Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 14 » 11 клас (13-17 квітня 2020 р.)
19:30
11 клас (13-17 квітня 2020 р.)

Українська мова

  1. Повторити правила про просте ускладнене речення та виконати подані нижче вправи.

А) Переписати текст, вставивши  пропущені літери та розділові знаки.

Пригадати назву твору та хто є його автором.

                         

     Р..дна мати моя ти ночей (не)доспала

     І в..дила мене у поля край села

     І в д.рогу далеку ти мене на зорі проводжала

     І рушник вишиваний на щастя дала.

Хай на ньому цвіте росяниста дорі..ка

І з..лені луги, й солов..їні гаї

І твоя (не)зрадлива материнс..ка ласкава усмішка

І засмучен.. очі хороші твої.

  Я віз.му той рушник простелю наче долю

  В тихім шелесті трав в щ..бетанн/ні  дібров.

  І на тім рушнич..кові  ож..ве все знайоме до болю

  І дитинство й розлука і вірна любов.

 

Б) Записати речення, ускладнивши

1) поширеним звертанням

2)однорідними членами

3)відокремленою обставиною

4)відокремленим означенням

5)вставним словом

6)вставним реченням

Любов до Батьківщини починається з любові до рідної домівки.

 (Всього має бути 6 речень).

 

В) Записати та підкреслити ускладнюючі конструкції  в наступних реченнях.

1.Весняний парк Станиці сни колише-

Такі прадавні  і такі нові.

2.Поміж дерев блукає сива тиша,

Лишаючи слід сивий на траві.

3.Вона, як сон, мене у мрію кличе,

Моїй надії руку подає.

4.І навіть обриси її обличчя,

Можливо, знов нагадують твоє.

5.Вона, весела й щира, щось шепоче,

Можливо, долю кличе до воріт.

6.І срібна зірка, мов сльозина ночі,

Завершує у небі свій політ.

7.Але й вона, неначе ти, мінлива,

Скупа на щастя, на слова – німа.

8.Вона – сумна й весела, наче злива…

Станиця, кращої тебе – нема!

 

  1. Повторити правила про види складного речення та виконати подані нижче завдання.

А) Виконати  клоуз-тест (продовжити речення одним словом)

1.  Якщо у другій частині вказано на причину того, про що говориться у першій, то між ними ставиться....

2.  Якщо друга частина вказує на наслідок того, про що говориться у першій, то між ними ставиться....

3.  Якщо частини складного безсполучникового речення вказують одночасність або часову послідовність, то між ними ставиться....

4.  Якщо  частини  складного  безсполучникового речення  менш  пов'язані  за змістом, дуже поширені, то між ними ставиться...

5.  Якщо друга частина доповнює зміст першої, то між ними ставиться…

6.  Якщо в першій частині вказується на час того, про що говориться в другій, то між ними ставиться...

7.  Якщо зміст обох частин протиставляється, то між ними ставиться…

8.  Якщо в першій частині" вказується на умову того, про що говориться в другій, то між ними ставиться....

9.  Якщо зміст обох частин порівнюється, то між ними ставиться...

10.Складнопідрядне речення  утвориться, якщо до фрагменту речення «Ще з перших років заснування художньо-промислової школи діє музей дипломних робіт» додати частину:

А) він належить до числа найкращих визначних пам’яток України;

Б) який належить до числа найкращих визначних пам’яток України;

В) і належить до числа найкращих визначних пам’яток України.

Б) Перебудувати  подані складнопідрядні та складносурядні речення на безсполучникові.

1.У першому навчальному році навчалося 45 хлопчиків і 10 дівчаток, але кількість учнів весь час зростала. 2.У звіті губернської управи пишеться про те, що за проектом М.М.Никонова учнями було виготовлено іконостас для посольської церкви у Буенос-Айресі (Аргентина). 3. Іконостас вартістю  10 000 карбованців був установлений весною 1900 року, а влітку цього ж року почали виготовляти аналогічний для Успенського собору в Миргороді.                         4. Одночасно вихованці технікуму виконували замовлення для державних установ і приватних осіб, а вироби експонувалися у межах Російської імперії та за кордоном.

 3. А) Зробити повний синтаксичний розбір речення

Тут фортеп’яно з теплою душею стоїть і жде, що приторк білих рук в йому пробудить півзаснулий звук.

Б) Побудувати схеми до поданих  речень.

 1. Не повернуть минулого ніколи: воно пройшло і вже здається миттю!

 2. Низько ходить жовте сонце, сліпить очі вітер лютий, плачуть бідні ліхтарі, і самотньо розпускає пелюстки свої багряні довго пещений тюльпан. 

 3. Ми працю любимо, що в творчість перейшла, і музику палку, що ніжно серце тисне.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника про життєпис Василя Стуса с.234-236, скласти літературний паспорт до твору «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».

2.Записати у словник та вивчити значення терміну «екзистенціалізм», опрацювати матеріал підручника про поезію  Василя Стуса «Господи, гніву пречистого…» та вивчити її напам’ять; відповісти на запитання с.237-238. 

 

Переглядів: 42 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія