Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Квітень » 14 » 10 клас (13-17 квітня 2020 р.)
19:23
10 клас (13-17 квітня 2020 р.)

Українська мова

1.Повторити орфограми у словах іншомовного походження та виконати подані нижче вправи.

А) Переписати, на місці крапок, де потрібно, поставити літери.     Ас…ортимент, мас…а, брут…о, аб…ревіатура, інтел…ігент, адміністративно-тер…иторіальний, ак…редитація, ім…іграція, еміс…ійний, тон…а, дис…ертація, ім…ігрант, іл…юзія, Гол…андія, іл…юстративний, шил…інг, ін…оваційнний, кор…упція, колон…а, контр…еволюційний, ан…отація, пас…атіжі, рал…і, груп…а, елас…ифікатор, ас…игнаційний, забал…отований, марок…анець, сум…а, ал…ея, кас…а, стак…ато, барок…о, Ренес…анс, інтермец…о, конгрес…, ван…а, мас…аж, новел…а, бал…он, кол…егія, кол…екційний, ім…унітет, інкас…о, кас…ета, еф…ективний, ком…ерція, кор…ектор, колон…а, мір…а, Шил…ер, хоб…і, Міс…урі, віл…а, оп…нент, Ізабел…а, ас…амблея, бравіс…имо, шас…і.

Б) Записати наведені слова, поставити на місці крапок (де потрібно) м’який знак або апостроф.

Ал…янс, ател…є, п…єдестал, інтерв…ю, прем…єра, міл…ярд, ін…єкція, Фур…є, б…юджет, об…єктивний, к…ювет, Барб…юс, кар…єра, миш…як, Рив…єра, біл…ярд, компан…йон, комп…ютер, н…юанс, к…юрі, дос…є, порт…єра, вар…єте, фаміл…ярний, кон…юнктура, п…єса, мад…яр, інтер…єр, В…єтнам, куп….юра. П…ємонт, Ц…юрих, Г…юго, Женев…єва, Монтеск…є, М…юллер, Барб…юс, Ал…яска, Д…юма, Б…юкенен, Рив…єра, Базел…, Суец…, Булон…, Ак…яб, Ваш…нгтон, Б…єрнсон, Рафаел…, Дел…фи, Фур…є, Лавуаз…є, Н…ютон, Кордил…єри, П…яченца, Севіл…я, Рот…є, Руж…є, Іх…ямас, Нел…сон.

В) Переписати слова і вставити, де потрібно, пропущені букви або апостроф.

Р…шел…є, Ц…ц…рон, Т…ц…ан, Вандрі…с, Фе…рбах, П…ємонт, Барб…юс, К…юв…є, Н…ютон, Мол…єр, Рос…іні, Рус…о, Лес…інг, Монтеск…є, Лавуаз…є, Руж…є, Тор…іч…ел…і, Верг…лій, Гал…лей, Гр…г, Д…дро, К…пл…нг, Паган…ні, У…тмен, Хем…нгуей, Шексп…р, Ш…л…ер, Пал…адій, Бокач…о, Гр…м…

  1. Повторити правила про написання складних слів та виконати подані нижче вправи.

А) Записати слова, знявши риску.

1.Конусо/подібний, повно/цінний, казково/пісенний, давньо/грецький, дво/рівневий, серцево/судинний, вільно/думний, само/ствердження, кисло/терпкий, соколино/зорий, чисто/сердечний, дрібно/плідний, животворно/цілющий, тепло/обмінний, зло/язикий, термо/стійкий, військово/спортивний, військово/полонений, сільсько/господарський, садово/городній,  високо/ефективний, кисло/молочний, правдо/подібний, м’ясо/молочний, псевдо/вчений, давньо/український.

2. Напів/імла, пів/Польщі, багряно/червоний, гори/цвіт, пів/місячний, перекоти/поле, пів/острів, пів/ягоди, напів/зігнутий, духмяно/медвяний, звіро/бій, пів/чобітки, напів/фабрикат, пів/Азії, пів/озера, загадково/таємничий, ломи/камінь, пів/Ялти, сумовито/тривожне, напів/провідник, напів/забутий, пів/фінал, пів/Дніпра, небесно/блакитна, люби/мене, івано/франківець, контр/адмірал.

  1. А) Від наведених прикметників утворити  іменники за допомогою суфікса -ин(а).

Уманський, одеський, вінницький, галицький, солдатський, слобожанський, турецький, волинський, луганський, житомирський, кріпацький, вояцький, хмельницький, панський, гайдамацький, тульський, черкаський.

Б) Поставити  дієслова у формі першої особи однини теперішнього або майбутнього часу.

Котити, вирядити, губити, спекти, бігти, допомогти, провести, носити, виростити, косити, місити, мостити, відрядити, нагородити, полагодити, скрутити, познайомити, ухопити, їздити, пестити, колихати, вразити.

В) Записати слова, вставити, де потрібно, пропущені букви.

     Сх…д – сх….ду, н…ч, н…чі, спос…б – спос…бу, устр…й – устр…ю, б…й – б…ю, виб…р – виб…ру, б…ль – б…лю, к…нь – к…ня, ст….л – ст…ла, н…с – н..са, гурк…т – гурк…ту, хут…р – хут…ра, с…к – с…ку, д…м – д…му, спок…й – спок…ю, ос…нь – ос…ні, ячм…нь – ячм…ню, кам…нь – кам…ню, пап…р – пап...ру, поп…л – поп...лу, леб…дь – леб..дя, л..д – л…ду, с…м – с…ме, н…г – н…га, к…с – к…са, бдж…л – бдж..ла, яг…д – яг...да, роб…т – роб..та, сл…в – сл…во, с…л – с…ло, чоб…т – чоб..ти.

Українська література

1.Опрацювати матеріал підручника с.215-216, виразно читати поезію «Слово, чому ти не твердая криця?..», оформити у робочих зошитах паспорт до цього твору.

2. Опрацювати матеріал підручника про поезію Лесі Українки «Мріє, не зрадь» с.216-217, написати есей «Моя мрія кличе до сонця».

Англійська мова

Тема «Чи Земля в небезпеці?»

“Is the Earth in danger?”

 

The Motto:

“What we are doing to the forests of the world is but a

mirror reflection of what we are doing to ourselves

and to one another.”
                                                                                                                                                    
Mahatma Gandhi

1. Формування  лексичних  навичок

  1. Pair work – HO1

T: Translate the words

           1. volcano                    7. landslide 

2.sand storm               8. earthquake

3. flood                       9. blizzard

4. tornado                   10. hurricane

5. typhoon                  11. tsunami

6. forest fire               12. Drought

 

 

2. Мовлення (прокоментуйте цитати про наше довкілля)

  1. “Mother Planet is showing us the red  warning light –  “be careful”- she is saying.  To take care of the planet      is to take care of  our own house”

Dalai Lama

  1. We never know the worth of water till the well is dry.

Thomas Fuller, Gnomologia, 1732

 

  1. They kill good trees to put out bad newspapers.

James G. Watt, quoted in Newsweek, 8 March 1982

  1. “Earth provides enough to satisfy every man's needs, but not every man's greed.”
                                                                                                                          
    Mahatma Gandhi
  2. “The earth will not continue to offer its harvest, except with faithful stewardship. We cannot say we love the land and then take steps to destroy it for use by future generations.”                                                                                                           

Pope John Paul II

 

  1. The activist is not the man who says the river is dirty.  The activist is the man who cleans up the river.

Ross Perot

3 . Виконання тесту “ARE YOU ENVIRONMENTALLY FRIENDLY?”

T: We all should do as much as possible to save the planet and make our world a better place to live on. Now let’s try to find out your position to the environment.

  • Are you the activist?
  • How do you understand the expression “green people”?
  • How green are you?

 

Ps: (pupils’ answers)

 

T: Are you environmentally friendly?

Lets see.

 (виконання екологічного тесту)

 

GOOD LUCK!

Алгебра

Повторити

§ 1   № 1, 22, 29 (1год)

§ 2   № 16, 21, 31, (1год)

§ 3   № 10, 12, 14, 23, 25, 35 (2год)

Геометрія

Повторити

§ 7 № 25, 27, 32, 44 (2год)

§ 8   № 10, 17, 27, 37 (2 год)

 

Історія України

1.Вивчити  §35-36(с. 197-205).

Всесвітня історія

1.Вивчити  §28(с. 125-133). Виписати основні битви початку Другої світової війни.

Громадянська освіта

1.Вивчити тему «Ринок праці»(с.149-151). Написати есе на тему: «Якою я бачу свою майбутню професію».

Фізика

  1. Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. https://fizikapoburko.blogspot.com/

Опрацювати §39 с.228 - 234. Вправа 39, с.234.

  1. Розв'язування задач на принцип дії теплових двигунів. Вправа 39, с. 234.https://fizikapoburko.blogspot.com/

3. Розв’язування вправ. Самостійна робота за посиланням https://fizikapoburko.blogspot.com/( Виконані завдання скинути на вайбер або електронну пошту nataliapoburko@gmail.com

Мистецтво

       Скульптура – мовознавча потаємна муза.

Антична скульптура -  гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Сакральна скульптура європейського Середньовіччя  (2 год.). (Інтернет джерела)

Біологія

1.Повторити §43-45(с. 164-170), опрацювати  §46(с. 170-172).

Географія

Опрацювати практичну роботу № 6

Переглядів: 57 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія