Мариничівський НВК

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Лютий » 23 » Зміст домашніх завдань та рекомендації із навчальних предметів
17:21
Зміст домашніх завдань та рекомендації із навчальних предметів

Дорогі учні! Радо вітаємо вас на нашому вейб-сайті!

Віримо, що тимчасове призупинення освітнього процесу в школі дасть змогу вам відпочити, набратись сил та цікаво провести час з КНИГОЮ, ПІДРУЧНИКОМ  і дозволить подивитись екранізації за мотивами художніх творів, які вивчаєте. 

Четвер 22.02.2018 р.

5 клас

1.Українська мова (тема уроку: «Додаток. Способи його вираження. Стилістична роль у художньому мовленні. Тренувальні вправи»). Завдання: §11 повторити правила, виписати з підручника української літератури 5 речень і підкреслити додатки.

2.Історія Практична робота. Підготувати повідомлення з історії своєї родини.

3.Образотворче мистецтво

4.Фізична культура

5.Зарубіжна література Підготуватися до контрольної роботи.

 

6 клас

1.Українська мова (тема уроку: «Прикметники твердої і м’якої груп»). Завдання на урок: опрацювати  §44, виконати вправи 365, 366 (усно), 368.

2.Фізкультура

3.Зарубіжна література Підготуватися до написання контрольної роботи за розділом «Людські стосунки»,опрацювати задання на с.76-81посібника для контрольних завдань

4.Англійська мова (тема уроку: «Подорож. Подорож визначними місцями.       

Розвиток навичок письма». Завдання на урок:

читання – вправа 4, с.107-108;

мовлення – вправа 1,с.109;

діалогічне мовлення – вправа 2, с.109;

письмо – вправа 4,с.110-111;

лексика hurry up, seats, train, trip, passengers, trains stop, railway, station.

Домашнє завдання: вправа 6, с. 111 (write about your travels by train)).

5.Географія Опрацювати матеріал з теми: Гідросфера. Загальна кількість води на землі, її розподіл між частинами гідросфери. Повторити матеріал з теми «Атмосфера»

6.Образотворче мистецтво

 

7 клас

1.Англійська мова (тема уроку: «Спорт. Як довго ти тренуєшся? Олімпійські

ігри. Введення нової лексики». Завдання на урок:

читання- вправа 3, с.94-96;

письмо – вправа 4, с.97;

мовлення – вправа 5, с.97;

лексикаa flame, a mascot, a spirit, a wheelchair, to complete, to light, to represent, to take place.

Домашнє завдання: to speak about Olympic Games).

2.Музичне мистецтво

3.Українська мова Повторити правила. Записати чотири фразеологічні звороти з прислівниками на о,е.З двома фразеологізмами скласти речення.

4.Українська література Вивчити напамять поезію В.Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»

5.Трудове навчання Продовжити роботу над проектом «Одяг для кухні». Обробити кишені та з’єднати їх з основною деталлю.

6.Географія Підготуватись до тематичного оцінювання за темою «Північна Америка»

 

8 клас

1.Мистецтво

2.Українська мова (тема уроку: «Відокремлені обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку компютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин»). Завдання: §35 вивчити теоретичний матеріал з підручника, виконати вправи №361, 369.

3.Географія Повторити матеріал з теми «Природні зони України. Степова зона»

4.Російська мова п.46.Вправа 423 (б або в, за вибором учнів), с.154

5.Інформатика Прочитати § 29 с.194-205

6.Англійська мова (тема уроку: «Давай поміркуємо! Преса Великобританії. Введення нової лексики». Завдання на урок:

лексикаacompositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print, means of communication;

читання – вправа 1 (б), с.182;

мовлення – вправа 2, с.183;

письмо – вправа 3, с.183.

Домашнє завдання:вправа 4, с.184 (matchthepairs)).

7.Трудове навчання Продовжити роботу над проектом «Чохол на стілець». Виготовити деталі з аплікацією.

 

9 клас

1.Географія Опрацювати матеріал теми «Хімічне виробництво в Україні. Основні центри виробництва хімічної продукції та чинники їх формування. Найбільші країни виробники  мінеральних добрив, полімерів, ліків»

2.Англійська мова (тема уроку: «Навколишнє середовище. Охорона фауни.

Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова». Завдання на урок:

лексикаdanger, environment, pollution, topollute, toprotect, toreduce, tosave; читання – вправа 7,с.150-151;

мовлення – вправа 8,с.151;

письмо – вправа 9, с.151;

граматикаModalverbs

Домашнє завдання:вправа 1, с.152 (письмово)).

3.Українська література (тема уроку: «Т.Г. Шевченко. Вісь неперервності історичного часу («До Основяненка»). Завдання: прочитати поему «Сон» та відповідну статтю підручника с.203-207, опрацювати тестові завдання с.208-209.

4.Українська мова (тема уроку: «Тире у безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи»). Завдання: § 27 вивчити правила, виконати вправу № 346-347.

5.Російська мова п.43. Вправа 279 (а або б, за вибором учнів), с.159

6.Фізкультура

7.Інформатика Опрацювати § 27 с.178-187

10 клас

1.Українська мова Написати творчу роботу на основі одного фразеологізму.Виписати з творів художньої літератури фразеологізми, схарактеризувати їх.

2.Географія Опрацювати матеріал з теми «Японія. Економіко-географічна характеристика»

3.Англійська мова (тема уроку:«Земля в небезпеці. Наслідки природних катаклізмів та їх вплив на життя планети». Завдання на урок:

читання – вправи1, 2, с.98;

письмо – вправа 3, с. 98;

мовлення – вправа 4, с.98 (explainthestatementIfeveryperson swept their own doorstep, the city would soon be clean”.

Домашнє завдання:вправа 4, с.99 (усно)).

4. Алгебра Прочитати § 3, 4 № 3 с.39, № 6 с.45

5.Фізкультура

6.Зарубіжна література Скласти і записати стислий конспект з теми «Поезія французького символізму» за матеріалами підручника  чи інтернет-ресурсів.

 

11 клас

1.Всесвітня історія Вивчити § 23 с.190-196

2.Українська мова Повторити пунктограми у складному реченні. Скласти  рекламу-жарт до однієї зповторених тем синтаксису.

3.Фізкультура

4.Економіка Опрацювати матеріал з теми «Державне регулювання економіки». Підготуватись до контрольної роботи за темою «Національна економіка».

5.Англійська мова (тема уроку:Поговоримо про мистецтво. Улюблений фільм. Враження від переглянутого фільму. Дієприкметник». Завдання на урок:

лексика-anapproval, afiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming;

граматика – дієприкметник;

читання – вправа 7, с.179;

письмо – вправа 5, с.178.

Домашнє завдання: вправа 5, с.178 (describethepicture)).

6.Технології Продовжити роботу над проектом «Технологія конструювання та моделювання швейних виробів». Виконати моделювання відповідно до розробленої моделі виробу за власним задумом.

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 253 | Додав: Sveta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Календар

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Архів записів

Друзі сайту

Путильський відділ освіти

Путильська гімназія