Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Березень » 31 » 10 клас (30 березня- 3 квітня)
19:04
10 клас (30 березня- 3 квітня)

Українська мова

1.Повторити правила  з розділів «Орфографічна норма», «Лексична норма» та виконати подані нижче вправи.

А) Перепишіть та позначте цифрами над словами терміни та професійні слова:

суспільно-політичні(1)

мовознавчі (2)

літературознавчі (3)

медичні (4)

ботанічні (5)

математичні (6)

електротехнічні(7)

металургійні (8)

загальнонаукові (9)

Дієслово, вегетація, вірш, ізоляція, переливання крові, сталеваріння, логарифми, феодалізм, синтез, чавун, ін’єкція, конденсатор, квадрат, суцвіття, вигук, драма, партія, аналіз, запилення проза, анальгін, плавлення, контакт, чисельник, неологізм, систематизація, стрептоцид, знаменник, розетка, відбійний молоток, п’єса, флора, присудок, аргумент, прибуток, морфологія, клітина, домна, кіловат, ділення, склероз, оповідання, класифікація.

Б) Виправте, де потрібно, помилки слововживання, які допущені у словосполученняхта запишіть їх.

 Завідувач кафедри, сонячний Капрі, залічити рани, музикальне училище, участковий міліціонер, нажати на гальма, ефективна поведінка, домашній адрес, доказувати теорему, попадати в ціль, навчати мові, високий на зріст, подякувати Вас, гарячий кофе, самий дорогий костюм, повідомити Вас.

В) Наведені фразеологізми перепишіть, згрупувавши їх за значенням.

Ні риба ні м’ясо, обдерти як липку, до гарячого ще приском сипнути, бити в барабан, співати з чужого голосу, стелитися під ноги, в одну дудку грати, тримати в шорах, курити фіміам, ні пава ні ґава, останню сорочку зняти, не давати спуску, ходити на задніх лапках, дивитися чужими очима, дзвонити в усі дзвони, підносити до небес, оливи до вогню додати, пустити з торбами, запобігати ласки, співати дифірамби, бити на сполох.

 

3.Повторити правила з розділу «Морфологічна норма»  і виконати подані нижче вправи:

А) Спишіть, поставте слова в дужках у потрібній формі, складіть чотири речення.

Відчувати на (кожний крок); подарунок для (рідна мати); пишатися (його ім'я); пролітати над (чужа земля); стомитися від (осінній переліт); зупинитися біля (сама межа); домовитися із (знайомий гончар); тримати в (тепла долонька); скрикнути від (гострий біль); прибило (морська хвиля).

Б) Знайдіть і виправте морфологічні помилки.

Розмовляю з Андрійом Петровичом. Повідомте Марії Васильовній. Після доща роса заблищала під проміннями сонця. Без цукра і сиропа печиво не буде смачним. Своєю радісттю поділись із друзями. Допоможіть нам, Надіє Андріївна. Прийшов лист від Ткачук Олега Йосиповича.

В) Виконайте тестові завдання

1. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до спільного роду:

А гайдамака, добряга, незграба, базіка;

Б бездара, молодчина, нероба, капризуха;

В неотеса, сіромаха, непосида, босячня;

Г роботяга, задирака, жирафа, сирота.

2. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Р. в. однини мають закінчення -у (-ю):

А задум твор.., художнього гурт.., секція футбол..;

Б запашного бузк.., високого звук.., стовпчик барометр..;

В сучасного метрополітен.., хвилі Дінц.., берег Буг..;

Г наслідки землетрус.., сектор цирк.., історичного музе...

3. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Р. в. множини мають нульове значення:

А парта, миша, староста, круча;

Б хиба, чаша, лопата, земля;

В культура, мозаїка, галерея, стаття;

Г перемога, лелека, особа, мрія.

4. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі Кл. в. множини мають закінчення -е:

А Наталя, кравець, вітер, пісня;

Б Кобзар, Київ, Земля, душа;

В Оля, вовк, тесляр, народ;

Г героїня, Ілля, друг, Назар.

5. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. пишуться з подвоєними приголосними:

А емаль, далеч, жовч, гордість;

Б акварель, тінь, сталь, мудрість;

В мазь, вісь, суміш, мить;

Г суть, розповідь, папороть, область.

6. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. однини мають закінчення -ею:

А їжа, миша, голова, спина;

Б каша, дорога. пісня, гуща;

В вежа, огорожа, яблуня, тиша;

Г мережа, хата, стіна, груша.

Завдання з вибором трьох правильних відповідей.

7. Позначте рядки, у яких усі іменники у формі Р. в. однини мають закінчення -а (-я):

А не було документ_, не поставів дефіс_, площа прямокутник_, приїхав з Харков_;

Б не вистачає метр_, водій автомобіл_, кабіна трактор_, отвір капіляр_;

В колір прапор_, багато горох_, немає банан_, відповідно до кодекс_;

Г лігво вовк_, зібрались біля фонтан_, за довідкою до декан_, пошкодження мотор_;

8. Позначте словосполучення, у яких правильно вжито форми прізвища, імені та по батькові:

А зустрітися із Голобородько Іваном Петровичем;

Б попросити Кубрака Анатолія Сергійовича;

В видали Бєлову Михайлу Степановичу;

Г підписано Кравченком Геннадієм Омеляновичем.

4.Повторити орфограми з розділу «Стилістична норма» і виконати подані нижче вправи.

А) Визначити характер помилок у поданих конструкціях, записати правильний варіант.

Хочеться сказати кілька зауважень з приводу прочитаної доповіді. Звернемо увагу до легенди про Данко. У допомозі вчителю можуть стати й популярні посібники з історії живопису. У кіно­театрі ми зустріли Ольгу з Миколою і їхню Наталочку з косичками. Дядько Лев добре ставиться до Мавки, любить природу. Такі люди і молодь були достойними епохи, в яку вони жили. У своїх творах і віршах Шевченко гнівно викриває царизм. Хлопчаки тікали, накивавши п’ятами.

Б) Записати 10 українських народних прислів’їв і приказок, побудованих на антитезі або антонімії. Визначити стилістичне забарвлення цих мовних засобів.

Українська література

1.Опрацювати життєпис Марії Матіос, переглянути відеоролик «Марія Матіос» https://www.youtube.com/watch?v=G9MNAfjRoZI , прочитати роман «Солодка Даруся» та переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=mm_b3_Y71kY

2.Виконати тестові завдання на тему  «Модерна українська проза» https://naurok.com.ua/test/ukra-nska-literatura-moderna-ukra-nska-proza, відповісти на запитання с. 203-204.

Англійська мова

Тема «Охорона навколишнього середовища»

Читання – вправа 4, с.149; вправа 3, с.151; вправа 2, с.153

Письмо – вправа 7, с.155; вправа 1, с.156

Мовлення – вправа 3,4,5, с.154

Лексика – с.153 ( виписати слова в словник, вивчити напам’ять)

Граматика – вправа 1, с.147 (Умовні речення)

Алгебра

Опрацювати § 23, впр. 6, 8, 10, 12,14 ( 2 год).

Опрацювати § 24, впр.4, 10, 18, 20 ( 2 год).

Геометрія

Повторити § 3,4, впр. 21, 28, 33 ( 1 год).

Повторити § 5, впр.40, 44 ( 1 год).

Повторити § 6, впр.21, 23, 25, 31, 42 ( 2 год).

Мистецтво

1.Монастирі і замки Європи у романському стилі.  Нотр - Дам де Парі у Франції – перший готичний собор.

2.Архітектура Ренесансу і бароко.

3.Споруди основоположника стилю модерну В. Орта в Брюсселі.

Хімія

Написати проект на тему «Амінокислоти»

Історія  України

Опрацювати § 33-34 с. 189 -196

Всесвітня історія

 Опрацювати § 27 с. 121-124

Громадянська освіта

Тема «Економіка домогосподарств». Опрацювати тему № 4 с.142-145

Написати есе на тему «Яким має бути бюджет домогосподарства ?»

Тема «»Підприємницька діяльність». Опрацювати тему № 5 с.146-148 Фізика

1.Внутрішня енергія.

Опрацювати §36 с.216 – 219.

2.Розв’язування вправ.

Вправи 36 с. 201 - 202.

3.Робота в термодинаміці.

Опрацювати §37 с.221 - 223.

Інформатика 

Опрацювати § 22 с.204-212. Виконати вправу 2 с.208, вправу 3 с.208-211.

Географія

Опрацювати матеріал з підручника:  §29 с. 166-173

                                                                §30с. 174-181

Переглядів: 68 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія