Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 29 » 10 клас (27.04-01.05.2020)
19:24
10 клас (27.04-01.05.2020)

Українська мова

1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=dL1Z1fcCbKg  («Синоніми. Антоніми. Явище паронімії»)  та виконати вправи

А) За зразком дібрати  і дописати  по   парі антонімів, які виражають такі поняття:
1.    Простір: верх — низ, ...
2.    Час: день — ніч, ...
3.    Почуття: любов — ненависть, .
4.    Явища природи, стан: холодно — тепло, ...
5.    Стан, діяльність людини: працює — відпочиває, .
6.    Соціальні явища, становище людей: воля — рабство, ...
7.    Назви творів, заголовки: «Війна і мир!» (Л. Толстой).

Б) Пов'язати кожний прикметник із відповідним іменником, що в дужках.

1.    Димовий, димний, димучий, димчастий (порох, труба, камінь, вулкан).
2.    Водний, водянистий, водяний (чорнило, шлях, жук).
3.    Діловий, діловитий (людина, розмова).
4.    Особливий, особовий, особистий (присутність, займенник, випадок).

В) Пояснити  значення поданих співзвучних слів — паронімів. Скласти із ними 2 речення. Записати.

Приклад

НдУява (здатність уявляти) – уявлення (розуміння чогось) : багата уява, творча уява – чітке уявлення.

Авторитарний — авторитетний, адресант — адресат, видатний — відомий, запитання — питання, збірна — збірник — зібрання.

2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xjGBkyWirHo

«Фразеологічний практикум»), виконати завдання:

А) Виправити помилки у вживанні фразеологізмів.

Боягуз своєї ліні боїться, жди з горя погоди, товкти воду в мисці, тиха хода греблю рве, у здоровому тілі здоровий пух, від добра бобра не шукають, дала гарбуза на кашу, крутиться як булка і колесі, камінь на перці лежить, мовчати як рибонька об лід, пропав як Пилип з конопель.

Б)  Відновити і записати  фразеологізми

Який Сава...

На тобі, Даниле...

Ростом з Івана...

Коли не вчився Іванком...

У всякої Федори...

Ой не ходи, Грицю...

Казала Настя...

Сиди, Векло...

То ти йому про Хому...

3.Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=6au9CBBGbT0 («Велика літера у власних назвах»)  і виконати письмово вправу на закріплення, подану в ньому.

А) Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/velika-litera-ta-lapki-u-vlasnih-nazvah-18860.html

Б) Переписати речення. Розкрити дужки і вставити велику чи малу літеру, пояснити її правопис.

1.Всяк (ш)отландець вільний — пан своєї (б)атьківщини (Леся Українка). 2. Наші предки, (с)тародавні (с)лов’яни, подібно до (а)нглосаксів, ділили рік на дві частини: зиму і літо або на зимове і літнє сонцестояння — (к)оляду і (к)упала (О. Воропай). 3. Бароко — художній стиль у мистецтві, (б)атьківщиною якого є (і)талія. 4. У 1983 році на (с)вітовому чемпіонаті з легкої атлетики в (г)ельсінкі український спортсмен (с)ергій (б)убка був (д)ебютантом. 5. Серед безкрайніх українських степів на (ч)еркащині, на березі річки (о)льшанки, поблизу містечка (г)ородише, розкинувся невеличкий хутір (г)улаківщина. 6. Тут народився Семен Степанович (г)улак-(а)ртемовський, автор першої української опери «(з)апорожець за (д)унаєм».

В) Розкриваючи дужки, записати  сполучення у дві колонки: 1) які пишуться в лапках; 2)  які пишуться  без лапок.

(п)івнічний (п)олюс, (д)онецька (о)бласть, (г)ора (г)оверла, (т)абір (л)ісова застава, (в)еликдень, (т)ихий (о)кеан, (а)еропорт (б)ориспіль, (с)тудія танцю (ф)ламенко, (п)очаївська (л)авра, (п)ечиво (а)ртемон, (к)інотеатр (з)ірочка, острів (х)ортиця, (м)ультфільм (р)усалонька, (с)вято (п)еремоги,  (с)упермаркет (В,в)елика кишеня, сайт (о)стрів (з)нань, (д)ень (п)рав людини, (ф)абрика (с)віточ, (ж)урнал (с)віт (т)варин, (ч)еркащина, (с)узір’я (с)трілець, пароплав (м)рія, цукерки (п)ташине молоко, (о)зеро (с)вітязь.

Українська література

1. А) Виконати тестові завдання «Леся Українка"Лісова пісня"»                   

1. Де і коли була написана "Лісова пісня"?

а) м. Кутаїсі, 1911    

б) м. Сурамі, 1910   

в) с. Колодяжне, 1910

г) м. Луцьк, 1903.

2. Визначте  жанр "Лісової пісні". Таке визначення твору дала сама Леся Українка.

а) Драматична поема

б) Драма-феєрія

в) Драма-казка

г) Фантастична поема.

3. Де відбуваються події, описані письменницею?

а) Урочище Нечимне

б) Околиця поліського села

в) Старезний, густий, предковічний ліс на Волині

г) Село Колодяжне .

4. Драма-феєрія складається з

а) прологу і трьох дій

б) чотирьох дій

в) трьох дій і епілогу

г) прологу і чотирьох дій.

5. Темою драми-феєрії "Лісова пісня" є

а) історія кохання Мавки і Лукаша

б) фантастичні пригоди у поліському лісі

в) зіставлення світу людини та світу природи в їхніх гармонійних і дисгармонійних взаєминах

г) розповідь про світ міфічних істот, який ворогує зі світом людей.

6. Кому належать слова: "Ну, як-таки щоб воля - та пропала? Се так колись і вітер пропаде!"?

а) Перелеснику

б) Килині

в) Мавці

г) Дядькові Леву.

7. Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?

а) Лукаш

б) Дядько Лев

в) Килина

г) Мати Лукаша.

8. Трагедія самозради розкривається в драмі через образ

а) Мавки

б) Лукаша

в) дядька Лева

г) Лісовика

9. У яке дерево перетворилася заклята Килиною Мавка?

а) тополю

б) вербу

в) яблуню

г) осику.

10. Про кого із своїх героїнь Леся Українка пише: "Лукава, як видра, хижа, наче рись"?

а) Матір Лукаша

б) Русалку Польову

 в) Килину

 г) Мавку.

11. Не зміг "своїм життям до себе дорівнятись". Про кого з героїв "Лісової пісні" йдеться?

а) Перелесника

б) Водяника

в) Лукаша

г) Дядька Лева.

12. Драма "Лісова пісня" за стильовою манерою - це

а) сентиментальний твір

б) реалістичний твір

в) імпресіоністичний твір

г) неоромантичний твір.

 

Б)Написати есе «Життя і мрія в згоді не бувають і вічно борються»

 

2.Вивчити напам’ять вірш Лесі Українки «Contra spem spero!» та останній монолог Мавки з «Лісової пісні» (від слів «О, не журися за тіло...»

Шановні учні! Виконані письмові роботи надсилайте на адресу: 1) instagram – lesja-gordej  або 2) viber – 380967547602

Алгебра

Повторити §4, впр.39, впр.41, впр.45, впр.47 ( 1 год)

Повторити §5, впр.29, впр.31, впр.40, впр.42 ( 1 год)

Повторити §6, впр.3, впр.5, впр.7, впр.13, впр.15, впр.19 ( 2 год)

Геометрія

Повторити §9, впр.10, впр.14, впр.24, впр.26, впр.29, впр.33 ( 2 год)

Повторити §10, впр.9, впр.11, впр.24, впр.28, впр.39, впр.43 ( 2 год)

Фізика

1. Електричне поле. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §41 с.241 – 244.

2.Силові лінії електричного поля. Матеріали з даної теми можна знайти на блозі вчителя фізики Побурко Н.В. за посиланням: https://fizikapoburko.blogspot.com/

3. Для тих учнів, які минулого тижня не встигли виконати контрольну:

ВИКОНАННЯ ОБОВЯЗКОВЕ: Контроль робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=707003

або Код доступу 707003, використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00, , до цього часу воно активоване.

Мистецтво

1.Різнокольоровий світ європейського живопису. Первісні наскельні малюнки печер Ласко (Франція) та Альтаміра (Іспанія);  (1 год.).

2.«Титани» епохи Відродження та їхні шедеври: Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонаротті; (1 год.). (Інтернет джерела).

Історія України

Опрацювати § 38  с. 212-217 зробити висновки по темі «Рух опору»

Всесвітня історія

 Опрацювати § 230 с. 140-145  виписати основні битви 1942-1943 рр.

Географія

 Опрацювати § 35-36 с. 213-224

Громадянська освіта

Виконати практичне заняття с. 156 «Родинний  бюджет»

 

Переглядів: 101 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія