антрацит – антрацит; Ізюм – ізюм; Сковорода – сковорода; Суми – суми; Роман – роман. 

В) Знайти у реченнях неправильно вжиті слова. Виправити речення, записавши та усно пояснивши заміни слів.

 1. Завдяки повені загинули посіви на чималих площах. 2. Найкраще мені подобаються твори сучасних письменників-фантастів. 3. Радянські воїни визволили і другі народи Європи від фашистського іга. 4. У його відношенні до Платона відчувалася заздрість. 5. Я не надіялася, що ти таке витвориш. 6. Раніше ніж відповісти на це запитання, треба визначити зміст поняття ―парадигма‖. 7. В українській мові вимова не завжди співпадає з написанням. 8. У наступному ми також дбатимемо про те, щоб отримувати першість. 9. Широкого розповсюдження набула імпортна побутова техніка. 10. У коридорі контори висів ящик для запитань.

2. А) Виконати онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-320876.html «Підготовка до ЗНО»

Б) Записати, чим відрізняються значення наведених слів.

Сусідній – сусідський, споживацький – споживний, солярний – соляровий, спинатися – спинятися, смаковий – смачний, складаний – складений – складний – складовий, дієвий – дійсний, ідеальний – ідеалістичний – ідеалізований, одинарний – ординарний, пластичний – пластиковий, практик – практикант, реальний – реалістичний, степінь – ступінь, емігрант – іммігрант, об’єктивний – об’єктивістський – об’єктивістичний – об’єктивований – об’єктний.

В) Доповнити  речення одним із слів-паронімів, що подано дужках.

1. Кава – приємний тонізуючий (ароматизований, ароматний, ароматичний) напій. 2. До самої смерті я буду згадувати тепло (батькового, батьківського) дому. 3. Хвиля (болісної, болючої) туги охопила моє серце при одній лише згадці про село. 4. Якщо обробити насіння томатів спеціальним розчином, то (вегетативний, вегетаційний) період їх значно скорочується. 5. Усі партії та рухи активно готуються до (виборної, виборчої) (кампанії, компанії). 6. Його (вид, вигляд) був далеко не святковий. 7. Він помітно хвилювався, а тому (виклад, викладання) думок був позбавлений чіткості. 8. Багато недоліків у реформуванні економіки говорять про слабку (виконавську, виконавчу) дисципліну на місцях. 9. (Репетирувати, репетувати) цю п’єсу доведеться довго. 10. Сільський житель не (спутає, сплутає) овес з ячменем.

3. Виконати завдання:

А) Знайти випадки неправильного вживання паронімів. Пояснити причини таких помилок. Виправити речення. Неправильно вжиті слова ввести у складені вами речення.

1. Ми одержали завдання на літніх канікулах зібрати гербарій болотистих трав. 2. Поранена рука була надзвичайно болісна. 3. У День Перемоги ми поклали квіти на братерську могилу воїнів, які визволяли наше місто від фашистів. 4. На майданчик, де споруджується школа, знову не привезли будівничі матеріали. 5. Я одержав надзвичайно важне завдання. 6. Декілька століть тривав визволений рух на Україні. 7. У класі складені виховані заходи на перше півріччя. 8. Я прочитав дуже цікаві латвійські казки. 9. У нашому селі побудували лікарню на 50 лікарських ліжок. 10. Я хочу віддати всі сили на благо улюбленої України. 11. У нашій школі придбали комплект музикальних інструментів.

Б) Пояснити і записати  різницю між словами.

Протягом – на протязі, прохати – просити, променевий – променистий, абориген – автохтон – тубілець, авторитетний – престижний, багато – чимало, бік – сторона, брифінг – прес-конференція, витрати – видатки – втрати – затрати – збитки, видатний – визначний – відомий.

В) Дібрати за зразком пари слів, у яких антонімічними були б компоненти складних слів, і записати їх.

Зразок: Багатоводний – маловодний, світловолосий – темноволосий.

Яскраво... – блідо...; тупо... – гостро...; твердо... – м’яко...; поза... – внутрі...; передньо... – задньо...; одно... – багато...; нижче... – вище...; мікро... – макро...; дрібно... – велико...; коротко... – довго...; біло... – чорно...; бистро... – тихо... .

Українська література

  1. Опрацювати біографію Юрія Андруховича с.241; переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=rdWGr25b28M «П’ять цікавих фактів про Юрія Андруховича»; прочитати поезії  «Пісня мандрівного спудея», «Астролог», відповісти на запитання с.243.
  2. Прочитати матеріал підручника про Галину Пагутяк та її оповідання «Потрапити в сад», виконати завдання с.247-248; переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=RrckfC5SjWc «Галина Пагутяк».

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej  або 2) viber – 380967547602

Алгебра

Повторити §10, впр.4, впр.6, впр.10, впр.14 (2 год)

Повторити §11, впр.5, впр.7, впр.9, впр.11 (2 год)

Геометрія

Повторити §10, впр.50, впр.54, впр.60, впр.66, впр.70, впр.76 (2 год)

Повторити §11, впр.31, впр.38, впр.40, впр.46, впр.48, впр.54 (2 год)

Фізика

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=322059

або за кодом доступу 322059, використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Астрономія

1. Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Імовірність життя на інших планетах. Формула Дрейка.

Пошук життя за межами Землі. Питання існування інших всесвітів.

Мультивсесвіт.

Опрацювати §30 с.150 – 156. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Історія України

Опрацювати § 27  с. 232-241

Опрацювати § 28 с. 241 -262

Всесвітня історія

 Повторити  § 21  с. 197-205

Опрацювати § 22  с. 206 -216

Географія

Опрацювати § 29-30  с. 151- 157

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 83 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія